Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:43 |
[MK3] Ford Fiesta RS Darasa |
Autor |
Wiadomość |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 16 Paź 2007, 12:12
|
|
|
powodzenia .
Jakby sięokazało że przeładowywuje - daj znak bo jeżeli to przez WG to może być problem , WG od diesela może nie pasować . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Michał22
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Michał
Wiek: 40 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 74 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 16 Paź 2007, 15:02
|
|
|
Miałem okazje na oczy zobaczy jak Pieknie chodzi RST widok jest nie somowity:)
Moc tez ma i odchodzi jak rakieta I tez jestem ciwekaw jakie plany ma Darek z nia wiazane Jest prawie jak solonu wyciagnieta
Powodzenia Darek |
_________________ Zetec Team/Mazda Power
1,5 16V 90km 105 NM przy 4500 |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Paź 2007, 15:15
|
|
|
Michał22 napisał/a: | Jest prawie jak solonu wyciagnieta |
:yyy: nie przesadzasz zbytnio ? to auto wymaga dobrej reki i ma szczescie ze trafilo do Darka |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
molu
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 693 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 16 Paź 2007, 20:50
|
|
|
Molu powoli ja dopracujemy teraz styling zew. jest malo istotny...
teraz pytanie laickie WG oczywiscie na luzie tez powinien pracowac jak przegazuje ja ma sie rozumiec, powinien upuscic spaliny pomijajac TUrbo? no bo zauwazylem ze na luzie jak ju zzacznie wczensiej ja blokowac to woogle nie pracuje, stoi w miejscu, na oddatek dziisaj jak zaczełem jechac przy pompowaniu ju zna 2 biegu zeskoczyl wąż ktory jest przykrecony na wylocie z turbo... |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 16 Paź 2007, 20:55
|
|
|
zasadniczo to ze ci zrzuciło węża to o niczym nie świadczy,
co do Wg to mnie sie obciazał na wolnych obrotach ale dmuchaem w tedy z 1,8 bara a jak było mniej to raczej był otwarty, czyli tylko upuszczał spaliny.
ty czy dobrze zrozumiaęłm że ci sie WG zawiesza i czasem nie otwiera?? bo to też moze być problem przeładowywania. jesli ci sie nie otworzy to nadmucha ile jest w stanie czyli około 1,5 bara lub wiecej |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 16 Paź 2007, 21:56
|
|
|
PumaRST napisał/a: | to nadmucha ile jest w stanie czyli około 1,5 bara lub wiecej |
no to musi byc milo
a tak serio to Darus musze podjechac ktorys dzien i obadac to moze mnie wkoncu przekonasz
pozdro i milego -bezawaryjnego uzytkowania |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 17 Paź 2007, 06:09
|
|
|
PumaRST napisał/a: | zasadniczo to ze ci zrzuciło węża to o niczym nie świadczy, |
jak to nie - a gówniana opaska ( przeciągneta ) ;-)
PumaRST napisał/a: |
co do Wg to mnie sie obciazał na wolnych obrotach ale dmuchaem w tedy z 1,8 bara a jak było mniej to raczej był otwarty, czyli tylko upuszczał spaliny.
ty czy dobrze zrozumiaęłm że ci sie WG zawiesza i czasem nie otwiera?? bo to też moze być problem przeładowywania. jesli ci sie nie otworzy to nadmucha ile jest w stanie czyli około 1,5 bara lub wiecej |
Puma - ja to zrozumiałęm odwrotnie - wg mnie Darek przegazował jana luzie i stwierdził że WG nie otwiera się - czyli nie dostaje wystarczającego ciśnienia żeby otworzyć bypass . Przeca WG otwiera sięgdy ciśnienie doładowania jest za duże ( czyli na biegu jałowym praktycznie nie do osiągnięcia , przy sprawnym WG )
WG może być nieszczelny - ale tutaj raczej odpada - bo wtedy co prawda by sięnie otwierał , ale ciśnienie dołądowania by spieprzało przez tą nieszczelność ,
albo może się wieszać ( tu przyznaję Ci rację nadmucha 1.5 bara i będzie wchodził w tryb awaryjny )
Daras - wyjmij WG i podłącz do spreżonego powietrza z manometrem - stwierdzisz czy się wiesza ,i czy ma sprawnąmembranę . Druga sprawa zobacz czy niejest podgięty na podstawce i czy to n ie powoduje że trudno chodzi i nie może otworzyć bypasa ( wiesz podstawka , może zatarła sie wajcha od bypasa bo auto stało itp ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 17 Paź 2007, 14:25
|
|
|
mam juz ZEgar doładowania narazie taki od acetylenu, myusze go jeszcze tlyko dizisja podlaczyc, a wajcha od bypasa pracuje i ciekzo stwierdzic czy ma jakies problemy z zacinaniem przynjaminej nie potrafie tego ocenic ruszajac go reka..
