Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Centralny zamek z pilota
Autor Wiadomość
jez733 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pogorzela
Wysłany: 7 Sty 2008, 21:44   

Cytat:
a jeszcze wczoraj chciałeś kupić alarm z kluczykiem "scyzoryk" do 100zł...


nie no ja broń Boże się nie czepiam Ciebie że kupiłeś, po prostu to moje zdanie..
Ja chce do 100zł sterownik do centralnego zamka na pilot a nie alarm

To co powiecie w końcu czy jak zamówię któryś z tych linków to będzie ok no i czy ktoś będzie mi w stanie pomóc z instalacją tego.
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 7 Sty 2008, 21:45   

...skasowałem tekst
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
jez733 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pogorzela
Wysłany: 7 Sty 2008, 22:46   

http://www.allegro.pl/ite...ilot_chrom.html


a ten jak działa bo raczej jest mniej rozbudowany, choćby przez to że ma o wiele mniej kabli

bo mi wystarczy żeby otwierał i zamykał, sygnalizował kierunkowskazami i ewentualnie otwierał bagażnik (ale to nie koniecznie)

[ Dodano: Sro Sty 09, 2008 23:14 ]
http://www.allegro.pl/ite...k_scyzoryk.html

na tej aukcji gostek napisał że wystarczy odpiąć stary sterownik i podpiąć ten z aukcji i już wszystko śmiga, w mojej xrce też to podejdzie pod seryjny centralny czy nie bardzo..

no i kto mi powie jak wygląda podłączenie tego sterownika co podałem link jeden post wyżej
 
 
 
sobek
[Usunięty]

Wysłany: 20 Sty 2008, 15:14   

mam problem z pilotem do centralnego zamka przestał działać niespodziewanie nie chce działać nawet po wymianie baterii pilot jest w kluczyku orginalny fabryczny otwierając kluczykiem centralny działa bez zarzutu co z tym zrobić
 
 
cardesign1
[Usunięty]

Wysłany: 11 Lut 2008, 23:04   

sobek napisał/a:
mam problem z pilotem do centralnego zamka przestał działać niespodziewanie nie chce działać nawet po wymianie baterii pilot jest w kluczyku orginalny fabryczny otwierając kluczykiem centralny działa bez zarzutu co z tym zrobić

Ostatnio miałem ten sam problem, snułem domysły i teorie, rozbierałem kluczyk, wymieniałem baterie i cisza, jeździłem od fachmana do fachmana i nikt nie chciał się podjąć zlokalizowania owej usterki aż w końcu znalazłem magika. W moim przypadku okazało się że trzeba było przelutować jeden punkt w pilocie,zrobił się tzw. zimny lut i nie było przejścia choć pierwsze podejrzenia padły na rozprogramowanie. Przyzwoity elektryk lub magik od alarmów powinien sobie z tym poradzić.
Mam natomiast inne pytanie ale z podobnej beczki. Gdy zamykam auto tradycyjnie wkładając kluczyk do zamka, centralka działa i kierunkowskazy migają dwa razy, natomiast gdy chcę zamknąć auto zdalnie z pilota to kierunkowskazy nie migają choć centralka zamyka drzwi normalnie. Czy tak powinno być czy coś jest nie tak? <???> Dodam że mam oryginalny centralny z pilotem w kluczyku. :)
 
 
KrystianA
[Usunięty]

Wysłany: 25 Lut 2008, 08:29   

cardesign1 napisał/a:
sobek napisał/a:
mam problem z pilotem do centralnego zamka przestał działać niespodziewanie nie chce działać nawet po wymianie baterii pilot jest w kluczyku orginalny fabryczny otwierając kluczykiem centralny działa bez zarzutu co z tym zrobić

