Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: chiptuning

[MK5] Chiptuning 1.8 TDDi 75KM
Autor Wiadomość
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1098
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 21 Sie 2011, 22:47   

hekoGCS napisał/a:
kilka minut nadmuchu, woda na IC, jeden pomiar i 45...50st...2....3 pomiary 70st....na mieście cały czas 70...90s


Ciekawe w takim razie jak w tym kontekście u mnie sprawuje się mój wlot na masce, i jakie to ma znaczenie dla mocy... :) Mam nadzieję że będzie to mozna jakoś sprawdzić podczas pomiarów, bo zdecydowałem się na wizytę - kwestia tylko kiedy :)
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Sie 2011, 02:00   

to można sprawdzić odpowiednio dmuchając...dmuchawa daje ok 120km/h...ale można to porównać do jazdy z prędkością 80...90km/h i na czas pomiaru ok. 10..15 sek. wystarcza całkowicie
...przyjeżdżaj kiedy Ci pasuje, tylko umów się wcześniej
_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
 
 
 
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 23 Lut 2012, 22:11   

...tak się pochwale, w końcu coś co może powalczyć z tdi...chyba najmocniejsze 2.0tdci 115KM...jeszcze na ori wydechu i dolocie <8>


_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 24 Lut 2012, 12:37   

No jak milo prawie 220KM... wtryski i turbina do jakiego wyniku wystarczyly ?? Skrzynia 5 czy 6? Jak tam jest 6 biegowa to nie chce wiedziec jak szybko trzeba bic biegi :devil:
_________________

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Lut 2012, 12:46   

pewnie jedynka nie jest używana teraz :rotfl:
Prawie 490NM przy 2700obr :fox: Pewnie wgniata w fotel jak przy starcie promu kosmicznego
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Lut 2012, 14:27   

...wtryski są +40%...więc ogarniają...ale pompa CR więcej nie
...turbo wystarczy jak dmucha 1,8bar...ale zadałem jej 2,0 co by czysto za autem było i EGT nie srało ogniem
...5 biegów...idealna do takiego motorka
...jedynka to w sumie chyba do ruszania pod górę w 5 osób :rotfl:
...teraz na suchym dopiero na 4b. można złapać trakcje, bo na 3 jak dojdzie do 2500obr mieli natychmiast :-)
_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
 
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1098
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 24 Lut 2012, 14:30   

A ja będę przekorny, i zapytam - jaki to będzie miało wpływ na trwałość tej jednostki? :D
I jak ze spalaniem takiego giganta?
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Lut 2012, 14:44   

...hmmm, takie zrobione na 180...190KM pomykają już długo i bez problemów, więc dbając o prawidłową eksploatację TD...lejąc co 8...10tkm estrowego Millersa, myślę że pociągnie długo...tym bardziej że fordowskie 2,0 są zasadniczo niezniszczalne :)
...a spalanie przy normalnej jeździe jest jak to po chipsie...malutkie :-)
_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 25 Lut 2012, 00:33   

hekoGCS, no wlasnie bo ja mam 6 biegowego TDCI 130KM bez wirusa i w-kurwia mnie wrecz 1 bieg tego auta, po mimo ze przy przyczepie 900kg i 2 koniach (zywych na 4 lapach) 1 jest wrecz idealna i mozna spokojnie 100km/h leciec przy spalaniu rzedu 8,1.
Teraz pytanie z kategorii co mozna zrobic:
Mondeo mk3 TDCI- co mozna z tego wyciagnac zeby bylo to nadal uzytkowe i mozna ciagnac za soba lawete lub latac na trasie i z 5 biegu wyprzedzac...
Auto od salonu ma prawie 280k km.
_________________

 
 
 
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Lut 2012, 00:57   

wszelkie modyfikacje ponad chipsa, mogą być szkodliwe dla koni :yes: ...hybryda później wstaje, a strojenie eecv nie jest tak proste jak w vag, se tak po obrotach nie wystroisz, bardziej po obciążeniu, więc chmura z dołu pewna, albo moment od 2500, a to już nie to samo...myślę że do codziennej "pracy" chips byłby idealny, 400Nm 155...160KM i na 6.b będzie jakoś się ciągnąć...przy małym spalaniu :)
...a 280tkm to pikuś dla tego motorka :V:
_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 25 Lut 2012, 01:14   

hekoGCS, wiem o tym ze w/w przebieg jest malutki (ale prawdziwy) i przy -20*C odpalal z 1 swiecy zarowej...
Widze tez ze taki sam setup dajesz dla "myslacej osoby" jakie i robi mi BRK Tuning :)
Koniki (zywe) byly wozone dosc rzadko i bardzo spokojnie, wiec tu chodzi glownie o trasy, tyle ze najbardziej wnerwia mnie ten IC ktory nie wyglada za bardzo sensownie...
EGR odlaczony jest na stale ( sterowanie vaccum) i teraz spalanie spadlo mi o ponad 1L na 100km...
Ogolnie juz widzialem mondka ktory mial wirusa i na wartosci 151KM i 402Nm, gdzie wymienione bylo 3 razy kpl sprzeglo (od salonu) i na zegarze 692K km :)
Jak bedziesz mial pod reka 2.2 TDCI ( renault) to wiedz ze po dobrym wirusie bedzie bil ST220 na glowe :) testowane

