|
[MK4] Fiesta Zetec 1.25 1999 przebieg |
Autor |
Wiadomość |
gringi
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2014 Posty: 1 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 7 Lip 2014, 21:32 [MK4] Fiesta Zetec 1.25 1999 przebieg
|
|
|
Witam
Chce kupic auto rocznik 1999 ktore ma na liczniku 250tys przebiegu i troche sie tego boje. Chcialem sie zaytac kolegow czy to duzo i czy mam czego sie obawiac. Oczywiscie chce zaznaczyc ze poza uzupelnieniem plynow i dolaniem oleju jestem laikiem w tych sprawach. |
Ostatnio zmieniony przez gringi 7 Lip 2014, 21:46, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 7 Lip 2014, 21:36
|
|
|
Nie patrz na przebieg. Obejrzyj w jakim stanie jest kierownica, gałka zmiany biegów, tapicerka. Zwróć uwagę na karoserię. Ja kupiłem swojego Galaxy z ogniskami rdzy i wgnieceniami, bo wiem, że lakier nie był szykowany pod sprzedaż.
Ważne jak było używane auto, bo może być auto z małym przebiegiem i właściciel dojeżdżał do pracy 5 km, ale w dużym mieście i korki. Przebieg mały, ale zużycie silnika spore. |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 7 Lip 2014, 21:44
|
|
|
Przynajmniej wiesz, że jest realny
A tak poważnie - liczy się stan techniczny auta. Jeśli ledwo jeździ, rzęzi, pali za 3 razem i ogólnie błaga o wyjazd na złom, to masz się czego obawiać
Moje padło ma prawie 230 tysięcy (rocznik 2000) i jest w lepszym stanie niż niejedno auto o połowę młodsze, więc tak naprawdę nie przebieg, a stan auta mówi o tym, czy warto. Wiadomo, że jak ma natłuczone 250'000 zamiast 120'000 (ktoś wierzy w takie przebiegi przy tym wieku, serio? ), to jest mniej wart wg książki Eurotaxu, ale wolałbym po dziesięciokroć uszanowane auto co ma ćwierć miliona niż gnijące padło z zarżniętym silnikiem i przebiegiem 100'000 km
Co do usterek typowych dla tego modelu - muszą się wypowiedzieć spece od benzyniaków w temacie trwałości jednostki napędowej, rozrządu, itd. W temacie blachy - tylne nadkola to bolączka każdej budy mk4/mk5. Warto też spojrzeć na progi. Oprócz tego standard - stan wydechu, zawieszenia, itd. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 7 Lip 2014, 22:17
|
|
|
mk4 jest w sumie tak prostym autem że jeżeli blacha zdrowa i silnik (zetec po 200 może być do remontu) to resztę da sie zrobić samemu lub w miarę tanio |
_________________
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|