Fiesta 1.8 td problem z ładowaniem |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek1705
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: L
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 13 Sie 2017 Posty: 7 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 12 Cze 2018, 21:08 Fiesta 1.8 td problem z ładowaniem
|
|
|
Witam
Mam fieste 1.8 rok 2001
Dziś podczas jazdy najpierw padła klima szyby
Potem zegary a na końcu całe auto
Auto podczas pruby zapalenia dziwnie cyka
Na bable palu odrazu potem zgon
Obstawiam ze to może być
Akumulator
Alternator
Szczotki
Reg napiecia
Auto z podlaczonym miernikiem na pracujacym silniku ma ok 11v
Ktoś wie gdzie znajduje sie regulator napiecia lub co jeszcze sprawdzic? |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 13 Cze 2018, 07:32
|
|
|
Skoro padła też klima, to znaczy że zleciał pasek... nie świeciła się kontrolka braku ładowania? |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
krzysiek1705
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: L
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 13 Sie 2017 Posty: 7 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 13 Cze 2018, 11:54
|
|
|
Pasek jest na swoim miejscu
Auto po podlaczeniu kablami do innego auta zapala bez problemu
Kontrolka od ładowania się nie swieci
Obstawiam problem z ładowaniem |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 13 Cze 2018, 12:05
|
|
|
"Cykanie" to próba odpalenia na pustym akumulatorze.
Zegary klękają, gdy napięcie znacząco spadnie.
Dziwne, że nie pali się kontrolka ładowania. Jeśli altek klęknął i przestał ładować, to obowiązkowo powinna się zapalić. 11V to sporo poniżej progu minimum.
Niestety tutaj ciężko powiedzieć cokolwiek więcej poza oczywistym - coś jest nie w porządku z ładowaniem. Że kontrolka się nie zapaliła to jedno, ale tak czy siak alternator trzeba wytargać. Równie dobrze może się okazać, że przepaliło diody.
Jeśli się okaże, że to tylko regulator, to mając alternator na wierzchu i tak opłaca się zrobić pełny regen, bo szczotki też klękną i będziesz miał 2x zabawę z tym samym, plus auto może stanąć w szczerym polu, co będzie okupione straconym czasem, nerwami i kto wie czym jeszcze. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
krzysiek1705
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: L
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 13 Sie 2017 Posty: 7 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 13 Cze 2018, 12:09
|
|
|
Dzwonilem do sklepu chcilem zamowic szczotki regulator i diody i tu info w tym modelu sa 4 rózne alternatory a ja kompletnie nie wiem ktory jest u mnie
Jak bede w domu na weekend to zobacze co to za cacko u mnie siedzi |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.