[MK3] Nie wkreca sie na obroty, dławi się |
Autor |
Wiadomość |
nosul
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 9 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 27 Gru 2010, 22:13 [MK3] Nie wkreca sie na obroty, dławi się
|
|
|
Mam fieste mk3 1.1+LPG na gazniku , z instalacja gazowa BRC pierwszej generacji.
Problem polega na tym ,ze po odpaleniu na gazie i przejachaniu okolo 500m zaczyna sie dlawic jakby brakowalo gazu,gdy puszczam noge z gazu na wolnych obrotach normalnie chodzi ,a przy dodaniu gazu zaczyna sie dlawic.
Bylem u gazownika ,ktory stwierdzil po obejrzeniu ,ze jedyne co moze byc to uszkodzony parownik, wiec parownik dostal nowe membranki itd. i nadal nic to nie dalo...efekt taki sam.
Mam nowe swiece ,filtr powietrza ,filtr gazu,przewody WN, i parownik po regeneracji. |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 28 Gru 2010, 08:43, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 27 Gru 2010, 22:21
|
|
|
filtry gazu zmienione??
butle masz w bagażniku czy pod autem? sprawdź czy ci otwiera elektrozawór w butli. tj czy cyka przy przełączaniu.
W ogóle posprawdzaj przewodu i poczyść wtyczki przy elektrozaworach bo mógł przysiedzieć i cewka całkiem nie otwiera zaworów.
A druga sprawa dzieje sie to zarówno na lpg i PB czy tylko na lpg bo może nie odcina ci paliwa i zalewa |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 27 Gru 2010, 22:26
|
|
|
parownik zamarza bo nie odpala się na LPG aby przełaczyć na LPG silnik musi miec minimum 30 stopni |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 27 Gru 2010, 22:27
|
|
|
jak by zamarł to w ogóle by zdechła |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 27 Gru 2010, 22:27
|
|
|
nosul napisał/a: | ze po odpaleniu na gazie i przejachaniu okolo 500m zaczyna sie dlawic | W takie pogody palisz z gazu - gratulacje, stawiam ze reduktor przymarza, jak jutro odpalisz auto i Ci zgaśnie, to otwórz maskę i przyłóż rękę do reduktora, jak będzie ciepły i nieoszroniony to będziemy myśleć dalej
[ Dodano: Pon Gru 27, 2010 22:29 ]
luki86 napisał/a: | jak by zamarł to w ogóle by zdechła | A to nie gaśnie,,, to jak zacznie Ci się dusić to zatrzymaj, niech silniczek klekocze i zrób to co pisałem wyżej, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
nosul
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 9 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 27 Gru 2010, 22:37
|
|
|
Filtr gazu wymienialem ,cewke przy butli tez razem z trzpieniem nawet odkrecal i sprawdzal gazownik jak przyjechal teraz z ta usterka ,a butle mam pod autem.Wszystkie zaworki otwieraja sie,nawet przy mnie gazownik weze odkrecal i sprawdzal i gaz leci do samego parownika.
Tylko na Lpg sa takie problemy.Odpalam na benie jak sie rozgrzej to przelaczam na Lpg ,i czy sie rozgrzeje bardziej czy mniej to po przelaczeniu na lpg przejade kawalek i gasnie. |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 27 Gru 2010, 22:38
|
|
|
tp sprawdź czy ci odcina paliwo po przełączeniu na lpg |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
nosul
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 9 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 27 Gru 2010, 23:04
|
|
|
Jutro zobacze czy podaje bp razem z Lpg.
Jak przelacze na pozycje zero to normalnie sie wypala paliwo ,a potem ja mi zgasnie na Lpg i sie chce przelaczyc na bp to musze dlugo krecic zeby paliwo doszlo do gaznika i odpala normalnie.Dodam jeszcze ,ze najdluzej jedzie sie na lpg po pierwszym odpaleniu po dlugim postoju przy drugiej probie jazdy na lpg praktycznie odrazu zaczyna sie dlawic. |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 27 Gru 2010, 23:05
|
|
|
zrzuć puszkę z filtrem zobacz czy klapki od ssania się całkiem otwierają czy nie haczą o mikser |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
nosul
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 9 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 27 Gru 2010, 23:10
|
|
|
Ssanie chodzi normalnie ,nawet mikser byl czyszczony niedawno.... |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 27 Gru 2010, 23:14
|
|
|
ehe
to ciekawie się robi
bo parownik się grzeje dobrze odpowietrzyliście?
