Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
9 Wrz 2014, 22:27
[MK3] Poprawka swapu silnika 1.1 na 2.0 RS 2000
Autor Wiadomość
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 9 Wrz 2014, 22:17   [MK3] Poprawka swapu silnika 1.1 na 2.0 RS 2000

Witam. Jestem nowy na tym forum:) około dwa tygodnie temu stałem się posiadaczem forda fiesty z silnikiem z RS 2000 150KM. Kupiłem ja za śmieszne pieniądze, aż żal było nie brać:D Kupiłem ją od znajomego. Krótka historia tej fiesty którą znam: kumpel kupił ja od jakiegoś gościa z wsadzonym już silnikiem RS, par modyfikacji zrobił sam, jest to nie dokończone autko, kumpel musiał ją sprzedać bo ma parę aut i motocykli i nie wyrabiał z OC. Fiesta stała przez około 1,5 roku, była co jakiś czas przepalona. Pisze tutaj na tym forum ponieważ na forum FORD CLUB POLSKA nie mogłem nic znaleźć co potrzebuje. A więc: fieścina jest po swapie z 1.1 na 2.0 RS 150KM, silnik pali, jeździ, nie działa obrotomierz, wentylator chłodnicy działa po spięciu na krótko w skrzynce bezpieczników, nie jest podpięta sonda, cała wiązka elektryczna jest w opłakanym stanie(pourywane przewody, wiszące kable idące od komputera od silnika 1.1 itp itd), Nie wiem czy jest taka możliwość że ten silnik pracuje przy kompie z silnika 1.1(jest taka możliwość? pasuje?) nie wiem szczerze jeszcze jaki tam jest komp. Tego swapa zrobił ktoś tak na odp...ol się:) ja bym chciał doprowadzić to do takiego stanu jak ma być. Na forum FCP nie znalazłem nic przydatnego i wysłali mnie tutaj, przeszukałem też tutaj kilka tematów ale nie mogę jak na razie nic znaleźć, jeśli jest taka możliwość to prosił bym o pomoc:) chciałbym zrobić to wszystko tak zeby miało to rece i nogi. Potrzebował bym najlepiej jakieś schematy elektryczne i co i jak ma być podłączone i zamontowane:) wybaczcie za tak długi temat ale pewnie to nie wszystko jeszcze co chciałem napisać:)(jak sobie przypomnę to napisze) bardzo bym prosił o jakieś rady:) z góry dzięki za pomoc pozdrawiam:) :)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
Ostatnio zmieniony przez Freeman 9 Wrz 2014, 22:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10 Wrz 2014, 08:06   

wrzuc foty auta i z pod maski
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 10 Wrz 2014, 22:34   

ok, jutro zrobie i wrzuce wieczorem, a jeszcze jedno tak na boku: dlaczego nie wyświetają mi się zdj innych użytkowników, nie moge ich otworzyć, dlaczego?:) jutro będą fotki

[ Dodano: Czw Wrz 11, 2014 20:02 ]


[ Dodano: Czw Wrz 11, 2014 21:12 ]
zdjęcia zrobione, teraz co dalej?:) od czego zacząć?

[ Dodano: Pią Wrz 12, 2014 20:47 ]
hm...jest w stanie ktos pomóc?:)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 12 Wrz 2014, 21:18   

Czy ja tu widzę reflektory od Eśka, czy od jeszcze czego innego :?:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Wrz 2014, 21:40   

on nie ma kompa od 1,1 tylko ori rs2000, znam to auto nawet, albo znałem, ma moj silnik hehe, wszystko było tam zrobione tak jak powinno, sondy były odpięte bo wariował na nich i bez jezdził lepiej, obrotek to kwestia kabla jednego, to samo wentylator
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Wrz 2014, 22:46   

Parzych napisał/a:
Czy ja tu widzę reflektory od Eśka, czy od jeszcze czego innego :?:
lampy i kierunki są normalne tylko błotniki są stjuningowane
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 13 Wrz 2014, 08:52   

van, nope, Jacuś ma rację - lampy przednie są od essa
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Wrz 2014, 15:47   

ha człowiek jak powiększy to nawet zauważy że to trochę inne, essi mk7, ciekawe jak się je przez te błotniki wyciąga :V:
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 13 Wrz 2014, 20:43   

hehe...to widzę że ta fiesta znana:D lampy z escorta(ja nie zakładałem) wszystko bedzie zrobione ale dopiero przez zime :D :D troszkę nie równo na obrotach pracuje, nie wiem dlaczego ale może przez tą sonde? teraz musze wymienić sprzęgło, zrobić z tą elektryką żeby wszystko grało, hamulce bo są strasznie do kitu i najważniejsze wymienić szpilki w piastach z lewej strony( nie wiem kto...ale ktos musiał założyć piasty z innego auta o rozstawie 4X100 po lewej stronie) z prawej strony jest normalnie 4X108 a z lewej 4X100, takie są felgi(dwie 4X108 a dwie 4X100) normalnie smiechu warte:D tak na boku to ta fiesta to ładna partyzantka ale sie zrobi:D

""Daras84""-Ty wkładałeś tu silnik? jak nie Ty to może wiesz kto?:D więc znasz tą fieste, dobrze wiedziec:D:D
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 14 Wrz 2014, 02:52   

Co do felg, mam u siebie felgi z dwoma rozstawami 4x108 i 4x100 i o dziwo felga wchodzi w obu "trybach".
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 14 Wrz 2014, 03:29   

blood_brother napisał/a:
mam u siebie felgi z dwoma rozstawami 4x108 i 4x100 i o dziwo felga wchodzi w obu "trybach".
Że wchodzi to nie dziwota, otwory w felgach są większe niż średnica szpilek, ale spróbuj je dokręcić nakrętkami, zobaczymy co się stanie ze szpilkami... :9:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14 Wrz 2014, 03:58   

a to nie dlatego, ze masz nakrętki pływające i one są w stanie zniwelować taką różnice?
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 14 Wrz 2014, 04:08   

vegetagt, że nakrętki mają kołnierz mimośrodowy :?: Szczerze mówiąc, nie widziałem takich na oczy, ale człek się uczy całe życie... :bezradny:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14 Wrz 2014, 14:23   

czy mimośrodowy to nie mam pojęcia, bo sam mam klasyczne śruby w mk2.
Tak to wygląda i podobno jest zalecane do ori alufelg:
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 14 Wrz 2014, 18:38   

ale jak dla mnie to jest zdeczka głupie bo jak by przyszlo zmienić fele to musze znów wymieniać piasty z lewej strony. Dostanę jakąś instrukcje jak zrobić z tym wentylatorem chłodnicy zeby działał jak nalezy? do skrzynki bezpieczników jest jakoś wpięty ale kręci cały czas po włożeniu bezpiecznika nie wiem czemu? co do obrotka też by sie przydała jakaś rada:D Jest tez taki mankament tego auta ze jak sie wsiądzie do niej to śmierdzi prze okrutnie benzyną, nie da sie wytrzymac, może być tego powodem to że przewody paliwowe są poprowadzone pod wykładzina w środku samochodu??śmierdzi cały czas podczas jazdy jak i podczas postoju jest to samo:)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 14 Wrz 2014, 23:26   

Dokręcić na 4x100 nie próbowałem.
Co do smrodu benzyny, najprawdopodobniej trzeba wymienić uszczelkę baku przy pompie paliwa/smoku, pod kanapą jest otwór.
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 15 Wrz 2014, 21:37   

ja nie próbuje dokręcać na 4X100 bo juz widziałem jak wyglądały szpilki po okręceniu:D dlatego są do wymiany:P
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.