Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: egr

EGR - zaślepienie
Autor Wiadomość
woytek13 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Wiek: 35
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 84
Skąd: Fajsławice
Wysłany: 2 Lip 2007, 14:33   

EGR służ do redukowania poziomu tlenków azotu w spalinach i ogranicza przy tym moc i zwiększa zużycie paliwa. Dodatkowo zanieczyszcza przepustnicę. Uzyskanej mocy nie da się jednak zauważyć gdyż EGR otwiera się tylko chwilami, a nie przez cały czas.
_________________


Motolublin.pl
Zmotoryzowana strona miasta
 
 
 
1sc1
[Usunięty]

Wysłany: 5 Lip 2007, 18:18   

Jestem po (Mk4 1.8 Endura DE):
-regeneracji/czyszczeniu EGR,
-czyszczeniu krokowca, wymianie jakiegoś czujnika,
-regulacji wtrysków, drobnych regulacji na pompie (Bosch).

Przed:
-spalanie w mieście 9,5 l na 100 km, ostre dymienie na czarno przy przegazowaniu.
-słaba dynamika jazdy,
-niska kultura pracy silnika (hałas, drgania).

Po:
-brak dymienia,
-lepsza elastyczność, przyspieszenie,
-mniej hałasu i drgań.

Pytanie czego to zasługa, ale myślę że głównie zrobienia porządku z zaworem recyrkulacji spalin, który był non stop otwarty i czujniki na pompie głupiały podając więcej paliwa do cylindrów. W mojej ocenie warto było to zrobić, to tyle w temacie EGR (zostawić czy zaślepić).
Koszt operacji dość wysoki (450 PLN), ale są efekty. Aha, trzeba to raczej wykonać u dobrego diesel'owca (część na pewno można samemu), zwłaszcza wszelkie sprawy regulacyjne).

Podrawiam,
SC
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Sty 2011, 12:47   

Witam, odświeżę trochę temat z czeluści serwera.

Chodzi mi o egr w zetecu 1.8. Znalazłem poradnik na angielskiej stronie dotycząćy zaslepiania egr, tylko średnio opisują to co mnie interesuje. Po wywaleniu tych rurek i ich zaślepieniu od tego urządzonka idzie wężyk do takiego ustrojstwa obobk edisa, to także należy zaślepic, ale jednoczesnie w to samo miejsce idzie wężyk z kolektora ssącego, czy jego także należy się pozbyc?
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK6] Zaślepienie EGR
1.4 TDCI
hawaj Mechanika 0 14 Lip 2011, 11:44
hawaj
Brak nowych postów Zaślepienie zaworu EGR
skipper215 Silniki diesla 7 28 Sty 2019, 00:31
Puff
Brak nowych postów [MK6] Zaślepienie zaworu EGR. Czy ktoś już z tym eksperyment
KOJAK2 Mechanika silnika 1 13 Paź 2015, 21:29
Seb0l
Brak nowych postów [MK4] Zaślepienie zaworu ERG
skola Mechanika 21 11 Paź 2009, 21:28
Pele
Brak nowych postów [MK6] 1.6 TDCi zaślepienie EGRu
zaślepienie EGRu
David1n Mechanika silnika 2 19 Mar 2014, 20:37
mocher


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.