|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Hyde-Park - Problem z reklamacją
blood_brother - 24 Lis 2015, 13:15 Temat postu: Problem z reklamacją Hej,
Może jest tutaj ktoś, kto ma doświadczenie w wyegzekwowaniu reklamacji.
Pokrótce. Rok temu w Jeepie mojej rodzicielki umarła półoś przedniego mostu. Wymiana i wszystko git. Po pół roku normalnej jazdy (nieterenowej) znowu się wysrało. Dzwonię do sklepu, czy mają na to jakąś gwarancję, czy mogę to zareklamować - mogę. Kupiłem więc u nich kolejną półoś, żeby nie blokować auta, a uszkodzoną część odesłałem do nich z pismem reklamacyjnym, oczekując zwrotu kosztów zakupu. Paczka wyszła kurierem 02.07.2015. Po 3 tygodniach braku kontaktu, zadzwoniłem do nich z pytaniem co i jak. W odpowiedzi dostałem info, że jeszcze nie dostali ekspertyzy z Czech. No spoko. Po kolejnych dwóch tygodniach zadzwoniłem do nich. Tak, tak, reklamacja uznana (niestety nie mam tego na piśmie), już wysyłamy pieniądze. No i tak się bujam z nimi prawie piąty miesiąc, dostając info na zmianę, że kasa już wysłana (nigdy nie mogę się doprosić o potwierdzenie) albo, że już, zaraz wysyłają. Gdyby to było 50, czy 100zł to bym już dawno odpuścił, ale 700zł piechotą nie chodzi
Zna ktoś jakiś sposób, żeby ich zmusić do wysłania tych pieniędzy? Z jednej strony mam ochotę straszyć ich już policją, UOKiKiem i innymi wynalazkami, a z drugiej wciąż mam nadzieję, że da się to na spokojnie załatwić. Problemem jest też chyba to, że pomijając wysłane do nich pismo to wszystkie rozmowy były telefoniczne i nie ma żadnego ich potwierdzenia.
Z góry dzięki za wszelką pomoc
yoyo72 - 24 Lis 2015, 17:08 Temat postu: Problem z reklamacją Dzwon do bólu i w czasie rozmowy żądaj wysłania potwierdzenia przyjecia reklamacji ,oraz wysłania potwierdzenia przelewu i nie koncz rozmowy dopuki ci nie wysla, oraz popros ,ze chcesz rozmawiac z szefem tego kogos i jezeli tego nie zalatwia to powiedz ,ze wszystkie dotychczasowe rozmowy nagrywasz,poniewaz uwazasz,ze jestes oszukiwany,lub specjalnie zbywany. Spokojnie, bez nerwow ,ale stanowczo.
Magda M. - 24 Lis 2015, 18:29 Temat postu: Problem z reklamacją Ewentualnie wyślij im pismo (koniecznie za potwierdzeniem odbioru) w którym domagasz się pisemnej odpowiedzi na reklamację z dnia ... nr ... powołując się na rozmowę telefoniczną z dnia ... godziny .... z Panem/Panią XYZ, w której to uzyskałeś informację o pozytywnym rozpatrzeniu rzeczonej reklamacji i w związku z tym uprzejmie prosisz o potwierdzenie tego na piśmie. Do takiego pisma raczej muszą się ustosunkować również pisemnie, a wtedy będziesz miał już w garści papier.
mmbu - 26 Lis 2015, 16:56 Temat postu: Problem z reklamacją Sprzedający ma 14 dni od otrzymania reklamacji do ustosunkowania się do niej. Jezeli w tym czasie nie poinformował Cię, to znaczy, ze reklamacje uznał. 14 dni bez zwracania uwagi na święta i tym podobne. Listownie liczy się data doręczenia, nie nadania. W Twoim przypadku powinien Ci w terminie chyba 14dni od zakończenia pierwszych 14 dni przelać kasę na konto. Ciebie jako kupujacego/reklamujacego nie interesują w tym momencie spory sprzedawcy z producentem. Nie dopełnił procedury poinformowania Ciebie o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Jezeli by to zrobił miałby możliwość przeciągania wypłaty z uwagi na brak potwierdzenia od producenta.
|
|