Przesunięty przez: van 7 Kwi 2014, 14:32 |
[MK2] spadające obroty |
Autor |
Wiadomość |
Gurney89
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 141 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 1 Gru 2013, 17:44 [MK2] spadające obroty
|
|
|
Witam.
Mam problem z moim fiestolotem. Przy odpalaniu muszę wciskać pedał gazu by odpalił, na zakrętach gdy zrzucam z 3 na 2 bieg obroty spadają do 0 i gaśnie silnik, na wolnych obrotach silnik pływa i gaśnie. dzieje się to tak na PB i LPG. Zauważyłem tez ze idzie dosyć dużo PB jak na same odpalanie.
prawdopodobnie wtrysk przepuszcza mi benzynę i dlatego tak się dzieje ;( |
_________________ REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ ! |
|
|
|
|
Pyros
King of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 303 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Gru 2013, 19:06
|
|
|
Gurney89 napisał/a: | prawdopodobnie wtrysk przepuszcza mi benzynę i dlatego tak się dzieje |
Wtrysk w mk2 ? |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 1 Gru 2013, 19:11
|
|
|
Pyros, było jedno jedyne 1.4 na monowtrysku w mk2. Ale wypadałoby to jednak zweryfikować |
|
|
|
|
Gurney89
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 141 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 1 Gru 2013, 19:46
|
|
|
Pyros, tak auto posiada mono-wtrysk |
_________________ REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ ! |
|
|
|
|
Pyros
King of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 303 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Gru 2013, 17:57
|
|
|
Człowiek całe życie się uczy |
|
|
|
|
Szpila
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 2 Gru 2013, 19:10
|
|
|
Podjedź z tym do Chorzowa na kruszcową, ogarną Ci to na pewno . Jakiś czas temu kolega w eskorcie miał taki sam problem i był to map sensor, wymienili i jeździ. Tak będziesz tylko zgadywał i nigdy nie dojdziesz, a jak dojdziesz to wydasz kupę kasy |
_________________
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 11 Gru 2013, 02:03
|
|
|
Czuje potężny brak wiedzy w temacie mk2 na oryginalnym wtrysku. Ale czy to nie będzie taka sama ścieżka diagnostyczna jak w przypadku mk3 na mono? |
|
|
|
|
Gurney89
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 141 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 12 Gru 2013, 09:34
|
|
|
vegetagt, myślę że tak |
_________________ REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ ! |
|
|
|
|
Gurney89
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 141 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 18 Gru 2013, 18:22
|
|
|
Szpila, właśnie odebrałem auto i zostawiłem kupę kasy... problem stanowił potencjometr przepustnicy ok. 250zł oraz "jakaś membrana" ok.50zł do tego płyn chłodniczy gdzieś uciekł... benzynę za 50zł i świece i kochana diagnostyka(robota)150zł
sumując 550zł... masakra. ale nie powiem ładnie chodzi jak chcecie mogę zrobić fotkę tej membrany i potencjometra |
_________________ REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ ! |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.