|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Mechanika ogólna - Zamek drzwi - ilość pinów
evenisto - 14 Maj 2017, 11:59 Temat postu: Zamek drzwi - ilość pinów Cześć, wariuje mi mikrostyk informujący o otwarciu drzwi. Samochód to Fiesta ST150 2007 (polift i 3D oczywiście). WD-40 i inne specyfiki niestety nie pomagają, więc postanowiłem wymienić cały mechanizm, i tu pojawia się problem. Szybki research na Allegro i ebay'u ujawnił, że zamki istnieją w kilku wersjach - mianowicie z czterema, sześcioma i ośmioma pinami gniazda, które jak zakładam jest gniazdem na wtyczkę wiązki i najprawdopodobniej odpowiada za czujnik otwarcia drzwi.
Czy ktoś jest w stanie udzielić mi informacji na temat różnych wersji tego ustrojstwa, i ewentualnie który montowany był w mojej wersji Fiesty? Rozebranie drzwi to dość sporo niewdzięcznej roboty, zwłaszcza za pierwszym razem i na parkingu, dlatego wolałbym zrobić to tylko raz Dzięki
pawel182 - 14 Maj 2017, 17:14
Domyślam się że:
4 pin - zwykły zamek (bez centralnego)
6 pin - zamek z centralnym
8 pin - zamek z centralnym i podwójnym ryglowaniem
evenisto - 14 Maj 2017, 18:12
pawel182 napisał/a: | Domyślam się że:
4 pin - zwykły zamek (bez centralnego)
6 pin - zamek z centralnym
8 pin - zamek z centralnym i podwójnym ryglowaniem |
Dzięki, w najgorszym wypadku będzie mnie to kosztować ze 100 zł i pół dnia pracy przy rozbieraniu drzwi Teraz znalazłem taki temat: https://forum.fordclubpolska.org/archive/index.php/t-196446.html (mam nadzieję, że mogę podlinkować) gdzie piszą jak następuje:
Cytat: | Ad.3 Zamki z podwójnym ryglowaniem mają po 8 pinów i spokojnie działają też w słabszych wersjach, tzn. bez pilota z samym centralnym zamkiem sterowanym mechanicznie - jedyna różnica to to, że nie mrugają światła przy ryglowaniu zamków pilotem. ... Jeśli jest to mniej niż 8 to są to zwykłe zamki bez podwójnego ryglowania. |
Więc po prostu poszukam zamka z 8 pinami, i zobaczymy.
jabokto - 10 Cze 2023, 10:30
szkoda ze nie napisałeś ile pin miałeś i jak rozwiązałeś problem, ludzie z przyszłości chcą tej wiedzy mam ten sam problem i te samo auto.
|
|