Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
9 Cze 2008, 00:28
[MK3] Ford Fiesta xr2i => RST
Autor Wiadomość
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 10 Kwi 2009, 23:15   

a1topgear ma racje bo nie zbierze się aż tyle syfu przez 1000km zeby cos zapchać.
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 15 Maj 2009, 18:22   Mały Up 14.05.09

Szybka piłka...
1)W końcu udało sie dorwać i zamontować docelowy wydech- 2,5 cala na dwóch tłumikach (b.maly na miejscu przedniego tłumika oraz duuuuzy, przelotowy w miejscu koncowego)- wszystko to dedykowany zestaw z niesrdzewki(od downpipea do konca) Scorpiona...
2)Owinąłem dzisiaj kolektor i downpipe bandazem termicznym- na pierwszy rzut oka- temp w komorze dosc mocno spadla,czyli efekt jest...
3)bylbym zapomnial- docieranie definitywnie zakonczone (po 7tys km)- wymiana filtra i oleju (byl potrzebny do tego wydech, by wysondowac czy cieknace czasem turbo to problem turbiny, cisnienia w ukladzie wydechowym, czy rzadkiego oleju...). Na dobre w aucie zagoscil Valvo VR1 Racing 5W50...
Tyle:)
_________________
HyHy:)
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 16 Maj 2009, 11:17   

no kula sie to jako tako :P pora dmuchnac cos meskiego ;P
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 16 Maj 2009, 12:30   

Na jakim booscie teraz latasz?? Bo cos czuje ze moze byc jedna z ciekawszych RST :)
Z reszta na zlocie w poznaniu juz twoja XR-ka zrobila naprawde swietne wrazenie na mnie i chyba nie tylko na mnie wiec strach pomyslec jak zaprezentuje sie RST... Lubisz dbac o smakowe detale :)
_________________

 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 16 Maj 2009, 15:27   

Dzięki za miłe słowo Konradzie, choc prawde mówiąc co siedziało w silniku Xrki to chyba wiesz najlepiej;) (mam nadzieje ze chlopaki go jeszcze nie zajechali...)... Co do RST- boost na jakim jezdze to 0,4-0,6 bara, a co wyjdzie...-> zobaczymy:)
_________________
HyHy:)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 16 Maj 2009, 15:43   

Co w silniku twojej XR siedzialo to wiem :) chlopaki dbaja o nia i z kazda srutututu przyjezdzaja :) teraz jest tylko do czyszczenia krokowka i to wsio na juz przejechane blisko 10k km :O zero awarii
Czyli tak jak pisalem wyzej ze jesli silnik RST bedzie w takim samym stanie jak ten CVH z XRki to naprawde mile nas zaskoczysz na zlocie :) wyjdzie napewno dobrze :yes:
_________________

 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 5 Cze 2009, 22:29   

NO to mały up... W koncu ogarnałem problem wtrysku beznyny sterowania turbiny i boostu;) Otoz...Sa BOsche 701, jest Superchips 195 i jest boost w testach do 1,1 bara, normalnie 0,85....Jest radosc:) Zdjecia beda jutro, a dwa na ta chwile planuje mały przestój z performancem w projekcie- wejdzie tylko jedna (góra dwie) potrzebna część...
_________________
HyHy:)
Ostatnio zmieniony przez a1topgear 5 Cze 2009, 22:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 5 Cze 2009, 22:30   

A1 a jakie czasy na zlocie kręciłeś?
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 5 Cze 2009, 22:36   

16.726 przy czym tak jak pisalem auto nie trzymalo seryjnego boostu-niestety wczesniej poje... mi angol nr wtryskow i 3a bylo kolowac nowe, stad nie wyrobilem na zlot. A dwa ze na deszczu nie mialem zadnych szans (to niestety kolejny zakup do zrobienia). Nie zmienia to faktu ze bylo wolno i zadne wymowki nic tu nie pomoga- slabo przygotowalem auto, to byly slabe czasy...
_________________
HyHy:)
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 5 Cze 2009, 22:56   

tak mi się wydawało że słabo CI to szło ale z czasem będzie latać :) powoli a do celu :ok:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 7 Cze 2009, 01:20   

a1topgear, - ee tam - dramatyzujesz - ja na 1/4 robiłem coś ponad 18 sekund ( i to gruboo ponad ) a auto z boostem 0.5 uważałem za calkiem przygotowane .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 9 Cze 2009, 01:35   Obiecane Foty:)

Jak obiecałem-> tak publikuje. Gwoli przypomnienia, na początek wpadły wtryski tzw 701

Dla potomnych- mozna je kupic w smiesznej cenie pod warunkiem ze sie wie gdzie szukac, czyli Peugeot 406 i Xantia 2.0 Turbo (komplet za mniej niz 100zl), potem Alfa 164 3.0V6 i Lancia 3.0v6 (6esc za ok 200zl), a najdrozsze z BMW M3 i M5-> do 400zl...
Poza tym juz grubo przed zlotem zainwestowalem w szczelne zlaczki ukladu dolotowego...Dorwalem oczywiscie kolanko z trojnikiem na blow off Roose Motorsport w calkiem dobrej cenie i jeszcze lepszym stanie, poza tym reszta to normalne uniwersalne zlaczki SiliconeHoses (oczywiscie pod dolot turbo) dobrane pod odpowiednia srednice. Wyszlo rownie dobrze jak na Samco a 2x taniej...

Jako trzecia rzecz- wpadł MBC Pro-Perfect (dzieki Konrad!)- zmienilem nieco sterowanie turbina, mianowicie zatkalem otowor na zimnej muszli, a sterowanie aktuatorem jest przez MBC z kolektora dolotowego. Slowem dziala.

