|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Nasze auta - [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST
krzaq4 - 29 Cze 2015, 14:32 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST 1. NICK: krzaq4
2. IMIĘ: Michał
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: MK3 XR2i
5. ROCZNIK:1992
6. SILNIK: 1.6 CVH 8v 103KM
7. OPIS AUTA:
postanowiłem podzielić się doświadczeniami ze swoich zmagań w ramach konwersji XR2ki na RS TURBO.
Już dawno mi się coś takiego marzyło ( tj. RS TURBO), ale wiemy wszyscy, że dzisiaj znaleźć FRST na rynku to jak szukanie igły w stogu siana
Zresztą, nawet XR2i to już dzisiaj rzadkość...
Miałem już kilka XR2i mk3, miałem też xr2 mk2, bardzo lubię te samochody, lubię silniki cvh za prostotę i niezawodność na przyzwoitym poziomie.
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a) wizualne: na razie nic.
b) mechaniczne:
- rozebrany silnik,
- wał z panewkami wysłany do szlifierza,
- wymieniony krzyżak kolumny kierowniczej,
- pomalowana miska i pokrywa,
- wymyte wszystkie graty silnikowe,
- krzyżak układu kierowniczego - kierownica miała swoje kaprysy, raz chodziła normalnie, a innym razem nie dało się skręcać,
c) audio: jedyny dźwięk akceptowany przeze mnie w tym aucie to samo auto
d) inne: również nic mi do głowy nie przychodzi :]
9. PLANOWANE ZMIANY/ PLANOWANE PRACE
a) wizualne:
- prace blacharsko-lakiernicze, jak widać na zdjęciach, przedni lewy błotnik jest pogięty, drzwi również, do tego dochodzi tylny prawy błotnik, oczywiście wygnity ( drugi, tzn. ten z wlewem był już przez kogoś zrobiony, całkiem profi, sądząc po oględzinach "od środka"),
- zmiana klapy tylnej,
- wyeliminowanie wszystkich ewentualnych dziurek, dziureczek, wykwitów itp
- malowanie, pewnie większej części auta
b) mechaniczne:
- łożyska x4 do wymiany bo samochód wydaje z siebie straszny huk,
- zmiana piast kół przednich,
- nowe tarcze + klocki,
- nowe bębny + szczęki + cylinderki,
- regeneracja zacisków,
- zmiana tłoków na oryginalne MAHLE do FRST,
- porting głowicy,
- szlif wału korbowego + nowe panewki,
- turbo T3 z escorta RST,
- FMIC, jakiś nieduży,
- nowa pompa oleju,
- sonda szerokopasmowa LSU4 (dodatkowo, po za oryginalną, którą zostawiam),
- OFAC + 'beiges',
- wskaźniki: boost, ciś. oleju, AFR,
- koła 15" + TOYO R1R lub T1R w zależności czy znajdę rozmiar 185/50/R15,
Części które już mam:
- nowe tarcze FERODO,
- nowe klocki TRW,
- nowe piasty RUVILLE,
- nowe łożyska SKF,
- nowe bębny DELPHI,
- nowe szczęki FERODO,
- nowy krzyżak kolumny kierowniczej,
- nowe popychacze x 8,
- pasek rozrządu CONTITECH,
- rolka SKF,
- pompa wody THERMOTEC,
- nowa chłodnica bo stara eksplodowała pewnego dnia ,
- uszczelniacze wałka, wału,
- uszczelniacze zaworowe,
- 4 sztuki nowych tłoków MAHLE pod frst, kompletne z pierścieniami,
- nową pompę oleju FEBI-BILSTEIN,
- panewki główne i korbowodowe GLYCO +0,25, a wał wraz z nimi oddałem do szlifierza,
- na forum kupiłem OFAC + "beiges" - w drodze, dzięki Mafios,
- z UK jedzie do mnie kolektor + GARRETT T3 z escorta,
- Mam też oczywiście wszystkie poduchy silnik/skrzynia, zakupiłem też już na przyszłość 10W60 shell racing.
