Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika silnika - Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?

langolier - 22 Paź 2014, 08:38
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
Jak odróżnić w stojącym aucie silnik EB 100KM od 125KM ? Oprócz, oczywiście, zajrzenia do dowodu rejestracyjnego ?
MisiekT - 22 Paź 2014, 09:11

spisac VIN z szyby i sprawdzić na etis.ford.com
FFDriver - 22 Lis 2014, 08:58

langolier napisał/a:
Jak odróżnić w stojącym aucie silnik EB 100KM od 125KM


W pewnym sensie źle zadane pytanie :)
Nie ma dwóch silników, to jest jeden i ten sam silnik. Różnica jest tylko w sofcie.

langolier - 22 Lis 2014, 10:34

Pytanie jest zadane bardzo dobrze. Jakby mozna bylo łatwo odroznic optycznie po podniesieniu maski to by bylo glupawe.
Puff - 22 Lis 2014, 12:14

Trochę kotlet odgrzewany, niemniej żeby odróżnić, to metoda Miśka lub laptop przy 4 literach (ew. kolega pod telefonem) i sprawdzenie w Microcacie.
Mars - 25 Lis 2014, 17:03

Coś mi się nie wydaje. Dzwoniłem do ASO z pytaniem, czy mogliby podnieść moc mojej fiesty do 125 KM. Powiedziano mi, że silniki różnią się softem, ale także oprzyrządowaniem. Mało tego- na mojej turbinie jest cyfra 100. Czy na turbinie z silnikiem o mocy 125 KM też jest 100, czy jednak 125?
michal77 - 25 Lis 2014, 18:12

Panowie w ASO dość często się mylą.
MisiekT - 25 Lis 2014, 19:07

a co by mieli powiedziec? tak, doplacil Pan 5K za 25KM, a my je wgrywamy 5-minutowym update'm :rotfl:
Puff - 25 Lis 2014, 19:43

MisiekT napisał/a:
tak, doplacil Pan 5K za 25KM

Raczej: "dopłacił Pan wiaderko forsy, żebyśmy NIE ograniczyli fabrycznej mocy 125KM do 100KM" :rotfl:

FFDriver - 26 Lis 2014, 08:41

Nie będę tutaj reklamował (niech ta osoba sama się wypowie jeśli zechce) ale jest na forum ktoś, kto oferuje za dobre pieniądze zmianę softu ze 100 na 125.
Jeszcze na początku też tak się łudziłem, że jest jakaś fizyczna różnica ale tak nie jest. To jest typowe działanie producenta. Tak samo jak często gotowe jest głupie podświetlenie na nogi tylko żaróweczek nie ma czy ogrzewanie foteli tylko nie jest podłączone. Tak jest i tutaj, chcesz 125KM to dopłacaj kilka tysi, a my w 2 minuty wgramy tylko inny soft.
Kolejnym dowodem jest to, że zarówno wersja 100 jak i 125 kręci się na te same okolice 140KM.

langolier - 26 Lis 2014, 12:41

FFDriver napisał/a:

Kolejnym dowodem jest to, że zarówno wersja 100 jak i 125 kręci się na te same okolice 140KM.

Przy tej samej prędkości obrotowej i bez grzebania w sofcie ?

MisiekT - 26 Lis 2014, 13:00

nie - dla obu wersji zmiana programu konczy sie bezpiecznie w okolicach 140KM
langolier - 26 Lis 2014, 13:14

A jak zmiany w wersji 125KM zmieniają charakterystykę ?
Czy też 140KM jest osiągane bez żadnych zmian, w fabrycznym silniku ?

MisiekT - 26 Lis 2014, 13:53

langolier napisał/a:
Czy też 140KM jest osiągane bez żadnych zmian, w fabrycznym silniku ?

zmiana oprogramowania, tylko

michal77 - 26 Lis 2014, 17:03

FFDriver napisał/a:
Nie będę tutaj reklamował (niech ta osoba sama się wypowie jeśli zechce) ale jest na forum ktoś, kto oferuje za dobre pieniądze zmianę softu ze 100 na 125.
A ja powiem, że jest to mayak lub tedi_k z forum Forda ;) Programują też tempomaty, komputery pokładowe, immo itp.
FFDriver - 27 Lis 2014, 07:21

Mars napisał/a:
na mojej turbinie jest cyfra 100


Też tak mam. Czy ktoś ze 125 może sprawdzić co jest u niego, tak z ciekawości ???

langolier - 28 Lis 2014, 17:32

Sprawdzę wieczorem. W którym miejscu szukać tej cyfry ?
FFDriver - 29 Lis 2014, 14:35

langolier napisał/a:
Sprawdzę wieczorem. W którym miejscu szukać tej cyfry ?