gazownik tez rozkłada ręce?? może gdzieś jakaś nieszczelność jest nie wiem...
rozkręcenie dawki tez nic nie daje?? |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
nosul
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 9 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 27 Gru 2010, 23:34
|
|
|
Gazownik rozkrecal wszystko sprawdzal probowal regulowac nawet jezdzil ze mna i patrzyl co sie dzieje i byl zdziwiony,chyba nie wiedzial co powiedziec i powiedzial ze to jednak ten parownik powinien byc nowy a nie po regeneracji bo to nie daje pewnosci takie tam gadanie chcial mi wcisnac parownik za ponad 300zl i robocizne 250zl |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 27 Gru 2010, 23:38
|
|
|
ewidentnie jak by za mało gazu dostawała a może po prostu ciulowy gaz zatankowałeś? w jakich okolicznościach ci to padlo |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
nosul
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 9 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 27 Gru 2010, 23:47
|
|
|
gaz tankuje zawsze na D&D.Przy przjechaniu okolo 10km na lpg zaczelo przerywac na chwile
ale uspokoilo sie i przjechalem okolo 500m i juz potem zgasla nie chciala odpalic ,jak odpalila to wlasnie na wcisnietym gazie zaczela sie dlawic i gasnac.Jak wyciagne ssanie to chodzi na wyzszych obrotach ale tylko na samym ssaniu. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Gru 2010, 07:34
|
|
|
nosul napisał/a: | Jak wyciagne ssanie to chodzi na wyzszych obrotach ale tylko na samym ssaniu. | Ssane na LPG nic nie daje, bo jest pod mkserem. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
nosul
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 9 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 28 Gru 2010, 23:03
|
|
|
Dzisiaj sprawdzilem czy silnik pracuje jednoczesnie na lpg i bp,okazuje sie , ze wszystko jest wporzadku.Pojawil sie inny problem ,przestal sie otwierac zawor przy butli,prad dochodzi do cewki, ale nie slychac "stukniecia" otwierajacego sie zaworu, wczesniej zawor otwieral sie i silnik sie dlawil a teraz juz wogole nie odpala.Dodam , ze cewka z trzpieniem na butli byla wymieniana z 2 tygodnie temu przez gazownika po 3 dniach od montazu pojawilo sie dlawienie sie silnika, gazownik sprawdzil, i jak juz wczesniej pialem stwierdzil ze to wina parownika.Jutro pojade zeby sprawdzil po raz drugi i naprawil usterke , bo prawdopodobnie jest to wina zacinajacego albo nie do koca otwierajacego sie zaworu(jedna pan gazownik stwierdzil ze wszystko jest jak najbardziej wporzadu jesli chodzi o zawor ktory montowal) |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 28 Gru 2010, 23:05
|
|
|
sprawdź dokładnie miernikiem czy dobre masy są |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
nosul
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 9 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 28 Gru 2010, 23:16
|
|
|
A wlasnie chcialem dodac jeszcze ,ze ssanie na LPg dzialalo tak samo jak na bp |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Gru 2010, 08:02
|
|
|
nosul napisał/a: | A wlasnie chcialem dodac jeszcze ,ze ssanie na LPg dzialalo tak samo jak na bp | Techniczne jest to niemożliwe,,,
Odkręć cewkę z butli załóż na reduktor albo np. zawór benzyny (one wszystkie są takie same)
Zdejmij pokrywę puszki filtra powietrza i daj foto silnika |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Matifcb
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mati
Wiek: 37 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 165 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 29 Gru 2010, 11:51
|
|
|
kuba87 napisał/a: | parownik zamarza bo nie odpala się na LPG aby przełaczyć na LPG silnik musi miec minimum 30 stopni |
a skad mozna sie dowiedziec ze akurat te 30stopni osiagnalem ? czy to ejst ta dolna granica zakresu NORM ? |
|
|
|
|
|