Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 23 Lis 2006, 15:23
Spawasz trochę ? ( migiem ) .
Jeżeli tak to znajdź mój temat o słabych punktach budy w mk1/2 ( tu na tym podforum ) i w nim jest sporo informacji które ci się przydadzą .
Z moich rad - uważaj żeby ci wysokość otworu dzwiowego nie uciekła ( zarówno rantu na uszczelkę jak i przetłoczenia . reszta to pikuś i jakbys nie pospawał to będzie git .
Aha pamiętaj że jak zdejmiesz próg muszisz najpierw wyreperować to co on przykrywa i podłogę .
ps : jak naspawasz nowe progi bez wycinania starych to cię znajdę i zatłukę saperką
[ Dodano: Czw Lis 23, 2006 15:24 ]
i jeszcze jedno - jeżeli bl;acha we wnęce drzwi będzie dobra to wymień tylko poszycie progu poniżej wnęki drzwi ( łatwiejsze dla początkującego spawacza zarówno w robocie jak i w późniejszej obróbce )
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline
przyczyn
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 39 Dołączył: 14 Paź 2005 Posty: 18 Skąd: warszawa
Wysłany: 27 Lis 2006, 15:44
z tego co widac to wneka drzwi jest ok, najgorzej to zewnetrzne czesci. zastanawiam sie jak w takim razie to uciac zeby nie wymieniac czesci z wneki drzwi.???
ps. do glowi mi nie przyszlo zeby wspawac nowe na stare saperka nie bedzie potrzebna
mam jeszcze pytanie o grubość blachy jaka dobrze bybylo zatosowac np do latnia podlogi itd??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.