Chyba tutaj o ile dobrze pamiętam:

langolier - 1 Gru 2014, 01:59

Dziś (a właściwie wczoraj) sprawdziłem.
U mnie w tym miejscu nie ma ciągu znaków ze "100" ani z "125".
Jest coś co wygląda na part number, ale to wszystko.

FFDriver - 2 Gru 2014, 08:06

Musi tam coś być, to jest takie spore "100" ale lekko z boku.
Zrobię potem fotkę żeby było dokładnie widać.

Mars - 4 Gru 2014, 13:20

Moja turbina ma takie oznaczenia:


FFDriver - 5 Gru 2014, 08:55

Właśnie oto chodziło, nie muszę już fotki robić.
Teraz tylko niech kilka osób ze 125KM sprawdzi to u siebie.

langolier - 6 Gru 2014, 10:09

Wreszcie zrobiłem zdjęcie "tego miejsca" i u mnie..... zresztą popatrzcie sami:

Puff - 6 Gru 2014, 10:23

Czyli całkiem możliwe, że oznaczają wersje fabrycznie osłabione o te 25 koni :D Cwane :D
FFDriver - 6 Gru 2014, 21:07

Fajnie gdyby więcej osób to sprawdziło w 125.
vegetagt - 7 Gru 2014, 23:50

ciekawostka:

G-CSheko Fri, 05 Dec 2014 - 12:51 napisał/a:
no to mamy 1.0eb 100KM
moc ograniczyliśmy do 150KM 9125-KI 160km) ze względu na różnicę w budowie głowicy, różnica w stosunku do 125KM jest tylko w głowicy i zaworach wydechowych, turbo itd. takie same
fabryczny limiter prędkości 190km/h zdjęty, odcinka 400obr. w górę :)





http://www.racingforum.pl...dpost&p=1148075

Czyli turbo powinno mieć to samo oznaczenie. Ciekawe, jak w praktyce wyjdzie.

langolier - 8 Gru 2014, 08:49

vegetagt napisał/a:
ciekawostka:

G-CSheko Fri, 05 Dec 2014 - 12:51 napisał/a:

różnica w stosunku do 125KM jest tylko w głowicy i zaworach wydechowych, turbo itd. takie same


Czyli turbo powinno mieć to samo oznaczenie. Ciekawe, jak w praktyce wyjdzie.


To zależy, gdzie się kończy zasięg określenia "takie same" ;)
Jeśli jest jak sądzisz to zamiast przecinka przed "turbo" powinna być kropka.

vegetagt - 8 Gru 2014, 09:57

problem lingwistyczny :D . A jak nie ma kropki, to do czego się odnosi "takie same"? :P
Heko chyba jest tutaj na forum, to mógłby rozwiać wątpliwości ;)

langolier - 8 Gru 2014, 10:02

vegetagt napisał/a:
problem lingwistyczny :D . A jak nie ma kropki, to do czego się odnosi "takie same"? :P

Do "itd."? ;)

vegetagt - 8 Gru 2014, 10:03

no to w ogole dziwne zdanie :D Napisałem mu PW, poczekamy to się wyjaśni :)
hekoGCS - 8 Gru 2014, 10:12

Sprawdzałem u źródła, poza głowicą i zaworami wydechowymi, silniki niczym się nie różnią
ale nie zauważyłem możliwości zmiany kodowania softu se 100 na 125KM, jak to jest w innych, np. dieslach 1.6tdci 95 i 115KM oraz 2.0 tdci 140 i 163KM

FFDriver - 9 Gru 2014, 08:19

Czyli jednak jest różnica w budowie :sad:
langolier - 9 Gru 2014, 09:01

FFDriver napisał/a:
Czyli jednak jest różnica w budowie :sad:

Nieważne, najważniejsze, że wystarczy wgrać soft i ....... :załoga:

FFDriver - 9 Gru 2014, 09:50

No tylko jednak z jakiegoś powodu ta różnica jest ?
Jeśli nie jest potrzebna to na bank producent nie zawracałby sobie nią głowy, żeby nie podnosić sobie kosztów.

