Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] 1.1i - szarpie po odpaleniu
Autor Wiadomość
kochas66 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 46
Skąd: barlinek
Wysłany: 6 Paź 2011, 18:15   

wiem ze 1mm ale jak tyle ustawilem to nie dalo sie jezdzic..problem zniknal tylko te spalanie...i koniec tematu o szarpaniu, interesuje mnie teraz tylko problem spalania
 
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 6 Paź 2011, 23:28   

w jaki sposób mierzyłeś spalanie??

bo:
Cytat:
duuuzo pali jakies 10l na 100km
to jest takie mało szczegółowe i sugeruje bardziej domysły niż miarodajny pomiar.
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 7 Paź 2011, 00:02   

BerciQ napisał/a:
to jest takie mało szczegółowe i sugeruje bardziej domysły niż miarodajny pomiar.

No właśnie kochas66... zalałeś za 20zł i przejechałeś 40km czy zmierzyłeś to spalanie 10l w dłuższym okresie czasu?

Ja jestem zdania, że wysokie spalanie i szarpanie jest ze sobą powiązane. Wróciłbym do przerwy 1mm. Następnie zamienił sondę dla pewności. Jeżeli to nie da efektów to podmienić sterownik.
 
 
 
kochas66 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 46
Skąd: barlinek
Wysłany: 7 Paź 2011, 19:30   

leje za 50zl,codziennie do pracy 10km w jedna strone..po 100km auto staje..aa i auto na postoju jak depne to strasznie kopci na bialo,po zapachu czuc ze to olej..jutro sprawdze cisnienie sprezania, wydaje mi sie ze przez slaba kompresje bedzie palil wiecej..
 
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 7 Paź 2011, 19:37   

jak olej to na niebiesko, jak na biało to płyn chłodzący pod warunkiem, że nie jest to zwykła para.

taki pomiar spalania to naprawdę jest pomiarem BARDZO miarodajnym.
 
 
kochas66 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 46
Skąd: barlinek
Wysłany: 7 Paź 2011, 20:15   

plyn chlodzacy to uszczelka pod glowica,ale i plyn i olej znika,bardzo powoli ale znika..
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.