Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:53 |
[MK3] Fiesta RS Zetec Turbo by Speedo |
Autor |
Wiadomość |
Grand
Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 119 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24 Cze 2009, 23:14
|
|
|
ciekawe jak to się ma do PumyRST bo to jedne z szybszych fiest ZT w polsce z tego co mi wiadomo |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 25 Cze 2009, 06:18
|
|
|
Grand napisał/a: | ciekawe jak to się ma do PumyRST bo to jedne z szybszych fiest ZT w polsce z tego co mi wiadomo |
ni jak pewnie by mnie srutututu |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Drupi
Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 33 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 14 Sie 2009, 11:48
|
|
|
Cisza ... ?? |
_________________ Import, dystrybucja: - Motul, Xado, Shell, Valvoline
Tel: +48 500 387 337 www.oleje.lublin.pl
MK1 2.0 YB Cosworth '86 stg'3 |
|
|
|
|
speedo87
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 58
|
Wysłany: 15 Sie 2009, 13:10
|
|
|
Hej
Cisza przed burzą
A tak na serio, aktualizację chciałem zrobić już z wykresem.
Ale to jeszcze potrwa z 3 tygodnie.
Na dzień dzisiejszy:
Koło zamachowe zostało zregenerowane.
Podziękowania dla Drupiego za sprzęgło.
Zdecydowałem się na organiczne ze wzmocnionym dociskiem.
Zacząłem zastanawiać się nad włożeniem szpery, przy okazji po krótkiej rozmowie telefonicznej z PumąRST doszliśmy do wniosku, że dobrym rozwiązaniem byłoby od razu wsadzenie skrzyni z 1.8D.
Dzięki dla Fordona za namiar i Writtera za to, że mi shitu nie wcisnął
W zasadzie skrzynię ze szperą miał ogarnąć mechanik, ale jak zwykle okazało się, że chłopaki za wysoko się cenią.
Więc
Przestudiowałem dokładnie książkę napraw i wziąłem się do pracy.
O dziwo wszystkie biegi wchodzą, nic nie zgrzyta
Przy okazji zrobiłem w końcu airboxa.
Powiem szczerze, że zegary w MK3 nigdy mi się nie podobały więc postanowiłem coś zmienić
Obecnie doładowanie 1 bar, wszystko ładnie się układa, jeździ sympatycznie devil
Jeszcze tylko wywalić przepływkę i hamownia.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
mechcom
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 397 Skąd: Wolsztyn (PWL)
|
Wysłany: 15 Sie 2009, 13:40
|
|
|
no ładnie ładnie
a te zegary od czego masz wiesz ze moze Ci oszukiwac pozniej na obrotach itd |
_________________ Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda
Moja Fiestka Zapraszam http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 15 Sie 2009, 15:24
|
|
|
Zegary wygladaja mi na Uno 1.3 Turbo...
Ciesze sie ze dostales porzadny towar tak jak mowilem ze auto znam i wiem ze bylo wszystko tam OK
Jestem ciekaw co pokaze hamownia przy 1 barze |
_________________
|
|
|
|
|
Grand
Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 119 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29 Sie 2009, 18:16
|
|
|
wkładając wtryski side-Feedy do listwy ZETECKA, wsadziłeś na tym dolnym oringu z zetecka czy z nissana ? |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 29 Sie 2009, 20:42
|
|
|
speedo87, - o ile liznąłeś zamach ? Ja z tej strony bałem się ruszać bo kiedyś w audi 80 w ten sposób zafundowaliśmy wiecznieślizgające sie sprzęgło . ( choć u Ciebie jest ono pewnie tylko zabielone , bo zdjęcie masy nie było głównym celem zabiegu )
Co do skrzyni - jak to mawiają - nie taki diabeł straszny jak go malują Też się bałem , ale jak poćwiczyłem na jednej znanej w klubie i później złożyłem swoją , to było już z górki ( w sumie to trudno tam coś popierdzielić )
Jednym zdaniem - szacun od Żółwia |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
speedo87
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 58
|
Wysłany: 31 Sie 2009, 18:18
|
|
|
dolny oring jest z Zeteca, ten z nissana jest troche mniejszy(brak szczelności) nie było ciśnienia na listwie całe paliwo poszło w kolektor ssący.