Mars - 10 Gru 2014, 15:36

hekoGCS napisał/a:
nie zauważyłem możliwości zmiany kodowania softu se 100 na 125KM


To w końcu można podnieść moc samą zmianą oprogramowania?

Jak pisałem, że w ASO mi powiedzieli, że te silniki się różnią, to sobie kilka osób w tym wątku dworowało. Trochę pokory panowie, bo małą wiedzę macie, a chodzi o rozwianie wątpliwości i uzyskanie poprawnej i szczegółowej odpowiedzi.

hekoGCS - 10 Gru 2014, 16:24

Mars napisał/a:
hekoGCS napisał/a:
nie zauważyłem możliwości zmiany kodowania softu se 100 na 125KM


To w końcu można podnieść moc samą zmianą oprogramowania?

Jak pisałem, że w ASO mi powiedzieli, że te silniki się różnią, to sobie kilka osób w tym wątku dworowało. Trochę pokory panowie, bo małą wiedzę macie, a chodzi o rozwianie wątpliwości i uzyskanie poprawnej i szczegółowej odpowiedzi.

no jasne że można...masz wyniki na wykresie powyżej
napisałem że nie ma opcji serwisowej zmiany kodowania softu ze 100 na 125KM

FFDriver - 10 Gru 2014, 20:47

Mars napisał/a:
Jak pisałem, że w ASO mi powiedzieli, że te silniki się różnią, to sobie kilka osób w tym wątku dworowało. Trochę pokory panowie, bo małą wiedzę macie, a chodzi o rozwianie wątpliwości i uzyskanie poprawnej i szczegółowej odpowiedzi.


No sorry ale akurat serwisy to niestety wiedzą najmniej.
Jeśli twierdzą, że się różnią to niech podadzą konkrety.
Jakie ja już bzdury słyszałem w autoryzowanych serwisach różnych marek to można by grubą książkę na ten temat napisać.
I to jest bardzo smutne.

hekoGCS napisał/a:
napisałem że nie ma opcji serwisowej zmiany kodowania softu ze 100 na 125KM

Mayak twierdzi inaczej, chyba, że źle go zrozumiałem.

hekoGCS - 10 Gru 2014, 20:52

no to jak Mayak twierdzi że można, to wie co gada :)
ale jeśli tak jest, to znaczy że jak w dieslach, to tylko zmiana kodowania w EEP ze 100 na 125...a to by oznaczało że auto z fabryki wychodzi seryjnie jako 100/125KM
tylko zmiana kodowania robi robotę, czyli oba softy są ww flashu

FFDriver - 10 Gru 2014, 21:04

No musiałby się Mayak wypowiedzieć żeby rozwiać wątpliwości :)
mskgs - 10 Gru 2014, 23:01

langolier napisał/a:
Wreszcie zrobiłem zdjęcie "tego miejsca" i u mnie..... zresztą popatrzcie sami:
[url=http://images68.foto...c3m.jpg]Obrazek[/URL]


U mnie to wygląda tak samo (brak "100"), a mam wersję 100 KM :)

chudybeta - 16 Mar 2015, 22:46

Witajcie ODGRZEWAM TEMAT:)
Jestem świeży na forum. Odbieram w przyszłym tygodniu moją fieste titanium 1.0 100km. Za dopłatą chłopaki w serwisie wgrywają mi oprogramowanie z fiesty 1.0 125 km (silniki te same różnica tylko w oprogramowaniu niczym innym). Mam z tym związane pytanie czy ktoś na forum wie jak odróżnić wersje 1.0 100 km od 125 po podłączaniu komputera. Chodzi mi o nazwę softu może jakiś numer :) po którym można odróżnić wersje ??????

FFDriver - 17 Mar 2015, 07:43

chudybeta napisał/a:
silniki te same różnica tylko w oprogramowaniu niczym innym


Jakbyś przeczytał poprzednią stronę to byś zauważył, że jest różnica.
Różnią się głowicą oraz zaworami wydechowymi.

Natomiast mnie ciekawi co innego. Zrobią Ci to w ASO, tam gdzie kupiłeś auto?

