|
[MK4] Problem z kierunkami ! |
Autor |
Wiadomość |
Ozzy
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 23 Sie 2013 Posty: 1 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Sie 2013, 09:53 [MK4] Problem z kierunkami !
|
|
|
Witam Was serdecznie, zwracam się z prośbą o nakierowanie, bo już nie wiem co zrobić , żeby ustalić przyczynę następującego defektu. Po uruchomieniu samochodu oraz włączeniu prawego kierunkowskazu częstotliwość standardowa jest przyśpieszona - po wciśnięciu hamulca praca stabilizuje się i wszystko wraca do normy.
Drugi problem to taki, że podczas jazdy lub nie zależy od humoru wyłącza się podświetlenie zegarów. czytałem już tu na forum o przełączniku (pajączku), spróbuje dzisiaj z tym podłubać nie mniej jednak pozostaje teraz kwestia tych kierunków. Proszę o pomoc i informację jak mogę to rozkminić. dziękuje |
_________________ Twoja sygnatura była nieregulaminowa i została usunięta przez Freeman
Zapoznaj się z regulaminem. |
|
|
|
|
zap
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/50KM
Wiek: 38 Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 20 Skąd: Wieluń/Wrocław
|
Wysłany: 23 Sie 2013, 11:37
|
|
|
Jak żarówki nie przepalone, posprawdzałbym najpierw masę.
Miałem podobny objaw, z tym że prócz przyspieszonej częstotliwości kierunków leciał czasem wskaźnik paliwa w dół, a przy naciśnięciu hamulca nie było w ogóle po jednej stronie kierunkowskazów.
Wystarczyło dokręcić masę przy tylnej lampie. |
|
|
|
|
wawrzyc
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 181 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: 23 Sie 2013, 15:50
|
|
|
Ewentualnie podstaw przelacznik zespolony. |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 24 Sie 2013, 01:43
|
|
|
Post będzie mało odkrywczy, raczej podsumowujący.
Jeśli kierunek miga szybciej niż powinien, to znaczy, że z przodu i/lub tyłu nie świeci żarówka (tak jest zawsze - jest to wprowadzone celowo, żeby wszyscy nie jeździli ze spalonymi kierunkami). Skoro naciskasz stop i częstotliwość wraca do normy, to masz problem z sygnałem lub (co bardziej prawdopodobne) masą prawego tylnego kierunku.
Posłuchaj się kolegi, który pierwszy odpisał i sprawdź masę
Co do gasnących zegarów - ja także stawiam na zespolony. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|