Auto które na pierwszy rzut oka wyglądało nie fajnie, zaskakiwało mnie dalej. Silnik mimo że klepały popychacze i trochę kopcił (uszczelniacze), wykazał 13,6 bar na każdym cylindrze, zawieszenie również w bardzo dobrym stanie, pomijając oczywiście łożyska
c) audio: BLOW-OFF
d) inne:
- fotele do wymiany, bo zamontowane przez kogoś "motylki" są krzywe, krzywo zamontowane, zapadnięte itd, generalnie katorga tym jeździć,
Zaskakująco podłoga, podłużnice, progi, przedni/tylny pas w zacnym stanie, oczywiście coś tam się znajdzie, ale nie będzie dużo roboty.
10. FOTKI:
Poszukiwania bazy na projekt rozpocząłem pod koniec zeszłego roku. Znalazłem takie oto cudo :

ok, ok, wiem, piękna nie jest ale za 900pln nie ma co się spodziewać cudów.
W każdym razie auto dojechało z wrocka do opola bez problemu.
Jestem w trakcie czyszczenia i regeneracji zacisków, a potem planuję je pomalować.
Powrzucam zdjęcia i dam "update" jak coś się ruszy dalej.
Pozdrawiam
FiFa - 29 Cze 2015, 21:24
pierwszy post mnie zaskoczył, ktos ma jeszcze chec ratowac mk3 tzymam kciuki i obserwuje temat co sie bedzie tutaj działo!
Dual - 29 Cze 2015, 21:45
Jeszcze jest paru szalenców
Powodzenia z projektem, ja już swojego mam troche dosyć
profi - 29 Cze 2015, 22:24
No miodzio, kolejny opolanin Powodzenia
krzaq4 - 30 Cze 2015, 09:16
Dzięki :] szkoda by było kolejnej fiesty, ale napewno mnie rozumiecie Poprawiłem zdjęciówki, pardon za bałagan.
W międzyczasie przyjechały do mnie felgi:
Zacznę się pastwić nad nimi.
A tutaj "zaległe" zdjęcia nowych tłoczków
Parzych - 30 Cze 2015, 13:55
krzaq4 napisał/a: | Poprawiłem zdjęciówki, pardon za bałagan.
| Jeszcze opis popraw w/g szablonu i będzie miodzio...
DemptD - 30 Cze 2015, 20:41
Jacuś, zobaczymy, temat dziś już zamknąłem, ale mam nadzieję, że się nie pospieszyłem z otwarciem po deklaracji na PW z poprawą
Ganda - 1 Lip 2015, 10:28
krzaq4 napisał/a: | W międzyczasie przyjechały do mnie felgi:
|
Ile Cię wyniosły te maleństwa?
krzaq4 - 1 Lip 2015, 11:33
Kurczę, żeby nie skłamać, z przesyłką 320 pln (40 przesyłka)
czeski12 - 1 Lip 2015, 17:46
Powodzenia w projekcie Fajnie, że ktoś z okolić ma bakcyla, jak byś chciał można się kiedyś spotkać
krzaq4 - 1 Lip 2015, 19:56
Cytat: | jak byś chciał można się kiedyś spotkać |
Pewnie, poskładam tylko sprzęt :]
krzaq4 - 11 Lis 2015, 16:31 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Trochę czasu minęło, głównie na kompletowaniu "diwajsów" i ogólnie potrzebnych części, ale szczęśliwie prace znowu wracają na tor.
Przyjechało ostatnio parę drobiazgów:
Pomijam już fakt, że wszystko pomyte itp to oczywiste, bo jak tu składać na brudno.
Kolektor poskładany, jeszcze tylko jutro wkręcić redukcję pod czujnik powietrza:
Głowica splanowana, gniazda zaworowe przefrezowane, zawory dotarte:
Potem wrzucę jeszcze zdjęcia wału korbowego w bloku, przeszlifowany na +0,25, oraz zdjęcia nowych tłoków na starych korbach (przełożone) mam nadzieję, że się nie pourywają Blok wymyty oczywiście Czekam jeszcze na śruby ARP, będą za parę dni.