Ostatnio miałem ten sam problem, snułem domysły i teorie, rozbierałem kluczyk, wymieniałem baterie i cisza, jeździłem od fachmana do fachmana i nikt nie chciał się podjąć zlokalizowania owej usterki aż w końcu znalazłem magika. W moim przypadku okazało się że trzeba było przelutować jeden punkt w pilocie,zrobił się tzw. zimny lut i nie było przejścia choć pierwsze podejrzenia padły na rozprogramowanie. Przyzwoity elektryk lub magik od alarmów powinien sobie z tym poradzić.
Mam natomiast inne pytanie ale z podobnej beczki. Gdy zamykam auto tradycyjnie wkładając kluczyk do zamka, centralka działa i kierunkowskazy migają dwa razy, natomiast gdy chcę zamknąć auto zdalnie z pilota to kierunkowskazy nie migają choć centralka zamyka drzwi normalnie. Czy tak powinno być czy coś jest nie tak? <???> Dodam że mam oryginalny centralny z pilotem w kluczyku. :)


u mnie jeden przycisk od zamykania z pilota umożliwia normalne zamkniecie zamka i ciche, w zależności ile czasu przytrzymam przycisk, może u ciebie podobnie

u mnie każdorazowo załączają sie kierunki ale dźwięki i inne bajery już nie.
 
 
thomasg 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Tomek
Wiek: 47
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 79
Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: 19 Kwi 2008, 13:26   

Żeby nie zaczynać nowego tematu to podłącze sie pod ten najświeższy, potrzebuje pomocy z rozgryzieniem schematu od centralki KE5520 firmy ?.Dostałe mschematy po angielsku i co nieco na nich widac ale nie wszystko jarzę :ups: , o pomoc w Google cienko - chyba to jakaś kupa ;-|

jeśli ktos moze mi to wytłumaczyć jak krowie ( z lutowaniem i lokalizacją pzrewodów ta krowa sobie poradzi :) ) byłbym bardzo wdzięczny .
Centralka ma funkcję zmiany polaryzacji i czasów impulsu - tyle z tego wiem. :głowąwmur:



dla +12V


i dla masy ?



za wszelką pomoc Wielki Dzięki notw




od gościa z Allegro niestety na nic takiego liczyć nie można bo nie dostałem nawet potwierdzenia zakupu, gwarancji itd. kill
_________________
"Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."



Fofka sprzedana
Ostatnio zmieniony przez thomasg 26 Kwi 2008, 18:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 19 Kwi 2008, 14:19   

pod biały i biały/czarny podłączasz ta mase do siłowników do otwierania i zamykania.
Sprawdz najpierw miernikiem w ten sposób że:

- podłącz pod biały przewód jedna strone miernika a druga do plusa stałego i przy wcisnieciu pilota musi sie na ok 1sek-3 sek pojawic napiecie
- podłacz pozniej biały/czarny do miernika i druga koncówke miernika do plusa stałego i sprawdz po wcisnieciu pilota czy pojawia sie na 1-3 sek napiecie.

Jesli tak jest to znaczy ze podaje minus który podłączasz pod siłowniki reszte napisze ci pozniej co i jak podłączyc.


Ps sprawdz koniecznie jakiej jest firmy alarm to wazne bo mam schematy ale musze wiedziec co to za firma wyprodukowała to cudo napewno jest napisane albo na pilocie albo na obudowie alarmu.
w razie problemów gg: 7835129
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
thomasg 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Tomek
Wiek: 47
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 79
Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: 19 Kwi 2008, 19:46   

kazi, i dupa , robiłem to na sucho w domu i po naciśnieciu Lock na pilocie na przewodzie 'white' - 0 po naciśnięciu Unlock na biało czarnym też 0, kierunki migają normalnie ( żarówka na biurku ) . Po naciśnięciu Lock a po przyłożeniu do white/black mam tam napięcie ;-|
_________________
"Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."



Fofka sprzedana
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 19 Kwi 2008, 20:19   

a powie mi ktos jak zrobic z plusowego sygnalu sygnal minusowy ok 1 sek. ??
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
thomasg 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Tomek
Wiek: 47
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 79
Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: 20 Kwi 2008, 13:00   

no więc korzystając ze schematu nr.3 tj. dla masy wydukałem tyle że na white i white/black podaje mi sygnały masy ( tylko jakoś na odwrót: dla Lock na white/black - Unlock na white ; bede musiał o tym pamiętać przy montażu ).Po pzrełożeniu zworki na plus dla #3 (pink) mam tam plusa lub minusa jak chcę. Rozumiem że pod blue #10 moge także wpiąc się z jakąś syrenką ? Przewód blue podłączać przed bezpiecznikiem kierunków czy za ? jeśli za to moze na nim założyć bezpiecznik ?, chciałbym tez na nim spiąć syrenkę .
Do których ( kolory ?) kabli wpinać się w instalacji fabrycznej zamka ? dla MK4 rzecz jasna , zresztą kawałek kabla z żarówką za pzrewodnika :) . Na klapę idzie plus czy minus ( sterujący) ?

dzięki za info jesli komuś w niedzielkę sie zechce, jakieś uwagi ułatwiające mile widziane- pod blokiem to kicha nie robota. :-P
_________________
"Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."



