|
[MK4] Pompa Lucas- zwiększenie dawki paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Kubaes [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Sie 2007, 17:37 [MK4] Pompa Lucas- zwiększenie dawki paliwa
|
|
|
Mam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak się reguluje pompe wtryskową w Fiescie dieslu '94 rok na pompie Lucasa- moim skromnym zdaniem autko dostaje za mało paliwa, bo po:
-pierwsze: nawet przy ostrym przeciągnięciu nie chce puścić grama dymu (wydech jest szczelny)-a co to za diesel bez kopcenia :łoś:
-drugie: np. przy ruszaniu lub przy jeździe na średnio niskich obrotach auto wpada w bardzo mocne wibracje (poduszki pod silnikiem i skrzynią są OK, sprzęgło również), tak jakby dostawało za mało paliwa
-trzecie: moim zdaniem ciężko wykręca maksymalne prędkości na poszczególnych biegach
Aha filtry paliwa i powietrza są nowe i drożne więc to nie ich wina, testowane na paliwach z różnych źródeł, na każdym to samo
Gdzieś mi się obiło że robi się to jakąś śrubką,ale którą i jak mocno się nią kręci niestety nie wiem. |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 20 Wrz 2010, 12:24, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 2 Sie 2007, 22:52
|
|
|
stary, to tylko zwieksza zywotnosc twego silnika... a z 60KM nie wykrecisz 14,xx na 1/4 mili... wiec po co caly ten burdel siostro?
chyba ze masz w dupie stan przyszly silnika... |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
Kubaes [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Sie 2007, 15:29
|
|
|
odyniec napisał/a: | stary, to tylko zwieksza zywotnosc twego silnika... a z 60KM nie wykrecisz 14,xx na 1/4 mili... wiec po co caly ten burdel siostro? |
Chłopie ja nie chce zwiększać mocy mojego muła ponad tą która przewidziała fabryka (biorąc nawet poprawke na wiek i przebieg)
Cytat: | chyba ze masz w dupie stan przyszly silnika... |
Chce m.in. poprawić warunki pracy mojemu klekotowi. Wiesz że zbyt uboga mieszanka również może zaszkodzić silnikowi.
A co do stanu silnika, to powiem szczerze kupiłem tą Fiestę właśnie dlatego że silnik w niej jest wyjątkowo zdrowy i w zasadzie udało mi się trafić dosyć zadbany egzemplarz za w miare dobrą kase. |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 3 Sie 2007, 19:19
|
|
|
Cytat: | zbyt uboga mieszanka również może zaszkodzić silnikowi. |
Silnik wysokoprezny sam z siebie jezdzi na bardzo ubogich dawkach...
Odpowiedz jest prosta... na pompie masz zaslepke (od strony chlodnicy) kolory byly rozne zaslepek (ja mam żółtą) moze byc zielona , pomaranczowa... sciagasz ta zaslepke (u mnie jest wyciagana a nie wykrecana) po usunieciu jej trzeba pokrecic tak walem korbowym zeby pompa ustawila "okienko" regulacji dawek maksymalnych... z tego co pamietam imbus 6 ale musi byc bardzo mocny, polecam cos z zestawu nasadek "King Tonn" "Stanley" bo jesli ci sie imbus upierdzieli i resztka wpadnie w pompe to makabra ... srube przekrecasz w lewa strone o okolo 45*, dalej zaluz zaslepke napompuj przez filtr paliwa zeby doszlo do pompy i test jak za malo to jeszcze o 45* daj w lewo....
Za wszelkie informacje zaplacisz karta mastercard :lol: |
_________________
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|