Turbo też już jest, TB0385 z Lancii Delty Integrale 16V Evo 1.
Dzięki koledze scooter z Turbokillers'ów, będzie też ładny downpipe 3" na V-BAND
Następne w kolejce to umyć porządnie komorę silnika, poskładać do końca blok i osadzić na skrzyni.
Wpadła jeszcze gromadka zabawek, jak się ogarnie silnik to i na nie przyjdzie czas:
Dzięki koledze "jarcyk" jest też kolektor wydechowy, będzie jechał na obspawanie micro pęknięć:
CDN
McLfan - 11 Lis 2015, 21:06 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Oho, widzę, że się dzieję. Będę musiał odwiedzić, że się tak wproszę.
krzaq4 - 11 Lis 2015, 22:08 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST
McLfan napisał/a: | Oho, widzę, że się dzieję. Będę musiał odwiedzić, że się tak wproszę. |
No problemo zapraszam
brodaty33 - 12 Lis 2015, 12:13 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Ciekawy projekt, powodzenia w realizacji
krzaq4 - 12 Lis 2015, 13:59 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST
brodaty33 napisał/a: | Ciekawy projekt, powodzenia w realizacji |
Dzięki, teraz za punkt honoru postawiłem sobie odpalić ten silnik do max. 2 tygodni. Zrobiłbym to szybciej, ale czekam na trójnik pod czujnik oleju i śrubki ARP :/
krzaq4 - 13 Lis 2015, 08:43 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Obiecane zdjęciówki "rodzinki" Mahle :
i wał w bloku:
Przy okazji może podepnę tutaj pytanie dotyczące panewek oporowych:
http://www.fiestaklubpols...w=unread#unread
Jak te panewki mają być zamontowane? I czy moment 95Nm do dokręcania panewek głównych nie jest jakoś zbyt duży ? Tak wyczytałem ale jakoś nie jestem przekonany
hanysek - 16 Lis 2015, 23:24 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST no to mi sie podobo jak nojbardziej szacun za odbudowa
fiestaorzech - 18 Lis 2015, 15:20 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Obudowa na propsie
Czekam na zdjęcia gdy już wszystko będzie zrobione na cacy
krzaq4 - 19 Lis 2015, 15:32 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST w weekend będę osadzał z powrotem blok na skrzyni. Ciągle czekam na śrubki arp i downpipe :( ale już niedługo.
krzaq4 - 4 Gru 2015, 21:22 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Muszę się pochwalić, kolega scooter z turbokillers.com ogarnął zadżebiście downpipe v-band pod moje turbo - takiej flanszy nie umiałem znaleźć :
3" przelot, jak silnik będzie na miejscu to jeszcze resztę się dospawa, żeby połączyć z 2" wydechem
Są też śrubki ARP:
Umyta komora silnika, jutro wsadzam blok na skrzynię.
Daras84 - 5 Gru 2015, 11:43 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST ładne spawy
Mafios - 5 Gru 2015, 14:54 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Ja mu kibicuję Daras wział odemnie kupe gratów pod rst , jest pierwszym gościem od kilku lat ktoremu się chce i robi coś konkretnego
krzaq4 - 7 Gru 2015, 11:04 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Panowie dzięki! dzięki takim postom jeszcze się nie poddałem
Dual - 7 Gru 2015, 18:25 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Całkiem fajnie działasz
Flanszę pod tego garretta z fiata coupe turbo byś dorwał ale na pewno nie taką ładną
krzaq4 - 7 Gru 2015, 19:18 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST
Dual napisał/a: | Całkiem fajnie działasz
Flanszę pod tego garretta z fiata coupe turbo byś dorwał ale na pewno nie taką ładną |
No właśnie wiem, ale z 16vt, a coś ciężko to znaleźć, na forach tematycznych kiepsko, nikt nic nie ma... ta turbina pochodzi z lancii delty integrale, ale do tego też ciężko
Dual - 7 Gru 2015, 21:21 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Ja swoją turbine też z lancii wygrzebałem choć po oznaczeniach niby z saaba jest
Nie widziałem żebyś szukal a mam jedną sztukę zapasową
krzaq4 - 7 Gru 2015, 21:30 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST
Dual napisał/a: | Ja swoją turbine też z lancii wygrzebałem choć po oznaczeniach niby z saaba jest
Nie widziałem żebyś szukal a mam jedną sztukę zapasową |
Ale turbinę czy downpipe ?
