Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 21:06
[MK4] Wymiana wtrysków. Nie gaśnie po przekręceniu stacyjki
Autor Wiadomość
Misior 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 20
Skąd: Czechówka
Wysłany: 29 Cze 2007, 23:09   [MK4] Wymiana wtrysków. Nie gaśnie po przekręceniu stacyjki

Witam. mam problem. wymieniałem wtryski u siebie i po tym zabiegu auto czasami nie gaśnie po wyłączeniu zapłonu(kluczykiem) tzn. częściej nie gaśnie niż gaśnie ;-| . podejżewam że przy wymianie coś poruszałem albo odłączyłem. czy mozecie mi pomóc? wcześniej było wszystko ok. więc podejżewam jakąs blachostke ale kompletnie nie znam się na DIESLU :-(
Ostatnio zmieniony przez trzeci 12 Sie 2010, 16:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 29 Cze 2007, 23:28   

Uklad masz Lucas?? i silnik Endura ??
jak tak to zobacz czy masz przewod do elektro zaworu odcinajacego doplyw paliwa...
na foto zaznaczylem gdzie to jest i tam powinien byc przewod zakonczony konektorem... mozliwe ze naderwales przewod przy podmianie wtryskow.
_________________

 
 
 
Misior 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 20
Skąd: Czechówka
Wysłany: 29 Cze 2007, 23:34   

układ boscha. wymiana wtrysków jest ostatnią probą reanimacji silnika ktory pali 9-10L przy spokojnej jeździe przed kupnem mondeo ;-(
czy sprawdzenie weżykow powrotu w boschu pomoze?czy szukac gdzie indziej?
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 30 Cze 2007, 00:30   

Powiadasz Bosch... :he: dobra to zaznaczylem elektro zawor na ukladzie Bosch-a i przewod powrotny ktory powninien byc zaslepiony na 4-tym wtrysku... uklad powrotny z pompy nie ma nic do gadania...
zielona-miejsce gdzie idzie powrot z 4-tego wtrysku i powinna byc zaslepka a jak nie ma to wezyk i wkrecasz w nia srubke lub blachowkret :D
czerwona-elektro zawor :)
_________________

 
 
 
Misior 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 20
Skąd: Czechówka
Wysłany: 30 Cze 2007, 00:40   

Fordon napisał/a:
Powiadasz Bosch... :he: dobra to zaznaczylem elektro zawor na ukladzie Bosch-a i przewod powrotny ktory powninien byc zaslepiony na 4-tym wtrysku... uklad powrotny z pompy nie ma nic do gadania...
zielona-miejsce gdzie idzie powrot z 4-tego wtrysku i powinna byc zaslepka a jak nie ma to wezyk i wkrecasz w nia srubke lub blachowkret :D
czerwona-elektro zawor :)
[url=http://img528.images....th.jpg]Obrazek[/URL]


miejsce na 4 wtrysku jest zaślepione(bo tam mi przeciekało na początku i założyłem nowy wężyk)i jest szczelne. chyba nie ma znaczenia kolejność łączenia wężyków? a przy tym elektrozaworze to co trzeba zrobić? sprawdzić/podmienić wężyk na inny szczelkny??

fota silnika
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 30 Cze 2007, 11:03   

Elektro zawor powinien miec przewod eletryczny dosc cienki podlaczany do konektora jak pokazalem na drugim foto... zobacz czy nie ma gdzies luznego przewodu elektrycznego...
_________________

 
 
 
Misior 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 20
Skąd: Czechówka
Wysłany: 30 Cze 2007, 13:31   

Fordon napisał/a:
Elektro zawor powinien miec przewod eletryczny dosc cienki podlaczany do konektora jak pokazalem na drugim foto... zobacz czy nie ma gdzies luznego przewodu elektrycznego...

ok poszukam luźnego kabelka. tylko czy jekby był urwany to auto raz by gasło a raz nie? czy byla by mozliwość aby te wtryski co założyłem były jakieś wadliwe czy to raczej wina tego elektrozaworu? bo nie wierze w przypadek żę akurat sam się zepsuł równo z wymianą wtrysków

inna fotka
z tego lewego plastikowego przewodu paliwo kapie tak po woli a z tego plastikowego po prawej(gdzie jest powrót paliwo leci z powrotu takie spienione ;-(
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 30 Cze 2007, 15:03   

Jak by go wcale nie bylo to wogole by za zadnnym razem nie zgasl mozliwe ze jest naderwany lub tez przewod sie ultenil albo styk zasniedzial... przewod doprowadzajacy paliwo wymien na gumowy i zaloz opaski i bedzie git :)
_________________

 
 
 
Misior 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 20
Skąd: Czechówka
Wysłany: 30 Cze 2007, 15:29   

Fordon napisał/a:
przewod doprowadzajacy paliwo wymien na gumowy i zaloz opaski i bedzie git :)

heh :ups: to jest ten lewy plastikowy czy prawy czy może obydwa wymienić? :ups:
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 30 Cze 2007, 16:42   

Ten ktory cieknie to jest dojscie paliwa do pompy w sumie dla pewnosci zeby sie nie zapowietrzal podmien oba przewody... to duzo nie kosztuje a nie trzeba pozniej krecic i krecic rozrusznikiem zanim zaciagnie paliwo :D
_________________

 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Cze 2007, 22:03   

kto ci zmieniał końcówki ?? Sam to zrobiłeś .czy kupiłeś końcówki w obudowach . BO wtryski trzeba ustawić na stole probierczym przed założeniem do auta zeby sie otwierały przy odpowiednim ciśnieniu . dla fiesty zdaje sie 140 bar jest .
 
 
 
Misior 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 20
Skąd: Czechówka
Wysłany: 1 Lip 2007, 01:16   

diodalodz napisał/a:
kto ci zmieniał końcówki ?? Sam to zrobiłeś .czy kupiłeś końcówki w obudowach . BO wtryski trzeba ustawić na stole probierczym przed założeniem do auta zeby sie otwierały przy odpowiednim ciśnieniu . dla fiesty zdaje sie 140 bar jest .

klupiłem u tego kolesia
http://www.allegro.pl/ite..._8d_czesci.html
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Lip 2007, 11:16   

podjedź do gościa co robi dizle . I plan działania jest taki . Wykręćcie końcówki zmierzcie ciśnienie na cylindrach jeśli jest niższe od fabrycznego to weźcie na stolik końcówki i zmierzcie przy ilu sie otwieraja . Jak przy 140 a ciśnienie duzo niższe od nominalnego to musicie zmiejszczyć ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy to jakoś jeszcze pojeździ .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 23 22 Gru 2017, 09:59
autovairas


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.