|
Przesunięty przez: szynszyl 31 Mar 2014, 12:09 |
[MK6] Syczenie ze złączki i świecąca kontrolka ENGINE |
Autor |
Wiadomość |
adamvariant
Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 5 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2 Lis 2013, 15:14 [MK6] Syczenie ze złączki i świecąca kontrolka ENGINE
|
|
|
Witam serdecznie jestem Adam od niedawna posiadam Ford Fiesta MK 6 2002 1.4 od momentu zakupu,świeci się kontrollka ENGINE i gdy jechałem autostradą zauważyłem że wypada czasami tak jakby jeden cylinder ( zaczyna chodzić na 3) i przy okazji duze spalanie bo na trasie wzieła 9l/100km. dotarłem do domu zrobiłem wstępne oględziny pod maskę i zauważyłem 2 problemy ( pewnie będzie ich więcej, ale 2 narazie zdiagnozowane) a mianowicie po pierwsze to syczy na wtyczce przewodu paliwowego do listwy ( ta z czerwonym przyciskiem do odlączania wtyczki) nie wiem jest tam jakiś oring czy coś takiego?? i drugi defekt to wąż który jest po lewej stronie przy alternatorze go widać u dołu jest to o ile dobrze zauważyłem przewó od podcisnienia - jest pęknięta na łuku)
i tutaj pytanie czy te objawy i defekty mogą być przyczyną świecenia się ENGINE? i wypadania cylindra z pracy?
o ile wąż trzeba wymienić (przy okazji może ktoś posiada części do tego modelu???) to nie wiem jak poradzic sobie z nieszczelnoscia na wtyczce listwy |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Lis 2013, 11:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Prusin
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 20 Lis 2013 Posty: 3 Skąd: bd
|
Wysłany: 20 Lis 2013, 19:17
|
|
|
Czyli wyglada na przetarcie przewodu paliwowego? identyczna sytuacja byla u mnie na jednym z gumowych wezy paliwowych, przetarcie wystarczylo aby na blacie zaswiecil sie blad, a samochod sie przegrzewal, i nie chcial sie zebrac. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|