LefQ - 17 Mar 2015, 09:04

Znajomi z M Sport, którzy ścigają się rajdowo Fiestami stwierdzili, że te jednostki różnią się nie tylko oprogramowaniem. Było to też wspomniane na poprzednich stronach.
Do tego ciekawostka, stop użyty do budowy turbiny w 100PS to IN713C, a do 125PS to MARM246. Różnica jest w wytrzymałości i charakterystyce cieplnej obu stopów. Są też gdzieś mapy z hamowania obu tych silników, na sofcie z 125PS. Pomimo wgrania go do słabszego silnika, nadal są różnice w momencie, szczególnie w niższych zakresach obrotów.

Znajoma ekipa (partner M Sport) zrobiła 170 (kilka) koni z 1.0 100KM, ale nie samą mapą - wymieniali trochę sprzętu w silniku, bo jak stwierdzili "długo by nie pociągnął" ;-)

Odpowiadając na właściwe pytanie - wersję silnika możesz sprawdzić np. w ETISie po numerze VIN. Oprócz tego, na niektórych jednostkach jest wybite 100 i 120 na Turbinie, więc możesz zerknąć pod maskę ;-) Było już o tym na poprzednich stronach tego tematu.

FFDriver - 17 Mar 2015, 09:27

LefQ napisał/a:
Do tego ciekawostka, stop użyty do budowy turbiny w 100PS to IN713C, a do 125PS to MARM246
...
Oprócz tego, na niektórych jednostkach jest wybite 100 i 120 na Turbinie, więc możesz zerknąć pod maskę ;-)


Czyli jednak turbiny są różne :( Do tej pory wydawało się, że jednak są takie same.
Szczególnie, że zarówno posiadacze 100KM jak i 125KM czasem nie mają tego oznaczenia "100" lub "120" w ogóle.

chudybeta - 17 Mar 2015, 20:44

witajcie
Forum czytałem parę razy :) .. Słuchajcie zamówiłem autko fieste 100KM titanium.. Zanim złożyłem zamówienie odwiedziłem 5 różnych salonów . W każdym z salonów otrzymałem info że silniki 100 i 125 różnią się tylko oprogramowaniem. Ale jak to w salonach mogą lać wodę .. Od tamtego czasu zacząłem drążyć temat. Na angielskich i rosyjskich forach tam również znalazłem info że silniki różnią się tylko oprogramowaniem. Tydzień temu byłem w serwisie z swoim smaxem. I chłopakom z serwisu zadałem pytanie w sprawie oznakowania turbin . Miałem szczęście na placu stały dwa focusy 125 . Dwa samochody różniące się tylko wyposażeniem miały dwie różne niby turbiny :]. mogłem zrobić zdjęcie. Mówili z uśmiechem że w zależności od partii :)

Turbiny różniły się tylko napisami . Nie wiem jak w przypadku fiesty może jest inaczej . Jeśli chodzi o materiał wykonania turbiny nie sądzę aby turbiny różniły się rodzajem aluminium a w szczególności w jednej rodzinie silników Pieniądze żądzą rynkiem . Teraz nie pamiętam ale w jednym z artykułów angielskich wyczytałem że turbo w silnikach 100 - 125 jest to samo dopiero w silnikach 1.6 jest inne większe jak znajdę artykuł to rzucę linka. Jeśli chodzi o wgranie softu to zrobią mi to w salonie za 250 zł. W tym samym salonie kupiłem wcześniej mondeo i smaxa . Za dopłatą 200 zł przeprogramowali mi mondeo z 140 na 160.
Im więcej czytam tym mniej wiem :) bo każdy pisze i mówi inaczej . jak będę odbierał w przyszłym tygodniu samochód to będe miał porównanie fiesty 100 125 i 140 km zrobię zdjęcia każdej turbinie i umieszczę na forum.
Na forum zadałem pytanie o różnice w oprogramowaniu po podłączeniu komputera kodowa nazwa czy symbol. Chodzi mi o to że podczas odbioru chciałbym sprawdzić czy zmieniony został soft :) .

LefQ - 17 Mar 2015, 23:17

Pozostaje życzyć powodzenia i pogratulować serwisu. U mnie straszyli utratą gwarancji jak chciałem osłonę silnika założyć.