Dual - 7 Gru 2015, 21:40 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST downpipe.
Turbina to już zamontowana :ford:
krzaq4 - 7 Gru 2015, 21:54 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST a nie chcesz sprzedać?
krzaq4 - 9 Gru 2015, 15:51 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Po odwiedzinach w temacie kolegi Dual, postanowiłem, że blok trzeba odświeżyć wizualnie zanim wyląduje na skrzyni.
Komora po myciu:
A tutaj zdjęcie jaki syf tam panował wcześniej
krzaq4 - 15 Gru 2015, 21:45 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Update. Blok przygotowany do montażu na skrzyni. Jeszcze przed zamontowaniem uszczelniacza wału, koła zamachowego i sprzęgła. Również ze względu na to że montaż niestety metodą siła razy gwałt to bez tłoków, po prostu żeby był lżejszy
Jeszcze w kilku miejscach muszę poprawić (doczyścić i pomalować) ale już jest nieźle
Do końca tygodnia plan jest taki żeby blok wylądował na skrzyni i był uzbrojony w tłoki, nową pompę oleju (mam), miskę olejową. Jak starczy czasu to będę jeszcze montował głowicę z kolektorem ssącym (mam poskładane).
krzaq4 - 23 Gru 2015, 19:58 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Orzeł wylądował
pracę idą do przodu chociaż ciągle wszystko się rozciąga w czasie... Grunt żeby na sezon zdążyć i móc się wreszcie nacieszyć autem
krzaq4 - 7 Sty 2016, 22:40 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Hej, hej fiestowicze
Dzisiaj wylądowały w bloku tłoki, oczywiście nowe, na wale po szlifie i nowych panewkach, skręcone śrubkami ARP.
Jutro z rana zakładam głowicę, kolektor ssący i wydechowy + turbo.
W weekend planuję założyć pompę oleju, muszę się tylko upewnić czy mam pod nią uszczelkę. Jak jest to poskładam też rozrząd i listwę wtryskową
Pozdro!
luk-90 - 7 Sty 2016, 23:25 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Z czystej ciekawości, czemu nie składasz silnika poza karoserią?
krzaq4 - 8 Sty 2016, 11:57 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST
Z prostego powodu, mam do dyspozycji garaż z kanałem i to wszystko nie ma jak zamontować/ zbudować wyciągarki blok z wałem, kołem zamachowym i sprzęgłem wkładałem po prostu rękami Teraz mnie olśniło, że pewnie pytasz raczej o drobnicę w rodzaju pompy oleju, wody itp a sam nie wiem dlaczego, jakoś tak poszło i już
Dodano po 4 godzinach 6 minutach 31 sekundach:
Głowica z kolektorem ssącym na miejscu:
Nowe uszczelki kolektora ssącego (ori ford), nowe uszczelniacze, siemeringi, uszczelka pod głowę i śruby nowe elring.
McLfan - 10 Sty 2016, 21:13 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Świr, przy -10 siedzi w garażu i składa.
yoyo72 - 10 Sty 2016, 21:30 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST McLfan, Nie świr tylko miłośnik Fifiaka.
krzaq4 - 11 Sty 2016, 08:32 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Haha dobre dobre Ale po paru godzinach wrażenie jakbym odbywał podróż na biegun
brodaty33 - 12 Sty 2016, 12:26 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Dobry wariat z Ciebie Powodzonka
krzaq4 - 16 Sty 2016, 15:06 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Hej, dzięki za doping, to zawsze w cenie
Prace postępują super powoli, ale do przodu. Dzisiaj wylądowała nowa pompa oleju, nowa pompa wody, smok. Wszystko na nowych uszczelkach oczywiście.