Fofka sprzedana
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 20 Kwi 2008, 23:41   

sorry ze sie nie odezwałem bo mam mały problem z komputerem. Widze ze jednak sam sobie poradziłes wiec :brawo: powiedz mi tylko ten sprzęt to nie jest alarm prawda? tylko sterownik na pilota do zamykania i otwierania drzwi?
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
thomasg 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Tomek
Wiek: 47
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 79
Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: 21 Kwi 2008, 17:27   

jeszcze raz nachalnie zapytam :
1. czy pod blue #10 moge także wpiąc się z jakąś syrenką ?
2. przewód blue podłączać przed bezpiecznikiem kierunków czy za ?
3. jeśli za to moze na nim założyć bezpiecznik ?, chciałbym tez na nim spiąć syrenkę .
4. Do których ( kolory ?) kabli wpinać się w instalacji fabrycznej zamka ? dla MK4 rzecz jasna , byłem pzred chwilą z miernikiem ( ten miernik to czarna magia) w samochodzie i po rozkopaniu wszystkiego dalej nic nie wiem , jedyne gdzie coś się zmieniało to kable biało/fioletowy i żółto/czarny ale tam miałem raczej plus bo żarówka mi swieciła po zetknięciu druga stroną z masą - zresztą teraz to pewnie pokićkałem sam już nie wiem jak to było :-P .
5. Na klapę idzie plus czy minus ( sterujący) ?

notw
_________________
"Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."



Fofka sprzedana
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 22 Kwi 2008, 00:32   

1 tak ale po co nie wiadomo jaki bedzie efekt albo bedzie wyc a to raczej mialo by być pik mozna zlutowac do tego uklad ale jak ty sie nie znasz na elektronice to nie pisze dalej
2 za przeciez na blue jest bezpiecznik wiec po co dublować bezpieczniki? tak sie nie robi! dodałbym jeszcze dwie diody na lewy i prawy kierunek by wyeliminować zwarcie zarówek w razie jej przepalenia lub zbicia, róznie bywa.
3 za
4 tego nie wiem bo mk4 nie mam tu głos innych majacych mk4
5 a klapa to sie otwierac ma razem z drzwiami? :yyy: no chyba ze jest inaczej i czegos nie wiem roznie to bywa z samochodami ale sadze ze hatchback takiego czegos nie miały, co innego sedan. U mnie idzie plus na klape ale w kazdym samochodzie jest inaczej trzeba sprawdzic miernik w łape i do dzieła

Na koniec błogosławieństwo :pop:
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
thomasg 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Tomek
Wiek: 47
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 79
Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: 22 Kwi 2008, 15:17   

kazi napisał/a:
1 tak ale po co nie wiadomo jaki bedzie efekt albo bedzie wyc a to raczej mialo by być pik mozna zlutowac do tego uklad ale jak ty sie nie znasz na elektronice to nie pisze dalej


dlaczego miałoby wyć, przeciez dostałaby dwa razy impuls ( tak jak kierunki) i gitara - po jej pracy

kazi napisał/a:
2 za, przeciez na blue jest bezpiecznik wiec po co dublować bezpieczniki? tak sie nie robi! dodałbym jeszcze dwie diody na lewy i prawy kierunek by wyeliminować zwarcie zarówek w razie jej przepalenia lub zbicia, róznie bywa.