Zapytaj przy okazji czy w Red/Black też jest ten sam silnik co w 100 i różni się tylko oprogramowaniem? zawsze to kolejne 15KM więcej ;-)

FFDriver - 18 Mar 2015, 10:57

Ja powiem kolejny raz tylko tyle, że niestety akurat wiedza pracowników salonów i ASO jest na powalająco niskim poziomie z malutkimi, pojedynczymi wyjątkami, które tylko potwierdzają regułę :( Zatem akurat im to bym totalnie nie wierzył.
Nawet jeśli turbina jest dokładnie taka sama (bo też mi się nie chce wierzyć aby akurat to zmieniali, różnica w stopach mogła też wynikać np. z innego okresu produkcji) to jak już było pisane wszystko wskazuje na to, że silniki różnią się głowicą i zaworami.

Mars - 31 Mar 2015, 18:10

Chudybeta- zawsze możesz pojechać na hamownię i sprawdzić moc po wgraniu softu. Bo tak, to zapłacisz 250 zł i będziesz się cieszył, że być może nadal będziesz jeździł wersją 100 konną. Bardzo jestem ciekaw wyniku, bo też bym mógł zainwestować takie małe pieniądze w poprawę bezpieczeństwa. Daj znać.
Mars - 2 Maj 2015, 17:49

Chudybeta i jak tam? Auto odebrane? Moc zwiększona programem i sprawdzona? Dzisiaj się zgadałem z kolegą motocyklistą, który tak jak ja, kupił fiestę w 2013r. z litrowym ecoboostem, ale on ma silnik o mocy 125 KM. Po 40 kkm padła mu przepustnica i w ASO chcieli mu założyć tę ze 100 konnego i nici- okazało się, że te dwa silniki różnią się jednak oprzyrządowaniem i musieli zamówić do 125 KM.
Potwierdzasz?

srs - 4 Maj 2015, 22:23

przepustnica jest taka sama w 1.0EB 100 czy 125PS od 11/2012-
langolier - 4 Maj 2015, 23:00

srs napisał/a:
przepustnica jest taka sama w 1.0EB 100 czy 125PS od 11/2012-

Skąd to info, tak różne od opinii tutaj ?

tedi_k - 13 Lis 2015, 15:37
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
Silniki 1.0EB 100 i 125 są identyczne. Jednostki 100PS dość często mają inną turbinę - choć w przypadku zamówienia fabrycznego haka do samochodu 100konnego, dostaje się turbinę taką jak w 125PS.
Głowice, zawory i przepustnice są takie same.

Jeśli ktoś chętny to kolega mayak i ja przeprogramowujemy 100PS na 125PS.

srs - 14 Lis 2015, 14:20
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
langolier napisał/a:
Skąd to info, tak różne od opinii tutaj ?

z dokumentacji aut

Mars - 14 Lis 2015, 14:37
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
tedi_k napisał/a:

Jeśli ktoś chętny to kolega mayak i ja przeprogramowujemy 100PS na 125PS.


"PS" to jest oznaczenie "KM"?

Puff - 15 Lis 2015, 01:37
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
Mars napisał/a:
"PS" to jest oznaczenie "KM"?

To taki "jewropejskij kuń". PS = Pferdstärke. Niemalże to samo. 1,000 PS = 0,986 HP. 1,000 HP = 1,014 PS.

Parzych - 15 Lis 2015, 02:35
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
Puff napisał/a:
To taki "jewropejskij kuń"

Chyba jewriejski... Skoro
Puff napisał/a:
1,000 PS = 0,986 HP

To raczej taki trochę oszukany... :9:

Puff - 15 Lis 2015, 03:09
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
Parzych napisał/a:
Chyba jewriejski... Skoro

A tam, się czepiasz :P

Parzych napisał/a:
To raczej taki trochę oszukany... :9:

Tu nie ma oszustw. Ot, różnice. Tak samo jak mila morska i angielska się różnią, uncje mogą mieć różne wartości, tak i "kunie" się trochę rozlazły, szczęśliwie niezbyt mocno. Żeby było zwięźle - jest 5 rodzajów kuni (a jak liczyć nazwy na każdy rodzaj, które się różnią, to ze 2-3x tyle). Masz anglosaskie i pochodne, tj. mechaniczne (745,7W), metryczne (735,5W), hydrauliczne (jak anglosaskie - 745,7W), elektryczne (746W) oraz pneumatyczne (patrz hydrauliczne). Historycznie właściwy jest koń anglosaski, w dzisiejszych czasach metryczny jest bazowy, więc właśnie PS-y (czy KM-y) pokazują realną moc, przeliczaną z kW. Jak na ironię, jednostka anglosaska, z której ów koń się wywodzi, wg Twojej nomenklatury powinna zostać określona "oszukaną", bo moc jest obliczana z kW (metrycznych!) jakie generuje silnik, a nie na opak.

