[MK3] Granatowe Bydgoskie 1.3 plan ST170 |
Autor |
Wiadomość |
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 30 Sty 2013, 08:44
|
|
|
Pochwal sie no skad i za ile wyrwales silniczek |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 30 Sty 2013, 08:56
|
|
|
Rzadko kiedy interesuję się mk3, ale ten temat muszę obserwować... Konkrety od samego początku Tak trzymać! |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 30 Sty 2013, 09:19
|
|
|
Projekt wygląda ambitnie, powodzenia w modach no i oczywiście czekamy na więcej |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 30 Sty 2013, 09:39
|
|
|
kto to składa, na jakim kompie, i kolektorach?? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
ArekBinek_86
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Arek
Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 30 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 30 Sty 2013, 12:42
|
|
|
silniczek do najtańszych nie należy ale udało się wyrwać za 1200 ale oczywiści głowice było trzeba i tak robić skoro ma to polatać
staram się jak najwięcej robić sam ale oczywiści moja wiedza jest mizerna a więc działem razem z Fordonem (tu wielkie ukłony do niego za wiedzę jakom posiada)
co do kompa to będzie standalone, kolektory wydechowy się zrobi od podstaw a dolotowy trąbki |
_________________ Fiesta MK3,5 ST 170 |
|
|
|
|
Igraszki
Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: ST
Silnik: 2.0 16V
Imię: Radziu
Wiek: 33 Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 186 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Sty 2013, 13:06
|
|
|
no to zycze powodzenia mimo wszystko zeby teraz wyszlo:)
a i prosba odemnie, powiedz mu zeby albo odebral odemnie telefon albo wkoncu wyslal mi moje czesci... albo przynajmniej zwrot pieniazkow niech zrobi za nie... |
_________________ |
|
|
|
|
ArekBinek_86
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Arek
Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 30 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 30 Sty 2013, 13:11
|
|
|
Igraszki, jak się będę z nim widział to mu przekaże informacje |
_________________ Fiesta MK3,5 ST 170 |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 30 Sty 2013, 21:17
|
|
|
no to powodzenia :D |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 30 Sty 2013, 21:19
|
|
|
ArekBinek_86 napisał/a: | co do kompa to będzie standalone, kolektory wydechowy się zrobi od podstaw |
Igraszki, już wiemy kto bedzie jeździł na Twoim gratach |
|
|
|
|
Igraszki
Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: ST
Silnik: 2.0 16V
Imię: Radziu
Wiek: 33 Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 186 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Sty 2013, 21:53
|
|
|
kolega bedzie mial wszystko robione od podstaw wiec napewno nie |
_________________ |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30 Sty 2013, 22:46
|
|
|
tyle, ze seryjny kolektro sie nie zmieści do mke bez ciecia sciany grodziowej. W polsce st170 według Mnie jest nie opłacalnym silnikiem seryjnym. Zakładając, ze wyjdzie nawet te 160km to dostepność i opłacalność części do silnika jest prawie zerowa. Niech ktoś pokaże Mi gdzie i za ile poza aso są pierścienie do tego silnika?
Ja wolę 2.0 silvera lub blacka gdzie dostanę każdą część bez większego problemu
Oczywiście kibicuję, bo jestem ciewak jak to wyjdzie, może bedzie dane obejrzeć i ocenić jak ten silniczek napędza fieste |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 31 Sty 2013, 07:33
|
|
|
Luk a czemu na kolektorze rurowym (wydechowym), trabkach i komputerze standalone ma wyjsc 160 koni??? |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
MisiekT
Prince of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 31 Sty 2013, 08:25
|
|
|
luk-90 napisał/a: | za ile poza aso są pierścienie do tego silnika? |
a skad pomysl, ze w ASO w ogole sa pierscienie do tego silnika? |
_________________ MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056 |
|
|
|
|
ArekBinek_86
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Arek
Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 30 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 31 Sty 2013, 08:27
|
|
|
luk-90, po to głowice robiłem żeby serie trzymało, i wcale nie prawda że tylko wszystko w ASO do zdobycia, uszczelka pod głowice miała być tylko też w ASO do zdobycia a udało się po za, za w miarę fajne pieniądze. (i jest całkiem inna niż w black topie i silver)
plan jest taki że po zrobieniu całego wydechu, trąbek, większych wtrysków no i standalone (dobrze będzie trzeba to wystroić) powinno coś koło 210 wypluć ale zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce |
_________________ Fiesta MK3,5 ST 170 |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 31 Sty 2013, 10:01
|
|
|
a skąd info że się nie zmieści kolek ssacy?? a druga sprawa że nawet gdyby to co za problem nagiąć trochę ściane grodziowa przy takiej robocie..... |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 31 Sty 2013, 10:12
|
|
|
Ale skoro jest ITB to po co sie spinac Nie bedzie elastycznosci ale moc bedzie |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31 Sty 2013, 16:45
|
|
|
Qzyn, zakładam 160 km wsadzając seryjny komp z seryjnymi bebechami( osprzętem)
MisiekT, No jeżeli ich tam nie dostaniesz( wątpię, aby taka sytuacja się zdarzyła) to silnik mam rozumieć jest jednorazowy np jak olej
Jeżeli będą dostępne to nie tanio
ArekBinek_86, Widać umknęło mi, ze w planach zabawa w ITB to zmienia postać rzeczy.
Uszczelka ma grubość 1 mm, jest stalowa i nie jest jakimś szczególnym problemem, ale np już pompa oleju, zawory i wspomniane tłoki z pierścionkami tak( przynajmniej ja takie wrażenie odniosłem szukając po sklepach części do tego silnika. Duzo by wymieniać, chyba, że masz jakieś dojście do źródełka
Daras84, Przymierzałem kolektor st170 do mk3 i nie wejdzie bez modelingu ściany grodziowej. Jak do zabawki to ok według mnie, jak do cywilnego auta, średnio.
W mojej ocenie fajnie by się spisał ten kolektor w silverze ustawiony klapkami na stałe na moc przy jego przepustnicy 65mm(nie miałem takowej pod ręką w momencie przymiarek i mógłby być z nią problem przy serwie hamulcowym) i wyspawaniu sensownego dolotu
Ogólnie tak jak napisalem, nie potępiam, wręcz kibicuję, ale wyrażam swoją opinię |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 31 Sty 2013, 19:58
|
|
|
czas zweryfikuje;) ja obstane przy moim: n7a najtaniej i najmocniej |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
|