Forum FiestaKlubPolska -

Silniki diesla - [MK4] brak przyspieszenia kąta wytrysku

Binke - 6 Lut 2012, 09:10
Temat postu: [MK4] brak przyspieszenia kąta wytrysku
Witam wszystkich. Mam następujący problem. Bez względu czy silnik jest ciepły czy zimny dźwignia wyprzedzenia kąta wytrysku jest w tym samym położeniu (lewym, brak wyprzedzenia). pompa to na 95% Bosch, z tego co udało mi się zauważyć, brak u mnie termostatu woskowego (linka od dźwigni biegnie pod akumulator). Teraz pytanie, czy w moim aucie zastosowano silnik krokowy do sterowania kątem wytrysku? Gdzie się ten silnik będzie sie znajdować? Wg nr VIN raczej powinien być termostat. Silnik to 1.8d Endura DE rocznik 98.

Pozdrawiam

Fordon - 6 Lut 2012, 11:44

Dzwignia na pompie przyspiesza kat wtrysku tylko na zimnym silniku...
Endura ma urzadzenie elektryczne ktore odpowiada za naciag w/w dzwigni, idac po lince dojdziesz do celu.
Brak sily moze byc (ale to nie jest regula) spowodowany zacietym zaworem EGR.

Binke - 6 Lut 2012, 12:24

Z mocą jest ok, problem mam z rozruchem z bardzo zimnym silnikiem (jak były mrozy -25). Na obecna chwilę wymieniłem świece żarowe, i chce zrobić zająć się tym wyprzedzeniem wtrysku.
Dzięki za podpowiedź.

Fordon - 6 Lut 2012, 12:45

Na upartego to mozna osadzic tam ten termostat woskowy i bedzie dzialac, ale to juz kwestia sprawdzenia czy aby jest jeszcze w endurze otwor na woskowego...
drajcyss - 26 Sty 2013, 14:44

Fordon napisał/a:
Na upartego to mozna osadzic tam ten termostat woskowy i bedzie dzialac, ale to juz kwestia sprawdzenia czy aby jest jeszcze w endurze otwor na woskowego...



Mam ENDURE DE i właśnie mam termostat woskowy. Więc nie do końca prawda z tym silnikiem krokowym.

skola - 5 Lut 2013, 20:00

Termostat woskowy kosztuje ponad 400 zł lepiej dac linke z roweru i poprowadzić ją do wnętrza kabiny

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group