[MK6] Ułamany bagnet do sprawdzania poziomu oleju |
Autor |
Wiadomość |
flackmistrz [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Sie 2009, 16:50 [MK6] Ułamany bagnet do sprawdzania poziomu oleju
|
|
|
Witam. Mam mały problem, mianowicie niedawno wymieniałem olej w swojej fieście i niechcący podczas wyjmowania bagnetu złamałem go (złamała mi się końcówka ok 10cm)... Kupiłem nowy bagnet i ten nie chce mi dojść do końca... Myślę że stara końcówka bagnetu nie opadła na dół tylko zatrzymała się na jakiś sitach, lub czymś takim i siedzi w końcówce rurki w którą wkłada się bagnet. Macie może jakieś pomysły jak można wyjąć tą końcówkę? Czekam na wszelkie propozycje. Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 21 Sie 2009, 17:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
|
|
|
|
flackmistrz [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Sie 2009, 21:49
|
|
|
pęseta to niezły pomysł ale nie wiem czy da radę tak się złamać bo przy końcu bagnet skręca... Magnes odpada bo bagnet w 1.4 TDCI jest plastikowy |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 22 Sie 2009, 09:14 Re: Ułamany bagnet do sprawdzania poziomu oleju
|
|
|
flackmistrz napisał/a: | Myślę że stara końcówka bagnetu nie opadła na dół tylko zatrzymała się na jakiś sitach, lub czymś takim i siedzi w końcówce rurki w którą wkłada się bagnet. | Jak by tam było jakieś sito to by cały bagnet też nie przeszedł myślę,,, mogła się zatrzymać na jakimś rańcie czy coś,,,może lekko na siłę - najlepiej by było zdjąć miskę i wyciągnąć. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Sie 2009, 09:09
|
|
|
Jak kolega, niestety ale najlepiej miske olejowa zdjac, masz pewnosc ze wszystko zostanie wyjete.
Lepiej by zadne boby nie zostaly |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.