Dolewanie oleju 2T do paliwa w silnikach TDCi |
Autor |
Wiadomość |
zadro
Wersja: Gold
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 1 Skąd: opole
|
Wysłany: 20 Paź 2016, 13:56 Dolewanie oleju 2T do paliwa w silnikach TDCi
|
|
|
Czy Ktos z Was spotkał sie z dolewaniem oleju 2t do ropy. Podobno poprawia to smarowanie pompy i wtryskow. Duzo jest o tym na roznych forach i duzo jest zwolennikow. Jednak jakos nie jestem przekonany czy warto sprobowac w silniku CR. |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 20 Paź 2016, 14:00 dolewanie oleju 2t do ropy w 1.4 tdci
|
|
|
Z pewnością nic w ten sposób nie popsujesz, a lepsze smarowanie pompy czy wtrysków przy dolewaniu oleju 2t jest faktem, więc... |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 20 Paź 2016, 21:31 dolewanie oleju 2t do ropy w 1.4 tdci
|
|
|
Jest bardzo szeroki artykuł na ten temat, gdzie ludzie opisali wszystko, co się chyba da opisać.
W skrócie: ważne, żeby nie lać tego za dużo, bo więcej zaszkodzi niż pomoże.
http://www.forum.alfaholi... ... ulce_.html |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
olo018
Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 22 Kwi 2017 Posty: 4 Skąd: AT
|
Wysłany: 16 Maj 2017, 21:35 Dolewanie 2t
|
|
|
Ja kupiłem i dolałem 200g na cały bak Liqui Moly o symbolu 1052 i pracuje odczuwalnie bardziej miękko. |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 16 Maj 2017, 22:56
|
|
|
To samo u mnie w focusie. Dodatkowo mam zmodyfikowany układ paliwowy eliminujący problem krążących opiłków w układzie paliwowym. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Bobofrut
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Biała Prudnicka
|
Wysłany: 9 Lut 2018, 12:27
|
|
|
Też zacząłem dolewać i silnik zrobił się cichszy |
|
|
|
|
tapatic
Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: L
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 12 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14 Mar 2021, 21:08
|
|
|
Jaszczur napisał/a: | To samo u mnie w focusie. Dodatkowo mam zmodyfikowany układ paliwowy eliminujący problem krążących opiłków w układzie paliwowym. |
Na czym ta modyfikacja układu polega? |
_________________ tapatic |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 15 Mar 2021, 13:28
|
|
|
Zmieniony filtr paliwa na taki, który nie przepuszcza przez siebie powrotu z pompy, oraz osobny filtr na powrocie z pompy idącym do baku. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
tapatic
Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: L
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 12 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 15 Mar 2021, 14:57
|
|
|
Jaszczur napisał/a: | Zmieniony filtr paliwa na taki, który nie przepuszcza przez siebie powrotu z pompy, oraz osobny filtr na powrocie z pompy idącym do baku. |
Jaki konkretnie filtr załozyłeś na powrót? |
_________________ tapatic |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 15 Mar 2021, 15:27
|
|
|
Z malucha, taki jak na zdjęciu: |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
|