|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Nasze auta - [MK8] Mk8 ST-Line Red Race
Mk8 ST Line - 18 Paź 2018, 14:57 Temat postu: [MK8] Mk8 ST-Line Red Race 1. Nick: Mk8 ST Line
2. Imie: Michał
3. Model: Mk8
4. Wersja: ST-Line
5. Rocznik: 2018
6. Silnik: 1.0 EcoBoost 100KM
7. Opis: zwykła czerwona fiesta
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: brak
b. mechaniczne: brak
c. audio: brak
d. inne: brak
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: wyklejenie przedniego zderzaka a'la ST, malowanie zacisków na Racing Red
b. mechaniczne: chip na 150/240
c. audio: wygłuszenie drzwi
d. inne: wymiana oryginalnych żarówek H7 na coś bielszego
Świeży temat, od tygodnia pod domem. Wkrótce pewnie będą jakieś mody, na razie seria + kilka dodatków
Parzych - 18 Paź 2018, 20:11
Gratki zakupu, niech służy bezawaryjnie, ale temat popraw w/g schematu, bo poleci do HP lub kosza...
Mk8 ST Line - 18 Paź 2018, 23:48 Temat postu: Re: Mk8 ST-Line Red Race Poprawione...
Bobofrut - 19 Paź 2018, 11:17
Auto w tym pakiecie jest piękne szkoda tylko że silniczek tak słaby. Napisz coś więcej o wyposażeniu
Mk8 ST Line - 19 Paź 2018, 11:20
Silniczek JESZCZE jest słaby Ale to się niebawem zmieni...
Oprócz standardowego wyposażenia ST-Line
• Radioodtwarzacz z Ford SYNC 3 (ICFAD)
• Dywaniki welurowe z przodu i z tyłu, w stylizacji ST-Line
• Podsufitka materiałowa, w ciemnej tonacji
• Komputer pokładowy
• Kierownica – 3-ramienna, wykończona skórą, w stylizacji ST-Line
• Uchwyt dźwigni zmiany biegów wykończony skórą, w stylizacji ST-Line
• Przycisk rozrusznika Ford Power
• Układ ułatwiajacy ruszanie na wzniesieniach (HSA) 2)
• Lane Keeping Aid
• Funkcja wzywania pomocy
• Ford MyKey
• Zawieszenie sportowe
• Elektrycznie sterowane szyby
• Ręczna regulacja położenia fotela kierowcy góra – dół
• Regulacja podparcia odcinka lędźwiowego fotela kierowcy
• Lusterka boczne – sterowane i podgrzewane elektrycznie, z kierunkowskazami
• Tylny spojler lakierowany w kolorze nadwozia
• Obręcze kół ze stopów lekkich – 17", wzór 10-ramienny, z wykończeniem maszynowym/ Shadow Black, ogumienie 205/45
• Reflektory automatyczne, z czujnikiem zmierzchu
• Wycieraczki przedniej szyby z przerywaczem pracy ze zmiennym interwałem
• Przednie światła przeciwmgielne z obudowami w stylizacji ST-Line
dodatkowo zamówiłem:
1. Automatyczna klimatyzacja,
2. lusterka boczne składane elektrycznie z oświetleniem podłoża,
3. podgrzewane siedzenia,
4. podgrzewana przednia szyba i dysze spryskiwaczy,
5. przyciemniane szyby,
6. podłokietnik ze schowkiem,
7. reflektory halogenowe projekcyjne z czarnym tłem ze światłami dziennymi LED,
8. tylne światła częściowo LED
9. Radioodtwarzacz z Ford SYNC 3 z B&O Play i 8" wyświetlaczem, wzmacniacz 675 W, 9 głośników + subwoofer,
10. tylne czujniki parkowania,
11. Door Edge Protector,
12. Duży tylny Spojler ST-Line,
13. Dach i lusterka lakierowane na czarno,
14. Adaptive Cruise Control (tempomat adaptacyjny),
15. Pre-Collision Assist (zawiera: Forward Collision Warning, Distance Indicator, Advance Emergency Braking),
16. Traffic Sign Recognition,
17. Driver Alert,
18. Auto High Beam,
19. 4.2" wyświetlacz kolorowy na tablicy zegarów
Mars - 19 Paź 2018, 12:53
I cena końcowa stanęła na?
Mk8 ST Line - 19 Paź 2018, 15:55
Cena wyjściowa 76320zł, poszedł za 67900 + 1050 za gwarancję Ford protect 7 lat = 68950 zł brutto.
Gerrah - 27 Paź 2018, 12:33
Chcesz podnieść moc o 50 hp bez tuningu mechanicznego? To się może źle skończyć. Nawet w ST taki skok jest niemożliwy bez wymiany filtra powietrza, dolotu i FMIC.
Darkkovsky - 29 Paź 2018, 12:50
Gerrah, 1.0 EB znosi to bez problemu
marpaa - 9 Gru 2018, 21:20
nieprawda, zrobilem tak i dwie mega awarie - srednio co 2 lata, nie polecam
|
|