koło zamachowe zostało tylko minimalnie zebrane na tokarce, około 0.5 mm , potem je trochę przejechałem papierem ściernym i tyle , na razie nic nie ślizga tak więc ok
przy skrzyni największym problemem dla mnie było zdjęcie koła zębatego 5 biegu
a tak poza tym luz
teraz tylko czekam aż Paweł wróci z urlopu i działamy dalej
Pozdro |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 31 Sie 2009, 19:57
|
|
|
speedo87, szacun
masz wiecej filmow ?? |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 31 Sie 2009, 22:58
|
|
|
speedo87 napisał/a: |
przy skrzyni największym problemem dla mnie było zdjęcie koła zębatego 5 biegu
a tak poza tym luz
Pozdro |
Hyhy - bo ono na gorąco zakładane jest i problem ze zdjęciem
Połamałem obudowę zanim mi kolega powiedział . no cóż - człowiek się na błędach uczy |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Grand
Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 119 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 31 Sie 2009, 23:54
|
|
|
speedo87 napisał/a: | dolny oring jest z Zeteca, ten z nissana jest troche mniejszy(brak szczelności) nie było ciśnienia na listwie całe paliwo poszło w kolektor ssący.
koło zamachowe zostało tylko minimalnie zebrane na tokarce, około 0.5 mm , potem je trochę przejechałem papierem ściernym i tyle , na razie nic nie ślizga tak więc ok
przy skrzyni największym problemem dla mnie było zdjęcie koła zębatego 5 biegu
a tak poza tym luz
teraz tylko czekam aż Paweł wróci z urlopu i działamy dalej
Pozdro |
przerobiłem to właśnie dziś wszystko, większy jest z zetecka niż z nissana.
tylko zetec na wtrysku nissana jest bardziej rozciągnięty ( większa średnica zew. wtrysku ) więc przy montowaniu lubi się rozerwać.
optymalnym rozwiązaniem jest oring z C20XE (opel) 31 zł za komplet
jak tam jednostka jeździ ? |
|
|
|
|
dawid25
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 5 Skąd: brzesko
|
Wysłany: 15 Lis 2009, 13:17
|
|
|
[jaki masz |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 3 Gru 2009, 22:00
|
|
|
I jak tam prace postepują?? hamownia była?? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 4 Gru 2009, 14:15
|
|
|
z tego co wiem to silnik sprzedany :( |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 6 Gru 2009, 11:50
|
|
|
COOOOOO !!! jakto sprzedany !! To mogłabyć jedna z najszybszych ZT w polsce... Daras sie cieszy chyba |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
speedo87
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 58
|
Wysłany: 6 Gru 2009, 18:32
|
|
|
Hej.
Silnik z całym osprzętem zamieniłem na wolnossący 1.8.
mala fotorelacja
Na razie na zime 0,7 bara.
Nowy wlasciciel wybiera sie na hamownie.
Kupilem rwd
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 6 Gru 2009, 19:45
|
|
|
A czemu tak, jesli mozna wiedzieć, zapowiadało się obiecująco |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 6 Gru 2009, 19:55
|
|
|
Czy to koniec projektu?? i czy własciciel silnika zamierza sie pojawić na FKP?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Bober
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 6 Gru 2009, 21:06
|
|
|
Widze ze wlsciciel z okolic Krakowa wiec moze bedzie mozliwosc ze sie spotkam z nim na kresce no powiem ze ciekaw bym byl wyniku.
I co teraz planujesz ???? |
_________________ NAJSZYBSZA FIESTA W POLSCE
23.08.09 Kamien Slaski ET-14.1
08.05.10 WST Bemowo ET-14.0
19.06.11 SSS Sosnowiec ET-13.2
|
|
|
|
|
|