Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:55 |
po mk2 Rally przyszła pora na mk3 Rally |
Autor |
Wiadomość |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 17 Wrz 2007, 22:24
|
|
|
Adi08 wrzuciłeś na plecy 200 kg więcej silnikowi który jest raptem popłuczynami po ikserce którą miałeświęc czego sie spodziewasz ? nie silnik jest przytkany tylko mk3 jest przytkane . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Wrz 2007, 23:00
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | nie silnik jest przytkany tylko mk3 jest przytkane . |
hehehe...pewnie masz racej
PS. teraz GŁOŚNO moge przyznać się do błędu że sprzedałem mk2
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Adi08 wrzuciłeś na plecy 200 kg więcej silnikowi który jest raptem popłuczynami po ikserce którą miałeświęc czego sie spodziewasz ? |
Co do tej masy to się okaże jak wjade na wage...na 100% będzie więcej niż w mk2 ale możliwe że tylko pare kilo !! |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 17 Wrz 2007, 23:27
|
|
|
daj znak jak to wyszło z wagą bo sam jestem ciekaw ile KM zyskuje mk2 w stosunku do mk3 .
ps : kiedyś sprzedasz tego zbuka i wrócisz do kożeni ( na którym rajdzei YT sietym zbukiem pokażesz ? ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Wrz 2007, 17:17
|
|
|
prace przy rajdówce trawają... niestety posptępują bardzo powoli ale jednak...
zamieszczam kolejne fotki... tym razem XRka nabrała troche kolorów (oblejanie nie jest jeszcze ukończone- w agencji reklamowej zabrakło folii )
|
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 28 Wrz 2007, 17:28
|
|
|
Widze ze robisz niezły mix kolorystyczny Te duze napisy moglyby byc jakas ciekawsza czcionka ale nie jest zle Wazne ze sponsor jest |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Wrz 2007, 17:35
|
|
|
tak dla informacji... tym "sponsorem" jest mój ojciec... hahaha... |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 29 Wrz 2007, 13:00
|
|
|
przy okazji imprezy motoruyzacyjnej w gliwicach mialek okazje zobaczyc wkoncu ta Xrke.. i moge powiedizec tylko ze mozna pozazdroscic kondycji blachy w tym samochodzie |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Lis 2007, 23:28
|
|
|
Prace przy rajdówce ciągle trawają..fakt, że troche sie przeciągają ale ciągle do przodu
Jako że w niedziele tj. 18.11 planuje przetestować XRke na Rally Sprincie (start będzie typowo testowo-treningowy więc nie będziemy zbyrtnio nasiskać i gonić rywali) wkońcu wsadziłęm sportowe klocki hamulcowe (czerwone Pagidy). Wymieniłem płyn hamulcowy na DOT 5,1, nowe przewody hamulcowe, nową poduche silnika , poduszki skrzyni biegów odpowiednio zmodyfikowałem (co ciekawe, udało mi sie pourywać wszystkie 3 poduchy naraz ), nowe łozyska, przeglądniete przeguby, rozebrane, przeczyszczone i przeglądnięte tylne bebny itd. Praktycznie nic takiego ale z tego co wiem to mało kto po zakupie auta (a w szczególności przeznaczonego na KJS itp) nie "bawi" się w dokładne prześwietlenie stanu mechanicznego samochodu, a w szczególności układu hamulcowego. Większość kombinuje jak podnieść moc itp, itd (bleee blee)... a przecież wystarczy zatroszczyć sie np o max zredukownaie oporów choćby poprzez przyjrzenie sie łożyskom i hamplom.
przy okazji prac przy tylnych hamulcach wymieniłem sobie tylne amortyzatory na żółte bilsteiny z regulacją wysokości... hmm...ciekawe jak one będą sie spisywały?
Jako ciekawostke dodam, że Bilstein jest juz na wstępnie o około 4-5 cm krótszy w stosunku do seryjnego amorka!
