Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:53
[MK3] Fiesta RS Zetec Turbo by Speedo
Autor Wiadomość
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Cze 2009, 23:14   

ciekawe jak to się ma do PumyRST bo to jedne z szybszych fiest ZT w polsce z tego co mi wiadomo
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 25 Cze 2009, 06:18   

Grand napisał/a:
ciekawe jak to się ma do PumyRST bo to jedne z szybszych fiest ZT w polsce z tego co mi wiadomo


ni jak :hahaha: pewnie by mnie srutututu :hahaha: :hahaha:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Drupi 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 33
Skąd: Lublin
Wysłany: 14 Sie 2009, 11:48   

Cisza ... ?? :twisted:
_________________
Import, dystrybucja: - Motul, Xado, Shell, Valvoline
Tel: +48 500 387 337 www.oleje.lublin.pl
MK1 2.0 YB Cosworth '86 stg'3
 
 
 
speedo87 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 58
Wysłany: 15 Sie 2009, 13:10   

Hej :)

Cisza przed burzą :-P
A tak na serio, aktualizację chciałem zrobić już z wykresem.
Ale to jeszcze potrwa z 3 tygodnie.
Na dzień dzisiejszy:

Koło zamachowe zostało zregenerowane.

Podziękowania dla Drupiego za sprzęgło.
Zdecydowałem się na organiczne ze wzmocnionym dociskiem.

Zacząłem zastanawiać się nad włożeniem szpery, przy okazji po krótkiej rozmowie telefonicznej z PumąRST doszliśmy do wniosku, że dobrym rozwiązaniem byłoby od razu wsadzenie skrzyni z 1.8D.
Dzięki dla Fordona za namiar i Writtera za to, że mi shitu nie wcisnął :ok:
W zasadzie skrzynię ze szperą miał ogarnąć mechanik, ale jak zwykle okazało się, że chłopaki za wysoko się cenią.
Więc :)

Przestudiowałem dokładnie książkę napraw i wziąłem się do pracy.

O dziwo wszystkie biegi wchodzą, nic nie zgrzyta :luzik:
Przy okazji zrobiłem w końcu airboxa.

Powiem szczerze, że zegary w MK3 nigdy mi się nie podobały więc postanowiłem coś zmienić <8>


Obecnie doładowanie 1 bar, wszystko ładnie się układa, jeździ sympatycznie devil
Jeszcze tylko wywalić przepływkę i hamownia.

Pozdrawiam :)
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 15 Sie 2009, 13:40   

no ładnie ładnie :-P
a te zegary od czego masz :fox: wiesz ze moze Ci oszukiwac pozniej na obrotach itd :fox:
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 15 Sie 2009, 15:24   

Zegary wygladaja mi na Uno 1.3 Turbo...
Ciesze sie ze dostales porzadny towar tak jak mowilem ze auto znam i wiem ze bylo wszystko tam OK :)
Jestem ciekaw co pokaze hamownia przy 1 barze :yes:
_________________

 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Sie 2009, 18:16   

wkładając wtryski side-Feedy do listwy ZETECKA, wsadziłeś na tym dolnym oringu z zetecka czy z nissana ?
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 29 Sie 2009, 20:42   

speedo87, - o ile liznąłeś zamach ? Ja z tej strony bałem się ruszać bo kiedyś w audi 80 w ten sposób zafundowaliśmy wiecznieślizgające sie sprzęgło . ( choć u Ciebie jest ono pewnie tylko zabielone , bo zdjęcie masy nie było głównym celem zabiegu )

Co do skrzyni - jak to mawiają - nie taki diabeł straszny jak go malują :) Też się bałem , ale jak poćwiczyłem na jednej znanej w klubie i później złożyłem swoją , to było już z górki :) ( w sumie to trudno tam coś popierdzielić )

