|   | 
								Forum FiestaKlubPolska -
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Mechanika - Silnik : luzy zaworowe kolejność zaworów 
						
												 maciej - 18 Sie 2005,  13:22 Temat postu: Silnik : luzy zaworowe kolejność zaworów panowie wiem ze juz bylo ale jaka jest kolejnosc luzów zaworowych w Mk3 1.1gaznik
 
mechanior twierdzi ze WS WS WS WS
 
ja znalazlem w ksiazce ze WS WS SW SW
 
wiec jak ma byc? dzieki
												 drad - 18 Sie 2005,  13:41
  Trzymaj się tego co w książce, patenty mechaników nie zawsze są dobre.
 
 
 
kiedyś taki jeden w 126p obcią mi iglicę bo stwierdził że nie da się inaczej wyregulować wolnych obrotów
												 trzeci - 18 Sie 2005,  14:14
  Kolejność zaworów jak w książce.
 
Luzy na zaworach:
 
Dolotowy - nominalny 0,22 dopuszczalny od 0,20 do 0,25 
 
Wylotowy - nominalny 0,32 dopuszczalny od 0,30 do 0,35
 
Pozdro ...
												 JoeMix - 18 Sie 2005,  15:25 Temat postu: Re: luzy zaworowe
  	  | maciej napisał/a: | 	 		  | mechanior twierdzi ze WS WS WS WS | 	  
 
Jest to kolejnośc zaworów dla silnik OHV
 
 	  | maciej napisał/a: | 	 		  | ja znalazlem w ksiazce ze WS WS SW SW | 	  
 
A ta jest dla silników HCS
 
 
Problem jest taki iż w zasadzie nie róznią one się niczym poza tą kolejnością zaworów... no i OHV ma świece tak / / / / a HCS ma tak / / \ \ ... no i HCS ma zazwyczaj elektroniczny zapłon (bez aparatu zapłonowego)
												 trzeci - 18 Sie 2005,  15:47 Temat postu: Re: luzy zaworowe
  	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  | Problem jest taki iż w zasadzie nie róznią one się niczym poza tą kolejnością zaworów... no i OHV ma świece tak / / / / a HCS ma tak / / \ \ ... no i HCS ma zazwyczaj elektroniczny zapłon (bez aparatu zapłonowego) | 	  
 
 
Według mnie Maciej ma właśnie ten drugi.
 
HCS z elektronicznym zapłonem, montowany w mk3, poj 1,1.
 
Jeszcze sprawdze w domu w WKŁ. 
 
Pozdro ...
												 JoeMix - 18 Sie 2005,  15:54
  Tak, tak... w Mk3 kłądli HCSy, ale trafiają się okazy z OHV...
												 maciej - 18 Sie 2005,  16:54 Temat postu: Re: luzy zaworowe
  	  | JoeMix napisał/a: | 	 		   	  | maciej napisał/a: | 	 		  | mechanior twierdzi ze WS WS WS WS | 	  
 
Jest to kolejnośc zaworów dla silnik OHV
 
 	  | maciej napisał/a: | 	 		  | ja znalazlem w ksiazce ze WS WS SW SW | 	  
 
A ta jest dla silników HCS
 
 
Problem jest taki iż w zasadzie nie róznią one się niczym poza tą kolejnością zaworów... no i OHV ma świece tak / / / / a HCS ma tak / / \ \ ... no i HCS ma zazwyczaj elektroniczny zapłon (bez aparatu zapłonowego) | 	  
 
 
no wiec wyglada ze mam HCS (po ukladzie swiec) wiec lepiej jutro pojade do mechaniora w celu ponownej regulacji.przy pierwszym sposobie regulacji przejechalem 10000km,czy moglo cos sie zkopac z tego powodu?
 
wielkie dzieki panowie za pomoc
												 Bazyli - 18 Sie 2005,  17:33
  teoria glosi ze mozna nadpalic zawory jesli luz nie jest odpowiedni. A co sie stanie jak na wydechu da sie 0.20 a na dolocie 0.35 to nie chce przewidywac    
												 JoeMix - 18 Sie 2005,  17:42
  Nic sie nie stanie - silnik bedzie kiepsko chodził... są tacy co leją na luzy zaworowe i potem silnik klekocze jak traktor... a na dolocie sa wieksze luzy niż na wylocie...
												 maciej - 18 Sie 2005,  22:05
  wszystko jasne :lol: 
 
wielkie dzieki
												 
					 | 
				 
			 
		 |