Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Tarcie przy maksymalnym skręcie w lewo
Autor Wiadomość
iurist 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 29
Skąd: Bulanda
Wysłany: 29 Gru 2009, 20:01   [MK3] Tarcie przy maksymalnym skręcie w lewo

witam!

mam taki oto problem. mianowicie przy skręcie w lewo (zwłaszcza na rondzie, i przy wiekszej predkosci,) COŚ bo nie zostało to dotąd zidentyfikowane trze i obciera w prawym kole. W normalnej jeździe na wprost dźwięk ten się nie wydobywa

zostały wymienione> tuleje wahacza, przegub odpada sprawny na miliard procent

Zastanawiam się czy możliwe jest aby opona tarła o plastikowe osłony nadkola, ale z drugiej strony gitara gra i wszystko jest w porządku.

nie mam pojęcia o co kaman...wspomoże ktoś sugestią?

:jupi: :jupi:
Ostatnio zmieniony przez trzeci 29 Gru 2009, 20:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 30 Gru 2009, 00:52   

iurist napisał/a:
trze i obciera w prawym kole.
Ja bym sprawdził prawe nadkole z przodu koła, jeśli są jakieś ślady na nim - masz winowajcę...

iurist napisał/a:
Zastanawiam się czy możliwe jest aby opona tarła o plastikowe osłony nadkola, ale z drugiej strony gitara gra i wszystko jest w porządku.
Wystarczy że w jednym nadkolu wyskoczy któryś zaczep... a w drugim nie musiał...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
szogoon 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 38
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 374
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Gru 2009, 01:02   

iurist, ja miałem tak, że tylko jedna strona tarła...
druga była ok

u mnie problem był taki, że jeden wahacz miałem Forda ze zmienionym sworzniem, a drugi miałem zamiennik

otwory są różne w tych wahaczach, więc jedno koło było 'bardziej z przodu'
 
 
 
HAWRAN 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 37
Skąd: Katowice
Wysłany: 31 Gru 2009, 11:15   

iurist, Sprawdź czy nadkola są z tego modelu , ja mam z jednej str mk4 z drugiej mk3 (pamiątka po poprzednim właścicielu ) . Ze strony mk3 przy max skręcie przyciera.
_________________
HAWRAN
 
 
 
JustMario 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Sty 2010, 11:29   

Mam to samo, ale nigdy nie udaje mi się zapamiętać, żeby to sprawdzić. Co prawda kółka mam na alusach (bodajże 14'') więc podejrzewałem tarcie i już szykowałem się na przycinanie błotnika.

I też przy skręcie w lewo (w prawo nic). Tylko że u mnie zawieszenie jest dość świeże i po gruntownym remoncie (6000 km temu). Spróbuję się w takim razie podowiadywać, może i ja komuś pomogę, bo na razie to tylko żebrzę na Was ;P
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 3 Sty 2010, 15:38   

iurist, i co, sprawdziłeś? Wiesz już co Ci trze?
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
JustMario 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Sty 2010, 20:12   

To nie koła nam trą. Dźwięk jest taki, jakbyśmy wolno jechali po śniegu ugniatając go. Ale w takim razie skąd to?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Sty 2010, 21:19   

Może przegub się rozpada i tak się mieli w środku,,, nie musi terkotać,,, albo lepiej, ma pełno piasku w środku bo osłona powiedziała papa,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.