Jednym zdaniem - szacun od Żółwia :yes:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
speedo87 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 58
Wysłany: 31 Sie 2009, 18:18   

dolny oring jest z Zeteca, ten z nissana jest troche mniejszy(brak szczelności) nie było ciśnienia na listwie całe paliwo poszło w kolektor ssący.

koło zamachowe zostało tylko minimalnie zebrane na tokarce, około 0.5 mm , potem je trochę przejechałem papierem ściernym i tyle , na razie nic nie ślizga tak więc ok :)
przy skrzyni największym problemem dla mnie było zdjęcie koła zębatego 5 biegu ;-|
a tak poza tym luz :)
teraz tylko czekam aż Paweł wróci z urlopu i działamy dalej
Pozdro
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 31 Sie 2009, 19:57   

speedo87, szacun :ok:
masz wiecej filmow :) ??
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 31 Sie 2009, 22:58   

speedo87 napisał/a:

przy skrzyni największym problemem dla mnie było zdjęcie koła zębatego 5 biegu ;-|
a tak poza tym luz :)

Pozdro


Hyhy - bo ono na gorąco zakładane jest i problem ze zdjęciem :yes:

Połamałem obudowę zanim mi kolega powiedział . no cóż - człowiek się na błędach uczy :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 31 Sie 2009, 23:54   

speedo87 napisał/a:
dolny oring jest z Zeteca, ten z nissana jest troche mniejszy(brak szczelności) nie było ciśnienia na listwie całe paliwo poszło w kolektor ssący.

koło zamachowe zostało tylko minimalnie zebrane na tokarce, około 0.5 mm , potem je trochę przejechałem papierem ściernym i tyle , na razie nic nie ślizga tak więc ok :)
przy skrzyni największym problemem dla mnie było zdjęcie koła zębatego 5 biegu ;-|
a tak poza tym luz :)
teraz tylko czekam aż Paweł wróci z urlopu i działamy dalej
Pozdro


przerobiłem to właśnie dziś wszystko, większy jest z zetecka niż z nissana.
tylko zetec na wtrysku nissana jest bardziej rozciągnięty ( większa średnica zew. wtrysku ) więc przy montowaniu lubi się rozerwać.
optymalnym rozwiązaniem jest oring z C20XE (opel) 31 zł za komplet <8>


jak tam jednostka jeździ ?
 
 
 
dawid25 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 5
Skąd: brzesko
Wysłany: 15 Lis 2009, 13:17   

[jaki masz
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Gru 2009, 22:00   

I jak tam prace postepują?? hamownia była??
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 4 Gru 2009, 14:15   

z tego co wiem to silnik sprzedany :(
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 6 Gru 2009, 11:50   

COOOOOO !!! jakto sprzedany !! To mogłabyć jedna z najszybszych ZT w polsce... Daras sie cieszy chyba :P
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
speedo87 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 58
Wysłany: 6 Gru 2009, 18:32   

Hej.
Silnik z całym osprzętem zamieniłem na wolnossący 1.8.
mala fotorelacja




Na razie na zime 0,7 bara.
Nowy wlasciciel wybiera sie na hamownie.
Kupilem rwd :-P

Pozdrawiam.
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Gru 2009, 19:45   

A czemu tak, jesli mozna wiedzieć, zapowiadało się obiecująco ;-(
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 6 Gru 2009, 19:55   

Czy to koniec projektu?? i czy własciciel silnika zamierza sie pojawić na FKP??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Bober 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 214
Skąd: Kraków
Wysłany: 6 Gru 2009, 21:06   

Widze ze wlsciciel z okolic Krakowa wiec moze bedzie mozliwosc ze sie spotkam z nim na kresce no powiem ze ciekaw bym byl wyniku.
I co teraz planujesz ????
_________________
NAJSZYBSZA FIESTA W POLSCE
23.08.09 Kamien Slaski ET-14.1
08.05.10 WST Bemowo ET-14.0
19.06.11 SSS Sosnowiec ET-13.2
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.