Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:33 |
[MK3] Nie odpala na zimnym silniku |
Autor |
Wiadomość |
earth2105 [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Sie 2010, 14:33 [MK3] Nie odpala na zimnym silniku
|
|
|
siema, ostatnio grzebalem przy ssaniu(ten maly mechanizm pzy pompie paliwa i mam tera maly problem, otoz nie chce mi odpalac na zimnym silniku(tak od tygodnia), chyba ze ktos mnie pociagnie i zalapie to wtedy chodzi ladnie(ylko z poczatku cos stukocze, o co chodzi? pomozcie bo oszaleje bez fury :( |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 20 Wrz 2010, 12:26, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
ramses123
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 334 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 31 Sie 2010, 09:44
|
|
|
1. popraw opis, na pewno nie masz silnika DI w swojej fieście
2. co rozumiesz przez mechanizm ssania ? chodzi Ci o ten jakiś ? termostat silikonowy ? który naciąga linkę i trzyma wyższe obroty ?
3. jeśli grzebałeś przy pompie to może odłączyłeś coś ?
4. ostatecznie jeśli Twoja ingerencja była duża mogło dojść do przestawienia kąta wtrysku ?
5. pro forma sprawdź świece żarowe i wymień filtr paliwa na nowy, przed zimą się przyda
6. stukot może oznaczać kończące się wtryski - diagnostyka potrzebna
p.s
lepiej umieścić ten link w zakładce Diesel, tam na pewno otrzymasz pomoc |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 31 Sie 2010, 10:27
|
|
|
proponuję zajrzeć też do FAQ o odpalaniu traktora 1.8D.
wyrzucam do dizli. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
rapet
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 31 Sie 2010, 11:34
|
|
|
i nie odpalać na hol bo pasek padnie i dopiero bedziesz mał problem, i tak jak ci pisali na poczatek świece filtry potem zapłon |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
|
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 31 Sie 2010, 16:27
|
|
|
Z dnia na dzień panowie Filtry się nie zalepiają, więc nie wiem o co wam chodzi...
Przede wszystkim określ gdzie grzebałeś. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
rapet
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 3 Wrz 2010, 12:15
|
|
|
Kamil fakt , napisz tez kiedy filtry ostatnio wymieniałeś |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.