|
Fabryczna kompresja 1.8 RQC |
Autor |
Wiadomość |
XD2i
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 25 Dołączył: 29 Sie 2019 Posty: 23 Skąd: Stoolica
|
Wysłany: 28 Paź 2020, 23:01 Fabryczna kompresja 1.8 RQC
|
|
|
Hej, szukałem po internecie, zarówno polskim, jak i angielskim, ale nic konkretnego nie znalazłem. Jaką kompresje mają fabrycznie zetec RQC? Mi wychodzi coś w okolicy 10-11 na każdym garku, nie wiem jak to zinterpretować i czy to dobrze, czy już nie bardzo. Dzięki za odpowiedzi! |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Paź 2020, 16:32
|
|
|
10 lub 11 to jest różnica. zdrowy motor powinien mieć od 11,5b wzwyż w miarę równo pomiędzy cylindrami. Zmierz na zimnym silniku i potem na ciepłym, będziesz miał ogląd na to co się dzieje po nagrzaniu. Jeżeli masz 10 na ciepłym to motor już swoje przejeździł i do rześkich nie należy. Można też wstrzyknąć trochę oleju do cylindra i zrobić dodatkowy pomiar, jak ciśnienie wzrośnie to pierścienie słabo trzymają |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|