Ustawilem tez doladowanie na poziom 0,8 bara, tak do codziennej jazdy- jest ok, choc mam w planach jeszcze jedna modyfikacje, a pozniej hamowanie....
Poza tym oczyscilem, odfarbilem i na nowo pomalowalem (korzystajac z Loyowych poradnikow) prowadnice fotela kierowcy- pol soboty sie z tym je... ale nie wyszlo tak zle...Zdjec brak...
Na koniec postanowilem w koncu umyc i zakonserwowac lakier...Caly zeszly sezon przejechalem bez takich balow (no procz mycia), a teraz i polozylem T-cuta i zamalowalem ubytki...

Reasumujac-nie jest zle, ale musze jeszcze nad Nia popracowac:)
_________________
HyHy:)
 
 
 
mareno 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 456
Skąd: Wierzejewice
Wysłany: 9 Cze 2009, 09:21   

Pozazdroscic samozapracia i konsekwencji w tworzeniu auta. Prezentuje sie swietnie. Powodzenia w dalszej eksploatacji.
_________________
Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 9 Cze 2009, 09:38   

misiu kolorowy jak bedizesz jechal do swojej to wpadaj do Darasa na jazdy probne ;)

ładna suka :D
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 9 Cze 2009, 19:35   

Dobre info z tymi wtryskami :)
Swoją drogą 701 fajnie stukają na jałowym - do razu czuć że to nie ori .

Auta gratulowałem Ci już na zlocie bo jest robione z głową i nie na odwal się , a na dodatek ze sporą dozą własnych patentów i pomysłów na zdobywanie części i ich wykorzystanie .

Napisz jak sie zachowuje MBC przekazujący ciśnienie sterujące wzięte zza przepustnicy ( nie ma zbyt dużej bezwładności taki ukłąd ? )
Druga sprawa - gdy zdejmiesz nogę z gazu to w sterowaniu idącym do wastegate-a pojawia się podciśnienie i ten się całkowicie zamyka - czyli turbina pompuje na MAX przy zamkniętej przepustnicy ( dobrze myślę ? ) - nei boisz się o jej trwałość ? Napisz coś o tym rozwiązaniu , bo może są jakieś kożyści z tego , o któych nie wiem ( a przekładka tego u mnie byłą by bardzo prosta )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 18 Cze 2009, 22:54   Up 18.06.09

Żółwiu- jeśli chodzi o trwałość turbiny- sprawy przedstawiają się tak:)

Z bliska wygląda to ciekawiej...

Na poważnie- turbina po przeglądzie przeleciała 3tkm i co? Okazało się że pierścień wydechowy (uszczelniający oczywiście) był za duży w stosunku do średnicy wałka...Słowem kwiatek- wywaliło mi 1l Valvo w wydech (kontrolowanie co prawda ale jednak). Skończyło się na wymianie wałka... Inną kwestią jest to że jak jeszcze raz w ciągu tego roku będe oddaawał turbine na przegląd gwarancyjny to się wk...:)

W wolnej chwili, z racji unieruchomienia auta, zajałem się dupsami-> które troche mnie zbliżają do wyglądu komory silnika jaki chce uzyskać..

Mało miałem matu, ale spoko dokupie na reszte elementów:)
Poza tym dorwałem na oś trakcyjną takie coś:

To coś to Yokohama AVS Sport 195/45/15...Niezły stan, choć gorszy niż w ogłoszeniu, ale do końca sezonu dolecą.
Teraz co do MBC- Puma mi zalecił takie rozwiązanie, ponieważ ma najlepszą reakcje na pedał gazu i szybsze dochodzenie do piku. W zasadzie nie zastanawiałem się nad trwałością, ale z drugiej strony- mając BOV wynik jest podobny...Bo i tu i tu nie hamujesz turbiny, a wszystko idzie w powietrze... Co do trwałości turbiny- nie wiem jeszcze, a ostatnio komibinuje nad polączeniem zimnej muszli i aktuatora, ale o tym w następnym odcinku:)
_________________
HyHy:)
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 18 Cze 2009, 23:07   

no łądnie ładnie panie ;) to ta suszare juz z zamknietymi oczami wyciagasz chyba :P
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
mikolaj_r 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 397
Skąd: Tychy
Wysłany: 19 Cze 2009, 23:53   

Bardzo fajny pomysł na komore. Szkoda że ostatnio nie było szansy sie przewieźć tym cudem :) Te yoko to te co miały mieć niby tyle bieznika? :D
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 23 Cze 2009, 13:33   

niestety dzisiaj nie dojechalem do pracy;/ Auto od startu na wolnych jakby na 3y gary jechalo, po przygazowaniu do ok max 3tys obrotow bylo ok... Potem podczas stania w korku przy dojezdzie do skrzyzowania zgaslo i juz nie zapalilo... Fure sholowalismy (pierwszy raz RST na lince bylo;/) pod dom i zaczalem dumanie co jest nie tak. Dodam ze wczoraj mialem problem z krokowcem- podbijal wolne obroty do 2000 na minuty, a w niedziele sprawdzalem bledy i wyszlo ze CPP jest uwalony(ale akurat z tym da rade jezdzic). Wzialem sie za szukanie przyczyny- na poczatek poszla oslona rozrzadu- rozrzad caly. Potem sprawdzenie modulu- na przewodach do jest napiecie, po podpieciu swiec (a byly zalane, to jasne przy probie odpalenia) pod kable- wszystkie daja iskre (choc i tak zamowilem nowe). Paliwo do komory spalania jest podawane, wiec na razie zglupialem co moze byc przyczyna...Musialbym obadac cisnienie sprezania zeby wykluczyc kolejna przyczynę. Co do reszty- niewiem...Jakies sugestie?:>
_________________
HyHy:)
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23 Cze 2009, 19:43   

spróbuj pokręcić wałem
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.