na schemacie bezpiecznik jest owszem ale u mnie nie ma go na wiązce a co do diód to zaatakuję Cię na PW

kazi napisał/a:
5 a klapa to sie otwierac ma razem z drzwiami? :yyy: no chyba ze jest inaczej i czegos nie wiem roznie to bywa z samochodami ale sadze ze hatchback takiego czegos nie miały, co innego sedan. U mnie idzie plus na klape ale w kazdym samochodzie jest inaczej trzeba sprawdzic miernik w łape i do dzieła


oczywiście że klapa idzie na oddzielny kanał (pink #3 na którym też według schematu jest bezpiecznik w rzeczywistości pasowałoby go dołożyć) , dojde do tego miernikiem lub żarówką :V: co i jak

także na dzień dzisiejszy jestem ,hmm byłbym gotów do montażu gdybym wiedział jakie kolory do czego w tych drzwiach, mam schemat ale tam widac całe g... na nim ( napisy nieczytelne) a metodą prób i błędów wolałbym tego nie atakować.

dzięki za info kazi i czekam dalej na elektryków z mk4

26.04.2008 - po kilkukodzinnych bojach ......

w końcu rozkminiłem i podłączyłem wsio ... no może nie wsio

tak więc z racji wersji ;/ Kazi sterownik podłączyłem według schematu " dla +12"
w drzwiach mam kable siłowników o kolorach :
- biało/fioletowy - sygnał +12 - zamknij
- czarny
- pom/czarny - stale +12
- żółto/czarny - sygnał +12 - otwórz

podłączono - działa

bagażnik ma kabelki na przycisku o kolorach :
- czarny
- pom/żółty
- pom/żółty
- pom/czarny - sterujący +12 na otwarcie
nie szukajcie czasem tego przewodu w wiązce przy progu czy za bezpiecznikami, leci on sobie z przewodami lampki za zegarami i za nawiewem ( tam sie w niego wpinałem ) wchodzi w lewy słupek :)

Pod #3 (pink) podpiąłem syrenke bo na kierunkach poległem , za kierownica na wiązce jest za ciasno żeby tam cokolwiek rzeżbić a druga sprawa że w wiązce poniżej już kolory nie pasują do tych pierwszych ( pasuje tył a przód lipa ). Następna sprawa to nie wiedziałem jak do tego podejść żeby przy wrzucaniu kierunku w czasie jazdy nie pikała mi syrenka ;-|
- marny ze mnie elektronik ,wiem że na diodzie ale jaka i gdzie .....

Tak więc na razie bangla i gra , kierunki..... myśle że dojdę do tego.

znalazłem jeszcze kilka lużnych wtyczek za skrzynką ale to już pytanie na inny temat.
_________________
"Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."



Fofka sprzedana
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Kwi 2008, 19:48   

 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 27 Kwi 2008, 21:33   

no to sie ciesze bardzo ze Ci sie udało to podłączyć a Dioda narysował schemat taki o którym mowilem sorry ze nie pisalem ale spaliła mi sie karta graficzna. Podłącz to tak do swiateł jak ci narysował Dioda na schemacie unikniesz w ten sposób sabotażu alarmu.
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
thomasg 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Tomek
Wiek: 47
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 79
Skąd: Jastrzębie Z
Wysłany: 29 Kwi 2008, 16:28   

no i wczoraj po kilkuminutowej dzięki DIODALODZ sesji w rozkopanych kablach ukonczyłem podłączanie całości. Zrobiłem to na parkingu pod blokiem bez użycia lutownicy :hammer: ale za to przy użyciu



całosć bangla jak fabryka a przy okazji porobiłem wiele innych ciekawych rzeczy w okolicach drzwi (i wiele innych się też zaplanowało :-P ). Zajęło mi to w sumie 8-9 godzinek z browarkiem u boku . Bezpieczniki udało mi się umieścić w skrzynce , nie w pinach ale pod pokrywą , diody jak DIODA nakazał przy centralce aby przy kierownicy nie robić zadymy a całość czyli centralke wkomponować w róg nad komputerem . Antenka dzięki temu jest pod maską i zasięg jak wczoraj sprawdzono w okolicach 50-100 m bez problemu (zależnie od kąta pod jakim trzyma się pilota )

jeszcze raz dzieki wszystkim za podpowiedzi ( za archiwalne też ) pub2



p.s. do użycia kostek nakłonił mnie TEN montaż :yyy:
_________________
"Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."



Fofka sprzedana
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Kwi 2008, 00:51   

pilot ma największy zasięg przy głowie człowieka i to nie jest żart :)
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 30 Kwi 2008, 10:16   

prawda bo człowiek zachowuje sie jak obwód rezonansowy czyli krotko mowiac jak antena old
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.