czey jest to możliwe?? |
Autor |
Wiadomość |
lukaszadidas
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Sport
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: łukasz
Dołączył: 26 Sty 2008 Posty: 19 Skąd: poznań
|
Wysłany: 26 Sty 2008, 17:16 czey jest to możliwe??
|
|
|
witam jestem tu nowy i licze na waszą wyrozumiałość i pomoc. A więc tak jestem posiadaczem mojej fieściny od około roku. gdy ją kupilem to właściciek wcisnąle mi kit ze nie ma tam ssania bo jest założone wtrysk od opla nie znajac sie na silnikach mu uwierzylem, wiec po odpaleniu strasznie muli wiec musze go troszke rozgrzac i pulsacyjnie wciskac gaz aby nie zgasl... :/ jest to silnik 1,1 na wtrysku i ostatnio zobaczylem ze przy wtrysku jest zamontowany silnik krokowy jednak odchodzacy od niego kabel nie jest podlaczony... i nie ma zadnego czujnika przy nim... czy jest to mozliwe ze caly czas silnik dziala bez tego ... dodam jeszcze ze przed moim zakupem byl tam silnik 1,6 16v. w miare mozliwosci dodam fotki. pozdrawiam i licze na wasza pomoc |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 26 Sty 2008, 17:24
|
|
|
1,6 16V fabrycznie na pewno nie bylo w tym roczniku chyba ze ktos wczesniej zeswapowal |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
lukaszadidas
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Sport
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: łukasz
Dołączył: 26 Sty 2008 Posty: 19 Skąd: poznań
|
Wysłany: 26 Sty 2008, 17:51
|
|
|
tak napewno nie byl ten silnik orginalnie... byl tam chyba 1,4 bo jak ostatnio wymienialem przegub to tylko od tego silnika pasowal:/ |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27 Sty 2008, 09:52
|
|
|
Wez i napisz to jeszcze raz bo nic nie rozumiem. Był tam 1,6 16V ale chyba 1,4 a teraz jest tam 1.1 i jeszcze jezdzi bez krokowca i cpp i to wszystko w 90r |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
stahoojedyn
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 314 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 27 Sty 2008, 21:43
|
|
|
jesli ja odlacze w swoim kroka to silnik dalej pracuje tak samo
a koledze pewnie chodzi o to ze fabrycznie byl 1,4 pozniej swap na 1,6 ktorego gosciu zarznal kupil tanio 1,1 orzenil go koledze lukaszadidas, |
_________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD
http://inprl.pl/relikt/2986/ |
|
|
|
|
lukaszadidas
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Sport
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: łukasz
Dołączył: 26 Sty 2008 Posty: 19 Skąd: poznań
|
Wysłany: 28 Sty 2008, 19:27
|
|
|
stahoojedyn napisał/a: | jesli ja odlacze w swoim kroka to silnik dalej pracuje tak samo
a koledze pewnie chodzi o to ze fabrycznie byl 1,4 pozniej swap na 1,6 ktorego gosciu zarznal kupil tanio 1,1 orzenil go koledze lukaszadidas, |
tak dokładnie tak jak mowisz |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29 Sty 2008, 12:14
|
|
|
Ale jaki jest sens ładowania 1.1 w miejsce 1.6 gdzie wszystko jest inne? Zrób zdjęcie tego silnika bo jakoś tego nie widzę. A krokowiec powinien być podpięty razem z CPP. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
stahoojedyn
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 314 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 30 Sty 2008, 19:29
|
|
|
no dobra FKP Piter, ale co jesli odlacze kroka i chodzi tak samo jak z podlaczonym?? |
_________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD
http://inprl.pl/relikt/2986/ |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30 Sty 2008, 22:13
|
|
|
U Ciebie to chyba jest zawór bocznikujący powietrze
http://www.fiestaklubpols...ight=bocznikowy |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
stahoojedyn
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 314 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 2 Lut 2008, 02:38
|
|
|
juz kiedys gdzies to pisalem ale kto by tam spamietl
nie mam bocznikowego a napewno nie jest przyczepiony do kolektora tylko do ramy miedzy EFI a wyrownawczym |
_________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD
http://inprl.pl/relikt/2986/ |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 6 Lut 2008, 20:54
|
|
|
Cytat: | o dobra FKP Piter, ale co jesli odlacze kroka i chodzi tak samo jak z podlaczonym?? | to jest upitolony ten "krokowy" możesz go wymoczyć w jakiejś benzynie czy coś, bo może brudny ale nie licz na to.. .
[ Dodano: Sro Lut 06, 2008 20:55 ]
no i zrób zdjęcie.. może masz kolektor dolotowy jak ja miałem, to wtedy ten krokowy jest nie do kupienia. ale nie wiem jak to u ciebie wygląda |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
|