| 
		[MK3] Problem z pompą paliwa | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 RazOr  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Marcin 
                  Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 16 Skąd: Krk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  14:34   [MK3] Problem z pompą paliwa
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               witam
 
mam następujący problem z pompą paliwa a starałem się znaleźć podobny już opisany na forum i nie udało mi się.
 
tak więc jechałem ostatnio moją fiestką i nagle całkowicie zabrakło jej prądu(coś z ładowaniem ale nie o to mi chodzi).Po tym jak docholowałem ją do mojego parkingu, naładowałem akumulator i próbowałem ją odpalić pompa paliwa przestała dawać znaki życia.
 
Teraz moja prośba polega na tym by ktoś mi wytłumaczył jak sprawdzić co może być popsute.
 
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi. | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 19 Wrz 2010,  11:04, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rebel  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Rafał 
                  Wiek: 35  Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  14:51   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | po włączeniu zapłonu słychać przez ok. 2sek takie cichutkie 'wwwwwww' ? (ciężko mi opisać ten dźwięk) to właśnie pompa. Podciąga trochę paliwa na rozruch. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  15:25   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               do pompki jest ciezko sie dostać, musisz sprawdzic czy dochodzi do niej prąd.
 
Ale o tym jak ją wymontować był juz temat na forum poszukaj. | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luki  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 39  Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  15:36   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Do wyjęcia pompki powinno sie zbiornik wyjąć ale nie koniecznie, bo mozna od góry wyciac większy otwór ja to zrobiłem tak:
 
  
 
a potem poskładałem blaszki do siebie i zabezpieczyłem pastą głuszącą
 
Ale najpierw sprawdź czy czasem nie wypadł ci czujnik uderzeniowy, jest on pod klapką z lewej strony, w okolicy nóg kierowcy, | 
             
						
				_________________ Jest seFieścina 
 
jest i modneo
 
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 RazOr  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Marcin 
                  Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 16 Skąd: Krk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  16:00   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               1. wiem o jaki dźwięk Ci chodzi ale go nie ma i nawet na wtrysku patrzyłem i nic się nie dzieje 
 
2.do pompki mam łatwy dostęp(poprzedni właściciel pomyślał) i właśnie chyba nie dochodzi do niej prąd pewien nie jestem ale czujnik poziomu benzyny na 100 działa
 
3.luki masz może jakieś zdjęcie tego włącznika bo ja tam nic nie mogę znaleźć
 
dzięki wszystkim    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luki  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 39  Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  16:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | To jest taka czarna puszka z czerwonym bolcem od spodu, fotki niestety nie posiadam, Moze sie znajdować w takiej folii. Lepiej jak odkręcisz boczek ten przy progu. | 
             
						
				_________________ Jest seFieścina 
 
jest i modneo
 
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 RazOr  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Marcin 
                  Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 16 Skąd: Krk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  16:24   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               teraz właśnie go wykręciłem i on jak dla mnie wydaje się trochę popsuty ponieważ ma taki bolec biały u góry i on tak lata dziwnie ? (ten włącznik u góry) 
 
i mam takie pytanie czy mogę zrobić spięcie w miejsce tego włącznika czy się nic nie stanie. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luki  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 39  Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  16:45   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja mam zamiast tego wyłącznika wsadzony zwykły mały hebelek i samemu sobie pompkę odcinam. Wiec możesz równie dobrze zmostkować te kable. | 
             
						
				_________________ Jest seFieścina 
 
jest i modneo
 
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  20:56   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | RazOr napisał/a: | 	 		  | mam takie pytanie czy mogę zrobić spięcie w miejsce tego włącznika czy się nic nie stanie | 	  Nic się nie stanie, tylko nie wyłączy Ci pompy jak dzwona zaliczysz,,, (w sumie ciekawe czy po tylu latach te wyłączniki bezwładnościowe jeszcze w ogóle działają) | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  20:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  | w sumie ciekawe czy po tylu latach te wyłączniki bezwładnościowe jeszcze w ogóle działają) | 	  
 
 
ja mem essiego z 94. i jak mialem dzwona to nie zadziałał ;]
 
 
maska złamała sie w pol a pas przedni zatrzymał sie na kolektorze. | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 RazOr  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Marcin 
                  Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 16 Skąd: Krk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Wrz 2010,  01:05   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no więc teraz to wygląda tak poprzekładałem przekaźniki i wtrysk działa ale dmuchawa (nawiew) i przerywany bieg wycieraczki przedniej nie    Dalej nie wiem co mam zrobić choć przynajmniej już moja balanga jeździ.Może ktoś mi coś jeszcze podpowie co z tą dmuchawą i jakiś dokładniejszy schemat przekaźników bym baaaaaardzo prosił jeżeli znajdzie się ktoś tak miły bo ten co jest w faq jakoś nie do końca się pokrywa z moją fiestą. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Wrz 2010,  15:26   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  | w sumie ciekawe czy po tylu latach te wyłączniki bezwładnościowe jeszcze w ogóle działają | 	  Wiem że u mnie działa, bo nie mogłem auta odpalić (nie wiedziałem wtedy jeszcze o tym wyłączniku i pół dnia kombinowałem zanim doszedłem że jest) po próbie wybicia zawiasów od drzwi. Waliłem młotkiem i zadziałał. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |