Przesunięty przez: bidżej 12 Kwi 2011, 14:17 |
[MK3] Strasznie się zalewa - 1.1 |
Autor |
Wiadomość |
Jaro6446
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Kwi 2011, 16:57 [MK3] Strasznie się zalewa - 1.1
|
|
|
Witam dziś rano fiesta normalnie odpaliła, lecz nie przełączała się na gaz, zawsze winien był przekaźnik od gazu więc go podmieniłem. Przekaźnik ten nie ma gniazda tylko osobne konektorki do podłączenia (myślę że nie pomyliłem miejsc). Problemem jest straszne zalewanie fiesty. Z rozrusznika nie odpala świece są mokre, aż sączy się z nich benzyna. Gdy próbowałem odpalić na holu, to aż benzyna ciurkiem wylewała się z rury filtra powietrza. Proszę o pomoc co może być nie tak ? |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 14 Kwi 2011, 16:16, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
mihor
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 65 Skąd: włocławek
|
Wysłany: 10 Kwi 2011, 17:08
|
|
|
Masz silnik na gaźniku czy na monowtrysku? |
_________________ Budzi się we mnie zwierz.
Obawiam się jednak że to... leniwiec. |
|
|
|
|
Jaro6446
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Kwi 2011, 17:09
|
|
|
Na monowtrysku
Dodam jeszcze że fiesta zaczęła jakby gasnąć, doszedłem do wniosku że nie ma paliwa (wskaźnik pokazywał 0), kupiłem 5l a tu takie cudawianki się dzieją. |
Ostatnio zmieniony przez Jaro6446 10 Kwi 2011, 17:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mihor
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 65 Skąd: włocławek
|
Wysłany: 10 Kwi 2011, 17:19
|
|
|
Ja miałem to samo.
Na forum poczytaj o wtryskiwaczach oraz o ciśnieniu paliwa - jak się mierzy i ile powinno być. Ile i jak leje wtryskiwacz paliwo w monowtrysku.
Spróbuj podmienić sam wtryskiwacz. U mnie pomogło. |
_________________ Budzi się we mnie zwierz.
Obawiam się jednak że to... leniwiec. |
|
|
|
|
Jaro6446
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Kwi 2011, 17:21
|
|
|
Ale to by się tak nagle stało ? Wcześniej paliła idealnie nie dusiła się itp. Wczoraj wymieniałem czujnik temp cieczy, po wymianie normalnie odpalała, dzisiaj rano też, właśnie dopiero po przemianie tego przekaźnika coś takiego się zaczęło dziać. |
Ostatnio zmieniony przez Jaro6446 10 Kwi 2011, 17:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mihor
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 65 Skąd: włocławek
|
Wysłany: 10 Kwi 2011, 17:27
|
|
|
Zdejmij filtr powietrza, włącz stacyjke na zapłon ale nie odpalaj. Niech pompka paliwa podniesie ciśnienie w układzie paliwowym. Wtedy zobacz czy wtryskiwacz czasem nie przepuszcza. Potem odpal i zobacz jak dużo paliwa "wtryskuje" wtryskiwacz - porównaj z opisami na forum.
Albo spadł Ci przewód od temperatury silnika i komp zawsze myśli że ma -40stopni - dlatego tyle wali paliwa. |
_________________ Budzi się we mnie zwierz.
Obawiam się jednak że to... leniwiec. |
Ostatnio zmieniony przez mihor 10 Kwi 2011, 17:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jaro6446
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Kwi 2011, 17:28
|
|
|
Jak mam odpalić, skoro ona nie odpala ? Wczoraj wymieniałem czujnik temp cieczy, po wymianie normalnie odpalała, dzisiaj rano też |
Ostatnio zmieniony przez Jaro6446 10 Kwi 2011, 17:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mihor
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 65 Skąd: włocławek
|
Wysłany: 10 Kwi 2011, 17:29
|
|
|
Najpierw kluczyk na zapłon a nie na rozrusznik. I wtedy patrz czy wtryskiwacz paliwa nie przepuszcza. |
_________________ Budzi się we mnie zwierz.
Obawiam się jednak że to... leniwiec. |
|
|
|
|
Jaro6446
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Kwi 2011, 17:30
|
|
|
No ok. a może coś z tym czujnikiem temperatury się dzieje? Ale po wymianie normalnie chodził. |
|
|
|
|
mihor
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 65 Skąd: włocławek
|
Wysłany: 10 Kwi 2011, 17:34
|
|
|
Poszukaj na forum o czujnikach temperatury.... Wszystko jest... Jak wyglądają, gdzie są, jakie maja mieć wartości... |
_________________ Budzi się we mnie zwierz.
Obawiam się jednak że to... leniwiec. |
|
|
|
|
Jaro6446
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Kwi 2011, 17:37
|
|
|
To jak wygląda to wiem, ale dziwne jest bo wcześniej kabel od starego czujnika był ucięty, więc kupiłem nowy czujnik, i podłączyłem kabel do czujnika, i wczoraj normalnie odpalał, dzisiaj rano też. |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 10 Kwi 2011, 17:39
|
|
|
pomyliłes przewody na przekazniku i wtryskiwacz jest stale otwarty |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
mihor
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 65 Skąd: włocławek
|
Wysłany: 10 Kwi 2011, 18:26
|
|
|
No tak. Teraz dopiero doczytałem. Pomylone przewody. Otwarty wtryskiwacz. Za dużo juz siedzę przy kompie.
Idę pobiegać. |
_________________ Budzi się we mnie zwierz.
Obawiam się jednak że to... leniwiec. |
|
|
|
|
Jaro6446
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Kwi 2011, 21:10
|
|
|
Dokładnie tak było jak napisał kuba87 dzięki wielkie , oczywiście nie obyło się bez pożaru , tylko teraz mam problem, nie przełącza mi się na gaz, może to wina tego przekaźnika?
Macie jakieś rady na to ? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 10 Kwi 2011, 21:21
|
|
|
Jak się nie przełącza na gaz to zapewne centralka nie dostaje info z układu zapłonowego (to samo co dostaje obrotek) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Jaro6446
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Kwi 2011, 21:30
|
|
|
Kolego możesz mi jakoś dokładnie to wytłumaczyć, bo nie kumam
[ Dodano: Pon Kwi 11, 2011 20:28 ]
Sory za PPP, ale strasznie potrzebuję pomocy. Fiesta wczoraj odpaliła, nawet zdążyłem się przejechać, strasznie dymiła. Zostawiłem ją żeby pochodziła trochę na wolnych obrotach, naglę zgasła próbowałem ją odpalić ale odpalała na chwilę i gasła Myślałem że nie ma paliwa. Dzisiaj zalałem jej 5l benzyny, nie chciała w ogóle odpalić. Zauważyłem że jak zamienię 2 wsuwki na przekaźniku od gazu uruchamiają się elektrozawory od gazu i słychać wtrysk. Po ok 5s rozłączyłem działanie wtrysku i elektrozaworów. Fiesta odpaliła na ok 5-10s i zgasła, powtórzyłem tą czynność ponownie znowu to samo fiesta odpaliła tylko na chwilę. Mógłby ktoś mi podpowiedzieć od czego są podłączone te wszystkie kable do przekaźnika i jak je dobrze podłączyć, po mam wrażenie że chyba są jakoś źle podłączone. Moja centralka od gazu nosi nazwę "Landi Renzo". Bardzo proszę o pomoc.
[ Dodano: Czw Kwi 14, 2011 16:14 ]
Problem rozwiązany, okazało się że wszystkie uszczelki pod wtryskiem wysiadły. |
|
|
|
|
|