Forum FiestaKlubPolska -

Silniki diesla - [MK4] 1.8 D - dużo pali, zamulony, dymi

kamil13254 - 20 Lut 2012, 18:02
Temat postu: [MK4] 1.8 D - dużo pali, zamulony, dymi
Witam mam fiesta mkl4 1.8 zwykły diesel 60 km wymieniłem świece ustawiłem kąt wtrysku , wtryski sprawdzone a nie chce jechać jest zamulony , pali koło 7 litrów, i przy większych obrotach zostawia za sobą czarną chmóre
ramses123 - 20 Lut 2012, 18:37

a co z pompą ? jaka jej kondycja ? była regenerowana już ?
kamil13254 - 20 Lut 2012, 19:40

pompa nie była ruszana mechanik nic nie wspominał żeby było coś nie tak
przemo_rsr - 22 Lut 2012, 23:55

może Ci porostu zapłon przestawił za bardzo i daltego mulaste i pali
kuba87 - 23 Lut 2012, 00:04

raczej napewno kąt wtrysku walnięty
przemo_rsr - 23 Lut 2012, 00:11

kuba87, to palenie na zimnym by miał kiepskie a nic nie pisze na ten temat
kuba87 - 23 Lut 2012, 00:17

nie zawsze:P
ostatnio wstawiałem pompe do reno kangu 19.d
i tak mi się jakoś walnęło że odpalił ładnie ale jak się nagrzał to tak stukał jakbyś młotkiem walił :rotfl:

Grax - 27 Lut 2012, 22:54

czyli mam też walniety kat wtrysku jak to ustawić ?
atprojekt - 12 Maj 2012, 14:21

Miałem taki sam problem w moim aucie, spalanie na poziomie 7,5-8/100km dużo dym i muliło, wymiany filtrów nie wiele pomagały więc wziąłem zrobiłem tak:
1.zajrzałem do kolektora ssącego gdyż silnik z zaworem EGR i okazało się że pozapychało kanały wyczyściłem poskładałem,
2.sprawdziłem termostat zimnego rozruchu (tak się to chyba nazywa) okazało się że był uszkodzony wymagało to spuszczenia płynu z układu chłodzenia i wymontowania, z powodu jego usterki silnik długo nabierał optymalnej temperatury, dodatkowo sprawdziłem przy okazji termostat obiegu na chłodnicę ale ten był sprawny więc nie wymieniałem.
Rezultat był taki że auto żwawiej się poruszało i spalanie spadło do poziomu 6-6,5/100km

misiak - 28 Maj 2012, 09:47

Potwierdzam- dobry rozruch nie znaczy że kąt wtrysku jest dobry. U kolegi w pługu 605 2.1TD magiczna pompa lucasa jest. Nadaje się do wymiany ale magiki wioskowe zmieniły kąt wtrysku, poprzestawiały co się dało. Efekt? Odpala spoko. Chodzi ciągle na detonacji jakby miało wał korbowy połamać. Ale jeździ.
Drugi powód może katalizator zapchany jeśli takowy jest.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group