Forum FiestaKlubPolska -

Tuning mechaniczny - Dystans , Tuleje Dystansowe

KUI3A - 14 Cze 2005, 14:41
Temat postu: Dystans , Tuleje Dystansowe
Witam,

w aucie mojej kobiety przydałyby się dystanse, które odsadzą nieco koło od piasty, ponieważ felgi na jakich jeździ (pochodzą chyba od mondeo) "trochę" nie pasują do fiesty i opona czasem obetrze się o amortyzator (tą część amortyzatora, na której się spreżyna trzyma) i teraz mam pytanie czy w przypadku instalowanai dystansów (załóżmy 5-8mm na stronę) nie trzeba będzie dać jakichś innych, dłuższych szpilek?? Na co zwrócić uwagę przy tego typu sprawach, proszę o jakiekolwiek opinie i uwagi na ten temat, ponieważ w temacie dystansów nic nie wiem.

z góry dziękuję i pozdrawiam

Daras84 - 14 Cze 2005, 15:18

naj rozsadniejszym rozwiazanim bylo by zalozenie dluzszych szpilek bo seryjne moga jednak byc za krotkie nawet przy 5mm. i uwazaj przy doborze szerokosci zeby pozniej opony ci nie ocierały o nadkola..
NOWITEK - 14 Cze 2005, 15:59
Temat postu: Re: DYSTANSE
KUI3A napisał/a:
Witam,

w aucie mojej kobiety przydałyby się dystanse, które odsadzą nieco koło od piasty, ponieważ felgi na jakich jeździ (pochodzą chyba od mondeo) "trochę" nie pasują do fiesty i opona czasem obetrze się o amortyzator (tą część amortyzatora, na której się spreżyna trzyma) i teraz mam pytanie czy w przypadku instalowanai dystansów (załóżmy 5-8mm na stronę) nie trzeba będzie dać jakichś innych, dłuższych szpilek?? Na co zwrócić uwagę przy tego typu sprawach, proszę o jakiekolwiek opinie i uwagi na ten temat, ponieważ w temacie dystansów nic nie wiem.

z góry dziękuję i pozdrawiam

Jak chcesz dac dystans na 5mm to powinny wystarczyć oryginalne szpilki ale to zależy od rodzaju felg . Ja bym Ci proponował kupić za parę złotych na złomie metalowe dystanse od dużego Fiata (one mają okolo 5mm) i dowiercić w nich otwory w rozstawie ford tj 108.
Jak Ci CZASAMI obciera o kielich amortyzatora to masz gdzieś luz prawdopodobnie na łożysku

RKRman - 14 Cze 2005, 16:11
Temat postu: dystanse
HEJ :P

..mam na tyle dystanse po 8 mm właśnie na strone...sprężyny o jeden zwój niżej..i na oponkach 185/60/14 nie da rady jeździć bez zeszlifowania rantu wew nadkola :!:

Jeśli masz opryginalne sprężynki i profil gum przez 55 - być może bęzdie git :lol:

natomiast szpilki toczyłem dłuższe - nakrętka całym gwintem fajnie trzyma...

POZDRAWIAM ;-) góral

KUI3A - 14 Cze 2005, 17:23

takteż myślałem, że bez szpilek nowych się nie obejdzie, powiedzcie mi teraz proszę jak szpilki się demontuje (być może jest to banalnie proste, ale jak już wyżej wspomniałem w tej kwestii mam zero doświadczenia, więc się pytam :) )

piotr-RKRmann napisał/a:
sprężyny o jeden zwój niżej..i na oponkach 185/60/14 nie da rady jeździć bez zeszlifowania rantu wew nadkola


oponki ma takie jak Ty ale sprężyny seryjne, tak w goóle to xr2i 1,8 16V, mam nadzieję, że ingerencja w nadkole nie będzie konieczna

Daras84 - 14 Cze 2005, 22:38

KUI3A napisał/a:
takteż myślałem, że bez szpilek nowych się nie obejdzie, powiedzcie mi teraz proszę jak szpilki się demontuje (być może jest to banalnie proste, ale jak już wyżej wspomniałem w tej kwestii mam zero doświadczenia, więc się pytam :) )

piotr-RKRmann napisał/a:
sprężyny o jeden zwój niżej..i na oponkach 185/60/14 nie da rady jeździć bez zeszlifowania rantu wew nadkola


oponki ma takie jak Ty ale sprężyny seryjne, tak w goóle to xr2i 1,8 16V, mam nadzieję, że ingerencja w nadkole nie będzie konieczna


z tylu sciagasz beden i wkladasz nowe.. z przodem wiecej kombinacji musisz rozebrac piaste bo inaczej ie wlozysz...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group