Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 14:11
przy przyśpieszaniu ściąga na prawo,
Autor Wiadomość
olivier 

Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 19
Skąd: Piseczno
Wysłany: 26 Cze 2007, 23:32   przy przyśpieszaniu ściąga na prawo,

No witam!przy przyspieszniu ściąga na prawo po odpuszczeniu gazy w przeciwnym kierunku??
czy ktoś ma jakieś sugestie??może to po prostu zbieżność??może coś innego??
dzięki za pomoc
pozdrawiam
_________________
Olivier:)
Plain vanillia:)
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26 Cze 2007, 23:56   

Obejrzałbym gumę gdzie stabilizator łączy sie z wachaczem. Miałem tak w Matizie i były dokładnie takie efekty. Okazało się że mechanik włozył tuleje gumowe odwrotnie. ganja jakis był chyba
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
olivier 

Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 19
Skąd: Piseczno
Wysłany: 27 Cze 2007, 00:07   

dziękiza szybką rekajce:) z tego co wiem to były wumieniane te czesci ale właśnie pytano czy mechanik nie był ganja
pozdrawiam
_________________
Olivier:)
Plain vanillia:)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Cze 2007, 01:42   

hm a jak jest przy jeździe na wprost na luzie ?? Powiem ci ze to przypadłość tych aut bo moje ma dokładnie tak samo ale jakoś nigdy z tym nie walczyłem . W mk2 generalnie jest tak koło nie ma możliwości dostania luzu przód tył jak to sie dzieje w matizie a to dla tego ze sam drążek reakcyjny wchodzi w tuleję po skosie . w matizie jest to na wprost i sa tandetne poduchy stabilizatora w wahaczu i to nagminne i potrafi sie w matizie wybić po 2 tyś ostrej jazdy. Powedz czy cie ściąga przy jeździe na luzie jeśli nie to tak jak powiedział kolega coś jest z zawieszeniem jeśli cie ściąga również podczas jazdy na luzie to problem jest w przeniesieniu napędu coś stawia opory .
 
 
 
olivier 

Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 19
Skąd: Piseczno
Wysłany: 27 Cze 2007, 12:27   

na luzie jest ok:) jedzie na wprost:) czyli czeka mnie walka z zawieszeniem!!
pozdrawiam:)
_________________
Olivier:)
Plain vanillia:)
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 27 Cze 2007, 20:14   

u mnie tak było na zimówkach a jak założyłem letnie kapcie to przestało 8) ogólnie mi to nie przeszkadza aczkolwiek wiem że to coś z zawiasem
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
chruma
[Usunięty]

Wysłany: 15 Lip 2007, 00:24   

Laskosz napisał/a:
u mnie tak było na zimówkach a jak założyłem letnie kapcie to przestało 8) ogólnie mi to nie przeszkadza aczkolwiek wiem że to coś z zawiasem


Witaj
"męczę" od dwóch dni mkdwóję 1,6D i ciągnie stale na prawo i na luzie i na biegu, co mogę sprawdzić jako potencjalną przyczynę? sądzę że lewe koło siedzi bardziej niż prawe - ujemny skos, poza tym są spore opory na kierownicy przy skręcaniu - w róznym położeniu kierownicy jest różne nasilenie oporu = czy ten typ tak ma?
w escorcie z 1991 (którego już dawno zajeździlem) jak był wybity sworzeń na wahaczu to prawe koło dawało w lewo przy przyspieszaniu a ściągało w prawo przyhamowaniu...
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Lip 2007, 03:31   

skręcanie to wina w 90 % zastanych łożysk w główkach mc personów . Co do ściągnia to pewno łożysko z prawej strony .
 
 
 
chruma
[Usunięty]

Wysłany: 15 Lip 2007, 07:42   

diodalodz napisał/a:
skręcanie to wina w 90 % zastanych łożysk w główkach mc personów . Co do ściągnia to pewno łożysko z prawej strony .


Dioda Dzięki za szybką odpowiedź!
łóżyska w główkach mogą być zastane bo auto przez ostatnie lata bardzo mało jeździło, właściciel miał 80pare lat.
czy da się je jekoś nasmarować czy też trzeba je rozbierać?
co do łżyska, to może ono ściągać pomimo że nie buczy? coś tam w czasie jazdy szumi i trynda ale jakby z tyłu i nie za mocno.
ech gdzie te czasy jak bez smarowniczki do kaszlaka się nie podchodziło.... :hihihi:
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 15 Lip 2007, 10:27   

te łożyska mcphersonów są tanie więc nie rozbieraj i nie smaruj tylko wymień :) co do ściągania podczas jazdy popatrz na stan klocków tarcz i z tyłu bębnów i szczęk, jak potradisz sprawdzić sobie luz w zawieszeniu sam to zrób to a jak nie to przejedź sie na szarpaki na stacje kontroli pojazdów i wszystko (prawie) Ci pokaże, z resztą remont całego zawiasu z przodu w mk1/2 to niskie koszty a później jeździsz i jeździsz.
Pozdro
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
chruma
[Usunięty]