Przygotowałem sobie też już listwę wtryskową:
Jutro już na 100% procent będzie poskładana miska olejowa, rozrząd, listwa wtryskowa, pokrywa zaworów. Trzeba przyspieszyć
Pozdrówki
Bizuu - 16 Sty 2016, 15:49 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST No no, składaj składaj miło popatrzeć jak pracę idę do przodu!
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
krzaq4 - 25 Lut 2016, 21:38 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Hej, hej, w końcu remont w mieszkaniu zakończony, a to znaczy więcej czasu dla Fiesty
Poskładałem rozrząd - nowa pompa oleju Federal-Mogul, nowa pompa wody Thermotec, nowa rolka SKF, pasek Contitech i kółko regulowane
Póki co wałek seria xr2i, ale coś się znajdzie.

Poskładałem też listwę paliwową na wtryskach tzw. "beiges", nowych oringach.

Nie mogłem się powstrzymać, żeby nie przymierzyć jak będzie się komponować z całością pokrywa zaworów :ford:
A tutaj proszę bardzo - pomocnik
Dual - 20 Mar 2016, 21:54 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Nie no klasa fajnie zę udało mi sie zainspirować Cię do poskładania sobie elegancko motoru to w cholere pracy kosztuje
Pochwal się jak odpalisz
krzaq4 - 13 Maj 2016, 20:51 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST W ciągu paru ostatnich tygodni parę razy już ją sprzedawałem, raz w całości, raz na części... Narastająca fala frustracji i wk**wienia... No i poddaję się, auto rozkładam i sprzedaję na części. Reszta do znalezienia w maszynkach do golenia...
Peedro - 13 Maj 2016, 21:38 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST krzaq4, to czemu to tak? Rozwinął byś.
krzaq4 - 13 Maj 2016, 21:51 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Echh, cóż, od roku to składam, czasu niewiele, postępy mizerne, sezon już w pełni a ja nadal tym nie jeżdżę. Miarka się chyba po prostu przebrała...
Peedro - 13 Maj 2016, 22:00 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Przechodziłem przez to, rozebrałem fiestę, sprzedałem swapa, później stała buda, miałem swapować, było mało czasu i chęci i w końcu poszła kasta na przetop. Do tej pory żałuje tej decyzji. Ale tego cofnąć się nie da, więc się dobrze zastanów. Zawsze możesz spokojnie składać rst a wsadzić do kasty zwykłe cvh i od razu inaczej.
krzaq4 - 4 Cze 2016, 09:19 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST dałem sobie trochę czasu, pomogło ale nie na długo, poskładałem to gówno i okazało się, że na 2 i 3 cylindrze nie ma ciśnienia - zero, nic, totalne nic! Już zdążyłem zdjąć głowicę, bo podejrzewałem, że przy zakładaniu uszkodziłem uszczelkę, sprawdziłem zawory czy się domykają, nadal zero ciśnienia... Znowu czarne myśli...
krzaq4 - 10 Cze 2016, 21:19 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST nie no k**wa, fiesta mnie non stop kopie w dupę, najpierw ta kompresja, teraz po włożeniu na tych dwóch cylindrach starych popychaczy (myślałem że nowe się powiesiły czy coś) nie mogę ich wyjąć no mam dośc, to jest jakaś masakra, wychodzą do pewnego momentu i koniec, blokują się na dole, popychacz nie chce przejść przez odlew :( smutek, żal, wk**wienie...
Dodano po 3 godzinach 24 minutach 38 sekundach:
tytułem update'u, głowica znowu, k**wa znowu zdjęta ... jeszcze nie wiem jak wyjmę te stare popychacze ale wiem że sprawdzę szczelność zaworów i powierzchnię głowicy, ale przyznam, że aż szkoda jej odpalać jednak, bo listwę mam poskładaną już na wtryskach "beiges" i strasznie ją zalewa, muszę jednak od razu ją zatransportować na pospawanie downpipe i poskładać już na turbince. Nie mniej jednak najpierw ogarnąć głowę, a chęci słabe
krzaq4 - 18 Cze 2016, 12:00 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Cóż, los bywa przewrotny, kląłem na fiestę, wkurzałem się a ostatecznie sama się zakurzyła...
