|
[MK4] SWAP, jaki silnik ? 1.6, 1.8 ? |
Autor |
Wiadomość |
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 11 Sty 2015, 12:34
|
|
|
blueflames napisał/a: | kompresja marna strasznie |
dlatego łatwiej odpala |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
szupi
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Wiek: 33 Dołączył: 26 Gru 2014 Posty: 14 Skąd: SJZ
|
Wysłany: 11 Sty 2015, 19:59
|
|
|
I znów zaczynają się jakieś głupie docinki,bleuflames nie wywróżyłem tego z fusów ani ze szklanej kuli, a jak piszesz takie bzdety to dziękuję, przy kompresji na tym poziomie silnik nawet nie powinien spalać paliwa - przynajmniej na niskich obrotach powinien chodzić na 3 a nie na 4 gary, napisałem, że kompresja była 2 na 3 garze. Po zakupie zrobiłem wymianę oleju i filtrów, zmieniłem gumy stabilizatora, sworznie, łączniki stabilizatora, hamulce tył i gumy na belce - wystarczająco ? Na początku nie brał oleju, po kilku miesiącach zaczął brać, na tym MaxLife kompresja wyszła 9 na 3 garze i to mnie zastanawia, a co do hamowni to szkoda mi pieniędzy, moc ma silnik, 170 bez większych problemów osiąga, przy zmianie biegu z 1 na 2 guma piszczy więc raczej trzyma moc. |
|
|
|
|
liman
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 47 Skąd: PRUDNIK
|
Wysłany: 11 Sty 2015, 20:29
|
|
|
szupi -czytałeś co pisałem ? |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|