|
Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 5 Maj 2006, 19:16 |
Turbo , Uturbienie benzyny , zeteca |
Autor |
Wiadomość |
mellow [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Lis 2004, 14:27 Turbo , Uturbienie benzyny , zeteca
|
|
|
Witam
Chcialem tak z ciekawosci zapytac (przyznam ze chodzi mi to ostatnio po glowie ) , czy zna ktos z Was warsztat/ ludzi ktorzy by sie podjeli montazu turbiny do silnika 1.8
Przy okazji czy ktos przez przypadek nie zetknal sie z silnikiem 1.6T na czesci
Z gory dzieki za odp.
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 13 Cze 2006, 21:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
remus
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 4 Lis 2004, 14:42
|
|
|
Kolo na ul. zbożowej w Krakowie miał i sam przerabiał fiestę i zapakował do 1.8 16v turbinę z 1.6 turbo. Fiestę już sprzedał ale widziałem ją na własne oczy i jest to możliwe. Gość pracuje właśnie tam w serwisie forda. Wtedy twierdził że ma od 180 do 200 koników. |
|
|
|
|
Korton [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lis 2004, 08:45
|
|
|
Na zbożowej to serwis zwie się "Martinez service" bardzo dobrzy fachowcy...robią tylko fordy...założył go gość co pracował w serwisie Forda i miał dość i założył swój interes. Jeśli co robie z moją fiestką to tam właśnie jadę, jak na razie bardzo zadowolony, a i ceny mają przystępne...
Namiar:
ul. Zbożowa 2
30-002 Kraków
tel. (012) 633-68-01
tel.kom. 602-72-10-22 |
|
|
|
|
GienekWichura
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 309 Skąd: Puck
|
Wysłany: 6 Lis 2004, 07:00
|
|
|
Widzę że ja muszę wkroczyć do dyskusji.
Ten gościu z Krakowa z 1,8 16V turbo mógł mieć grubo powyżej
200 koni ponieważ seryjne wtryskiwacze nie podawały mu tyle
paliwa i musiał dorzucić jeszcze jeden wtryskiwacz. Niebieskie
wtryskiwacze forda przy dobrym ustawieniu elektroniki powinny
lać wystarczająco do 190KM. Chyba że gościu miał zadżebisty
moment z dołu.
Escort RS turbo pojawiał się tylko w jednej wersji silnikowej
1,6 CVH z turbiną T3.
Mellow. Możesz ze mną konsultować kolejne kroki to będziesz miał
najtaniej i najszybciej. Jak chcesz to zrób to na kolektorze
ssącym i listwie paliwowej od escorta. Ja takie cuś mam w garażu
Jeżeli dobrzze ci ustawią elektronikę to nie będziesz potrzeował
updatu wtryskiwaczy. |
|
|
|
|
kangurczak [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Lis 2004, 11:43 Re: Turbosprezarka - pytanko...
|
|
|
mellow napisał/a: | czy zna ktos z Was warsztat/ ludzi ktorzy by sie podjeli montazu turbiny do silnika 1.8
|
www.projectxs.pl
Chlopaki zajmuja sie montowaniem turbin, mysle ze nie drogo, zapytaj na forum ile by wzieli, a moze cos doradza, jak nie to podjedz do nich na Radzikowskiego 182 -chyba
Pozdrawiam kangurczak |
|
|
|
|
mellow [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Lis 2004, 13:53
|
|
|
Jeszcze raz dzieki Panowie za pomoc i informacje )
Gienek cala moja wizja ... zaczela sie jakies 2 tyg temu jak pojezdzilem sobie UNO1.6 z Turbina ... (uznalem wtedy ze moja XR jest cienka jak myszka ... :roll: )
Mam mozliwosc kupna silnika 1.6 T na mechanicznym wtrysku z Escorta RS i tak sie zastanawiam czy przez zime nie pobawic sie w przelozenie TURBO...
Ty masz juz Gienku z tym doswiadczenie powiedz na co mam tak w 1 rzedzie zwrocic uwage i z jakimi problemami moge sie liczyc bo ja narazie widze to tak:
1) odprezenie mojego silnika do 8,2:1 poprzez wykonanie aluminiowej blachy pod glowice + 2 uszczelki ... tylko jaka grubosc tej blachy ??
2) wykonanie blachy - adaptora pod koletor z 1.6 T mam juz wzor pozostaje sprawa wykonania ...
3) wazny problemi o ktorym narazie malo wiem ... to czujniki i elektronika .... MAP sensor, czujnik pocisnienia itd .. jak sobie z tym poradzic ?????
4) blow-off, intercooler zamierzam dokupic i zaadoptowac z jakiejsc uzywki...
5) problem to jak pozniej podlaczyc to ta chlodnice .... wszystko wykonywac z rurek cienkosciennych?? czy ktos sie zajmuje lub dorabie gumowe weze, kolanka i przejsciowki ??
6) weze olejowe mam zamiar z tamtego silnika przelozyc ... pytanko tylko jak jest z ich podlaczeniem do bloku ... ( na Fiestaturbo.com znalazlem kilka dobrych postow z fotkami (zetec turbo itd ...) i mniej wiecej wiem jak i gdzie je podlaczyc ale w rzeczywistosci bedzie pewnie duzo .... roboty )
7) Jesli chodzi o ukl.paliwowy to na poczatek przeprogramowanie a pozniej moze zmiana wtryskow na bardziej wydajne ??
7) przesuniecie chlodnicy i sprawy czystko montazowe nie sa problemem w moim przypadku ...
Z gory dzieki za dodatkoe info i uwagi Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|