Spięcie, pierdyknięcie i po wszystkim, rok pracy zjarał się w 10 minut...
Peedro - 18 Cze 2016, 14:58 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST
smutno, współczuje, masakra
DemptD - 18 Cze 2016, 15:22 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST o curva :( tragedia.. będziesz dalej walczyć z inną budą czy koniec końców? Szkoda bo zapowiadało się bardzo dobrze
yoyo72 - 18 Cze 2016, 19:15 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST O curva!!!!! totalna załamka. Współczuję. Co to się stało?
Mafios - 18 Cze 2016, 20:24 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST twa mac tyle kasy ci splonelo :( cos w to zainwestowal
vegetagt - 18 Cze 2016, 21:18 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST masakra
modell1 - 18 Cze 2016, 23:05 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Masakra tyle pracy i $$
krzaq4 - 19 Cze 2016, 11:37 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST nooo, w cholerę kaski, rok w garażu, szkoda gadać, mało co się ostało, w sumie mógłbym tłoki z korbami odzyskać, w sumie to zawsze coś po za tym muszę zobaczyć co z turbosprężarką, akurat leżała tak że miała szansę na przetrwanie, zostało trochę gratów - tarcze, bębny, piasty, łożyska, klocki, szczęki, w sumie niewiele, szczególnie że te najtrudniej dostępne rzeczy (0FAC, wtryski, mapsensor, czujniki z RST itp) zjarały się bezpowrotnie... załamka panowie, naprawdę, szukam powolutku mk2/ mk3, może coś fajnego się trafi to znowu spróbuję swoich sił... Najlepsze że winny jestem ja bo nie odpiąłem klem od aku, rozruszniik dostał zwarcia, auto pojechało do przodu, zaiskrzyło, trochę paliwa i spalone... Szczęście w nieszczęściu że byłem na miejscu bo mogłoby być gorzej. Na zdjęciu fiesta na zewnątrz po tym jak ją stamtąd strażacy wytargali :(
nie kumam czemu zdjęcia mi obraca, wrzucone są w normalnej orientacji
Puff - 19 Cze 2016, 13:16 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST No masz nauczkę. Szkoda że tak kosztowną, i pieniężnie, i czasowo...
ps. to, że telefon wyświetla normalnie, nie oznacza że akcelerometr nie złapał tego inaczej - efekt jest taki, jak widać.
DemptD - 19 Cze 2016, 13:43 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST
krzaq4 napisał/a: | nie kumam czemu zdjęcia mi obraca, wrzucone są w normalnej orientacji |
na forum są do góry nogami, po otwarciu w nowej karcie są normalnie - kolejny dowód na to, że phpbb3 ssie
krzaq4 - 19 Cze 2016, 15:52 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST podłączyłem tylko na czas pobytu w garażu, ale wystarczyło jak widać, dobrze że nie stałem w środku, przed samochodem, bo by mnie przygniotło do ściany i nara
krzaq4 - 20 Cze 2016, 22:21 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST teraz czas na poszukiwania, a więc szukam ładnej mk2 xr2 lub mk3 xr2i lub (sorrryyyyyy fiestowicze) escorta mk3 xr3 Jak ktoś coś to dajcie znać
Dodano po 4 godzinach 24 minutach 50 sekundach:
Pożegnalne zdjęcia:
Boom diddy bye bye
Shadk-k - 28 Cze 2016, 22:21 Temat postu: [MK3] Fiesta konwersja XR2i na FRST Fuck, właśnie znalazłem temat i już chciałem napisać, że chyba się muszę do opola wybrać... Współczuję..
Co najlepsze - zadzwoniłem na ogłoszenie tej fiesty jak stała na olx 10 min po Tobie - usłyszałem tylko, że już ktoś po nią jedzie Miałem po nią jechac jako dawce silnika do mojej fiesty na wrak-race - viewtopic.php?p=778961#p778961
|
|