Dobra, koniec tej pisaniny... oto kila fotek z prac.
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 11 Lis 2007, 00:21
|
|
|
fajnie ze prace idą dalej.
życze udanego startu |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11 Lis 2007, 18:08
|
|
|
co bedzie na przodie załozone w zawiasie ? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 11 Lis 2007, 19:30
|
|
|
adi08 napisał/a: | Większość kombinuje jak podnieść moc itp, itd (bleee blee)... a przecież wystarczy zatroszczyć sie np o max zredukownaie oporów choćby poprzez przyjrzenie sie łożyskom i hamplom. | |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Lis 2007, 12:08
|
|
|
Daras84 napisał/a: | co bedzie na przodie załozone w zawiasie ? |
obecnie jest seryjny amortyzator + niższa od standardowej sprężyna (pozostałość po poprzednim amortyzatorze)
docelowo mozeliwe że bedzie zamontowany żółty Bilstein tzw "na grubej rurze" z regulacją wysokości ... co ciekawe z dwoma sprężynami na jednym amortyzatorze ale zobaczymy co z tego wyjdzie... |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13 Lis 2007, 12:01
|
|
|
na tyl masz w takim razie B8 - o skroconym skoku, mam takie same
ale powiedz mi jak niby sie w nich reguluje wysokosc? podkladki pod miske sprezyny? |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 13 Lis 2007, 13:23
|
|
|
Widze ze projekt idzie w pelni na profi zabawkach, a za razem dbasz o szczegoly, o ktorych czesto sie zapomina podczas tuningu jak np. poprawiony uklad hamulcowy |
_________________
|
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Lis 2007, 23:58
|
|
|
squadak napisał/a: | na tyl masz w takim razie B8 - o skroconym skoku, mam takie same
ale powiedz mi jak niby sie w nich reguluje wysokosc? podkladki pod miske sprezyny? |
dokłądnie tak... pod ta "miską jest pierścień osadczy (a może osadniczy )
jak się Tobie na tych amorkach jeździ?
[ Dodano: Wto Lis 13, 2007 23:59 ]
Fordon napisał/a: | Widze ze projekt idzie w pelni na profi zabawkach, a za razem dbasz o szczegoly, o ktorych czesto sie zapomina podczas tuningu jak np. poprawiony uklad hamulcowy |
wielkie dzięki za słowa uznania |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14 Lis 2007, 10:02
|
|
|
adi08 napisał/a: | squadak napisał/a: | na tyl masz w takim razie B8 - o skroconym skoku, mam takie same
ale powiedz mi jak niby sie w nich reguluje wysokosc? podkladki pod miske sprezyny? |
dokłądnie tak... pod ta "miską jest pierścień osadczy (a może osadniczy )
jak się Tobie na tych amorkach jeździ?
|
ja mam do kompletu sprezyny H&R -40 i jest dosc twardo, ale samochod zachowuje sie bardzo stabilnie, za to trzeba ostroznie jezdzic przez progi
zastanawiam sie czy go nie podniesc troche do gory na zime bo drogi zniszczeja i pewnie bede czesciej szorowal podwoziem - szkoda ze przednie nie maja podobnej regulacji |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Lis 2007, 18:03
|
|
|
Pare nowych fotek... (ten, który przeszkadza na zdjeciach to ja )
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 23 Lis 2007, 18:20
|
|
|
e tam wcale nie psujesz fotek |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Brook
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Wioletta
Wiek: 44 Dołączyła: 18 Lis 2006 Posty: 799 Skąd: Chełm
|
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Lis 2007, 21:33
|
|
|
PumaRST napisał/a: | e tam wcale nie psujesz fotek |
pozdro
[ Dodano: Pią Lis 23, 2007 21:33 ]
Brook napisał/a: | adi08, powodzenia w dalszych pracach
powodzenia w startach
pozdrówki |
WIELKIE dzięki |
|
|
|
|
|