[MK4] Dziwne wzrastanie obrotów podczas zmieniania biegów |
Autor |
Wiadomość |
piranya
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 10 Wrz 2010 Posty: 47 Skąd: Siemianowice
|
Wysłany: 17 Paź 2010, 22:37
|
|
|
na razie nie gaśnie
ale dobrze wiedzieć
tylko co dalej... zakup nowego czujnika zlikwiduje problem? |
_________________ Wszystko jest trudne, nim stanie się proste
|
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 17 Paź 2010, 22:58
|
|
|
jak to jest ewidentnie widna vss to nowy (albo sprawna używka) rozwiążę problem |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
CzaRmaX
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 51 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 194 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Paź 2010, 23:39
|
|
|
Bo Fiesty MK4 już tak mają i taki ich urok bo bez tego brakowało bym im smaczku . Ja 14 lat temu zaczynając jeździć służbowym nowym Kurwierem 1.3 już na gwarancji po 10 miesiącach tak miałem a potem regularnie co pół roku do roku to samo i zawsze w ASO sondę Lambda mi wymieniali i coś tam czyścili (tak przynajmniej mówili a ja w to nie wnikałem).
Na początku przy zmianie biegów wchodził na obroty i schodził a jak dłużej się pojeździło z tym problemem to z obrotów dopiero schodził jak się zatrzymało (przy wciśniętym sprzęgle bądź na luzie) - Boże jakie to było upierdliwe |
_________________ Każdy powinien mieć taki dupowóz z załącznikami. Życzę Wam tego pod choinką ja wraz z moją Fieściną
|
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 18 Paź 2010, 12:20
|
|
|
arecki napisał/a: | jak to jest ewidentnie widna vss to nowy (albo sprawna używka) rozwiążę problem |
w vss-ie tak na prawdę nie ma się co popsuć, w kompie jest zaszyta jakaś chora procedura podbijania obrotów, która w pewnych okolicznościach (pewnie ford nie wie jakich) zaczyna działać nieprawidłowo i takie są rezultaty.
CzaRmaX napisał/a: | Bo Fiesty MK4 już tak mają |
tak to można najłatwiej wytłumaczyć, tyle że to nie rozwiązuje problemu... |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
CzaRmaX
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 51 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 194 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Paź 2010, 23:39
|
|
|
Marcin napisał/a: |
CzaRmaX napisał/a: | Bo Fiesty MK4 już tak mają |
tak to można najłatwiej wytłumaczyć, tyle że to nie rozwiązuje problemu... |
Zdaję sobie z tego sprawę, że to problemu nie rozwiązuje tylko stwierdziłem, że one tak już mają i to jest ich jakiś fabryczny byk i w dodatku bardzo upierdliwy bo sam się z tym borykałem swego czasu. |
_________________ Każdy powinien mieć taki dupowóz z załącznikami. Życzę Wam tego pod choinką ja wraz z moją Fieściną
|
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 19 Paź 2010, 00:08
|
|
|
moja nie miała tego problemu |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
marekw
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 54 Dołączył: 11 Mar 2005 Posty: 79 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 23 Paź 2010, 09:27
|
|
|
Witam. mojej fieście pomogło dwukrotne odpięcie akumulatora i od 2-3 lat jest OK. |
_________________ SYMPATYK >> FRAKCJi BYDGOSZCZ << |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.