Do tego dochodzi fakt, że jeszcze są inne jednostki (BHP chociażby), a koniec końców (poza EU chyba) nikt nie wie jaki przelicznik jest stosowany przy przekładaniu kW -> "kunie" (można luźno przyjąć, że kolonie angielskie maści wszelakiej + Ameryki używają HP), bo rozbieżności są tak śmieszne, że tylko ludzie bez życiowego hobby się czepiają różnic na poziomie ciut ponad 1%, kiedy sporo aut na rynku posiada moce z przedziału kilkadziesiąt-sto kilkadziesiąt patatajów i czy wyjdzie na hamowni koń więcej czy mniej przy setce, zależy czasem od temperatury silnika czy jak mocno było chrzczone paliwo ;)

gzymzak - 20 Sty 2016, 16:02
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
tedi_k napisał/a:
Jeśli ktoś chętny to kolega mayak i ja przeprogramowujemy 100PS na 125PS.


No i ja :) okolice Torunia/Poznań/Bydgoszcz

bis24 - 20 Sty 2016, 17:31
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
gzymzak napisał/a:
No i ja
widzę, że i w dół potrafisz Ford Fiesta Mk7`09
Silnik: 1.3i/50KM :)

gzymzak - 20 Sty 2016, 20:45
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
bis24 napisał/a:
widzę, że i w dół potrafisz Ford Fiesta Mk7`09


dobre dobre :ford:
w profilu autko z księżyca wzięte :rotfl:

FFDriver - 24 Sty 2016, 09:08
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
tedi_k napisał/a:
Głowice, zawory i przepustnice są takie same.


To skąd w takim razie info z GCS, że głowica i zawory wydechowe są inne ? Jak mniemam oni organoleptycznie to stwierdzili.

Jaszczur - 24 Sty 2016, 11:02
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
To może być taki sam urban legend jak w przypadku starych dizli fordowskich - było mnóstwo legend na temat tego, jak bardzo mocno się różnią od siebie np. 1.8D i TD. A jak zacząłem rozbierać te silniki, to okazało się że są identyczne, ba! nawet z 1.8D, 1.8DI i TDDI jest więcej podobieństw niż różnic, wynikających w zasadzie tylko z różnej zasady działania (wtrysk pośredni/bezpośredni).

Ja tam osobiście nie widzę sensu w tworzeniu takich rozbieżności na etapie produkcji - bo to tylko generuje niepotrzebne koszta i komplikuje proces.

gzymzak - 23 Kwi 2016, 20:25
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
chłopaki nie bać się można robić kilka aut już zrobionych :ford:
marcin_cieszyn - 7 Maj 2016, 13:01
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
a ktoś ze śląska/małopolski zrobi moda? :luzik:
mayak - 7 Maj 2016, 14:15
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
Tedi_k z Katowic
Mars - 17 Maj 2016, 10:50
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
Mayak, a o mnie zapomniałeś... Od grudnia czekam na info do ilu możesz podnieść z moich 100 KM. Coś się już wyjaśniło? Daj znać.
mayak - 17 Maj 2016, 10:58
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
Mars - do 1.0 100 bez s/s wgrałem 125KM ze s/s (bo NIE MA softu 125 bez s/s) i auto nie zapalało ... więcej prób nie robię
langolier - 17 Maj 2016, 11:00
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
Co to "s/s" ?
mayak - 17 Maj 2016, 11:01
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
start/stop
Mars - 17 Maj 2016, 12:38
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
mayak napisał/a:
Mars - do 1.0 100 bez s/s wgrałem 125KM ze s/s (bo NIE MA softu 125 bez s/s) i auto nie zapalało ... więcej prób nie robię


Czyli 140 KM tym bardziej nie wchodzi w grę, szkoda...
Gdyby się coś zmieniło w tym temacie, to daj znać.
Dzięki za sprawdzenie!

Puff - 17 Maj 2016, 18:48
Temat postu: Jak odróżnić EcoBoost 100KM od 125KM ?
Surowy soft nie, ale nikt nie powiedział, że wirusa się zrobić nie da.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group