Jak bedziesz mial kolejne ciekawe mody w fordach to bardzo chetnie widze tu kazda adnotacje :)
_________________

 
 
 
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Lut 2012, 01:35   

egr to pierwsza rzecz do "zniwelowania" :) IC w serii jest prawie ok...ale wystarczy 2 płaskowniczki, 2 śrubki, skrócenie węży o parę centów i to: http://www.fmic.pl/product.php?id_product=11
...a zdrowe 2,2tdci wychodzą zazwyczaj tak:



a w MK4 to już niezła potęga :rotfl:

_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 25 Lut 2012, 21:21   

hekoGCS,
hekoGCS napisał/a:
...tak się pochwale, w końcu coś co może powalczyć z tdi...chyba najmocniejsze 2.0tdci 115KM...jeszcze na ori wydechu i dolocie <8>


czy ja dobrze rozumie-sam wirus tyle dal??
ile wychodzi z 2.0 tddi po wirusie??
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 25 Lut 2012, 23:15   

Ad@mus, czytaj uwaznie no ja cie prosze... na wykresie jest napisane "wtryski+ hybryda"
Pozniej tez napisano:
hekoGCS napisał/a:
...wtryski są +40%...więc ogarniają...ale pompa CR więcej nie
...turbo wystarczy jak dmucha 1,8bar...ale zadałem jej 2,0 co by czysto za autem było i EGT nie srało ogniem
...5 biegów...idealna do takiego motorka


Wiecej uwagi :yes:
_________________

 
 
 
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Lut 2012, 02:48   

...oczywiście :-)
...a co do tddi, w zależności czy to 90KM na VP30 czy 115KM na VP44 można odpowiedni liczyć na 120...125KM i 130...145KM
...115-tka tddi po zmianie sprężarki na większą, jakąś hybrydę wychodzi tak:


_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
Ostatnio zmieniony przez hekoGCS 26 Lut 2012, 09:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 26 Lut 2012, 09:33   

Fordon, uwaznie czytam a pytam jak nie rozumie
myslalem ze +40% to jakies podlanie czy wieksza dawka a ze CR wiecej juz nie to myslalem ze seria
hekoGCS, mam znajomych z mondziakami jeden 115ps w tddi drugi tdci, pokazalem mu wczoraj tenn wykres na 220ps i sie chlopak zapalił, ile siana trza miec na takie 220ps i 500nm??
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Lut 2012, 11:02   

TDCI...najdroższe są hybrydowe wtryski do tdci, ok 3500...4000zł., bo to właściwie fabrycznie nowe części w używanej obudowie, czyli jak po kompleksowej regeneracji, można zaryzykować przeróbkę starych, ale jeśli zaworki są słabe, to będzie lipa, wtedy koszt to 1600zł.
...turbinę najlepiej na WG (mniej problemów ze strojeniem i z samą geometrią) można przerobić z oryginalnej 115-konnej na GT2052 za ok. 1000zł.
...większy fmic jest konieczny...350-800zł.
...poskładanie tego do kupy, kodowanie wtrysków, strojenie itd...ok. 2000zł.

TDDI...właściwie to tylko hybryda ...IC i strojenie...razem ok. 3000zł....i przy zdrowej pompie 150...160KM pęka :)
_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
 
 
 
hekoGCS 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 55
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Mar 2012, 15:54   

...co prawda nie klekot, ale jak na ssaka niezły wynik samym chipsem...moc max nie powala, ale po przesunięciu odcinki o 250obr. przy 6500 przyrost 20KM :-P


_________________
Wypożycz FF RS :) http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/

https://www.facebook.com/GCSTuning/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK5] Fiesta MK5
Fordy Fiesta V generacji (1999-2002)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:32
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów [MK5] Problem z wymianą rozrządu w Fiescie MK5 1.8 DI (75kM)
Gość Silniki diesla 6 13 Mar 2010, 21:15
Fordon
Brak nowych postów [MK5] Duże spalanie w Mk5 1.25i 75kM
Bartek00 Mechanika 7 11 Maj 2012, 10:05
Marcin
Brak nowych postów [MK5] 1.8 TDDi - Odpalanie
lukashek1987 Silniki diesla 14 12 Wrz 2012, 21:49
Puff


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.