Wysłany: 15 Lip 2007, 12:34   

Dobra to wpuszczam się w wymianę łożysk mcpersonów zatem
ściąganie może być wynikiem ciągnienia hamulca, przy hamowaniu jest jakby mniej odczuwalne, z tyłu łożysko prawe ma lekki luz i jesty wyraźnie słyszalne,potem sobie je dociągnę a jak nie pomoże to do wymiany
skwarne pozdrowienia z wrocławia
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Lip 2007, 13:17   

niech sobie puka to łożysko z tyłu , jak je dokręcisz to zaraz spłonie . Taki urok tych aut . właśnie laskosz dał dobry trop zapomniałem o zacisku z prawej strony . Zobacz czy mozesz śrubokrętem schować tłoczek w zacisku i czy gumki nie popękały te przeciw pyłowe . Do ewentualnej naprawy potrzebny jest mocny imbus 7 mm tak samo jak do wymiany klocków .
 
 
 
chruma
[Usunięty]

Wysłany: 15 Lip 2007, 13:44   

dobra zastosuję sie do cennych rad, tylko w tym upale dzisiaj poce sie na samą myśl o wyjściu z chłodnego domu..... :-P
podnosiłem jedak ją rano i nie ma oporu przy obracaniu koła - tak jakby hamulec nie trzymał,


No i NIC nie znalazłem, wybujałem fiestivalowe autko od spodu, ciagłem, szarpałem, giąłem - kupy się to to trzyma, nawet ciśnienie w kołach sprawdziłem, a ona dalej mi ciągnie do rowu......, łożyska nie szumią, koła się na luzie ładnie kręcą...
przednie zawiasy się trzymają co jest może potwierdzeniem że przegląd z 1go lipca wcale nie był "Lipny", koła choć od urodzenia "wypaczone i powyginane" ;-) zdają się być osadzone symetrycznie, chyba że drążek reakcyjny jest za ściąganie odpowiedzialny? wahacz ma na tyle luzu że można go naciągnąć drążkiem? jeśli nie to oby to nie była geometria prawej strony a była ona robiona - no ale wtedy co z przeglądem?

A tył? wali końkretnie coś z tyłu na dziurach a raczej na wybojach jak się tył do góry bujnie, bujając auto od spodu wydaje mi się że co nieco tylne zawieszenie ma luzy, czy może to mieć wpływ na ściąganie w prawo?

za dużo kombinuję po nocy ide spać..... zzz

[ Dodano: Czw Sie 02, 2007 13:48 ]
Dwa tygodnie eksploatacji czynią z Festą CUDA ! odlot
po prostu jej się polepsza :kiwaczek:
była ewidentnie niejeżdzona, wszystko zastane z biegiem/przebiegiem powoli się rozruszało (oby się od tego jeżdźenia buda nie rozpadła)
sprawdziłem wszystkie luzy z przodu, hamulce, zaciski i wszystko gra, pozostało więc przejechac sie do mechanika na zbieżność (a przecież niby była robiona) i co?
Cały przód poprzestawiany był... :lol: Ustawienie porządne kątów, przestawienie końcówek drążków kierowniczych i autko jeździ jak po sznurku - nawet gościu mechanik, choć młody wiedział że w Fiestach nie przestawia się kierownicy - jest osadzona na trzpieniu sześciokątnym, a nie wielorowkowym - tylko reguluje sie to to od dołu. MADE IN FORD :yyy:
a właścicielowi zostaje nauka pokory notw ,że sprzedającego sie jednym uchem słucha a swoje trzeba sprawdzić , O.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MK4] Przy przyśpieszaniu ściąga na prawo
wzdunek Mechanika 2 22 Mar 2011, 21:48
przemaas
Brak nowych postów [MK3] Przy hamowaniu ściąga mi auto w prawo...
gru Mechanika ogólna 22 4 Kwi 2013, 15:23
gru
Brak nowych postów [MK3] Ściąga na prawo - opony
PINISLAV Mechanika 15 18 Sie 2006, 16:25
mdcs
Brak nowych postów [MK3] Po wymianie łożyska - ściąga w prawo
murgrabia Mechanika 1 23 Paź 2008, 03:04
diodalodz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.