ps : w ktore miejsce sie wpiac zeby zmierzyc doładowanie ? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 17 Paź 2007, 19:48
|
|
|
Gdziekolwiek za przepustnicą - najprościej - jak stoisz przed autem i patrzysz na napis EFI to po prawej masz kruciec na wężyk o odpowiedniej średnicy ( powinieneś mieć ) jeżeli go nie masz lub jest zajęty to po lewej stronie napisu masz dwa króćce ( jeżlei oba są zajęte to muszisz dać tórjnik na którymś z idących od nich weżyków i tam wpiąć się z zegarem )
Zegar od acetylenu będzie miałjeden problem - z tego co pamiętam z tyłu ma wyjście na gwint i musisz redukcje załatwić żeby przejśćna wężyki te małej średnicy .
Co do bypasa - to zdejmij z jego dźwigni zawleczkę , zdejmij pret to wastegate-a i poruszaj tą dźwignią( powinna latać luźniutko ) . Jak zdejmiesdz dżwignięod WG to zobacz czy nie preży w jakimś dziwnym kierunku i czy łatwo wchodzi na bypas ( powinna wchodzić z lekkim naciągiem ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 17 Paź 2007, 20:44
|
|
|
zegar podlaczony, dobrze pamietałes ZOłwik mial z tyłu gwint ale to najmiejszy problem... wykonalem tlyko krotka jazde po mojej ulicy (2 pierwsze biegi)bo nie chchaielm jej meczyc a nie mialem czasu aby zagrzac auto, jutro to zrobie. no ale i tak pompuje powyzej 1 Bar. |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 17 Paź 2007, 20:46
|
|
|
Daras84 napisał/a: | . no ale i tak pompuje powyzej 1 Bar. |
to chyba wszystko wyjaśnia . Stawiam na źle wyregulowany lub zły WG ( od diesela ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 17 Paź 2007, 21:41
|
|
|
no autko na fotkach prezentuje sięcałkiem całkiem, a w tą sobotę najprawdopodobniej na żywo je zoaczę |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 17 Paź 2007, 21:45
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | ( od diesela ) |
przestań sie upierać przy tym Dieslu. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 18 Paź 2007, 05:56
|
|
|
|
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 18 Paź 2007, 20:32
|
|
|
dzisiaj ja sprawdzilem jak pompuje i dochodzi do 1,2 bara a jak ja juz zablokuje i zaczyna szarpac to dochodzi do 0,5 i koniec zacyzna nia rwac. jestem juz po rozmowie tel Z Puma i teoroetycnzie problem jest rozwiazany teraz tylko trzeba to wprowadzic w zycie dzieki Marcin ;-) |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 18 Paź 2007, 21:25
|
|
|
nie ma za co |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2 Lis 2007, 19:33
|
|
|
no droga kolezanko dawaj tu wiesci o nowych tajlach do rst bo wiem ze cos nowego przybylo,a tak wogole to nie badz taki skromny i wklej to w projekty
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2 Lis 2007, 19:46
|
|
|
no cos tam sie trafilo ale to tylko styling....
puki co wazniejszy jest motor dzieki pomocy Pumy wkoncu uporalem sie z przeladowywaniem, jeszcze nie jest tyle ile powinnno byc ale winowajca jest juz znany, jeszcze male regulacje i bedzie ok. |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
|