Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:53 |
[MK2] Ford FIESTA RS2300 16V |
Autor |
Wiadomość |
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 9 Kwi 2009, 21:22
|
|
|
Hehe - dobrze widzę? Linoleum? Wykładzina PCV? Świetnie się spisuje na podłodze, ja u siebie maiłem pod oryginalny dywan wsadzoną wykładzinę dywanową z przedpokoju i cichutko było. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 9 Kwi 2009, 21:26
|
|
|
Darekmk3 napisał/a: | ostro do przodku |
tyś je hanys ty ni mosz serca
takie małe OT
a co do reszty dziadów to Daria żyleciarzu dzwoń jak coś |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 10 Kwi 2009, 10:08
|
|
|
Tommy wydech jest zrobiony jak w orginale jakas 50 cm rurka a potem tumik
Joemix tam nie ma zadnych pcv czy czegos takiego orginalne maty wygluszajace i dywan, |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Kwi 2009, 15:43
|
|
|
i tak daras robi z ladnych aut brzydale szybko jezdzace |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 11 Kwi 2009, 10:16
|
|
|
Gratulacje Darek kolejnego szybkieo auta, zwlaszcza w takiej budzie jak MK2
Zmieniales moze pompe wodna w tym 2.3 na ta z 2.0?? bo wiedz ze uklad 2.3 jest przystosowany pod silnik osadzony wzdluznia a nie poprzecznie, stad moze wychodzic nie wydolnosc chlodzenia i sceny z gotowaniem sie...
Przelacznik w kabinie jest przy takich autach nie odzowna czescia, bo o ile sam wentylator wlaczy sie na chwile gdy jest za gorac plyn o tyle juz przy palowaniu na torze czy w innych miejscach lepiej wczesniej schlodzic plyn znajdujacy sie w chlodnicy i martwic sie wysra sie czy tez nie...
Te heble z XR2 stykaja pod taki silnik?? |
_________________
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11 Kwi 2009, 10:38
|
|
|
dzieki
co do pompy to ich sposob działania jest taki sam, ale i tak zostala zmieniona na ta z rs2k bo jest mniejsza to samo sie tyczylo poła pasowego w 2,3 sa bardziej odsadzone, co za tym idzie nie zmiescily by sie miedzy podluznice wiec musialem je zmienic na te z rs2k,
puki co problem z gotowaniem ogarniety, ale i tak bede musial owinac wydechowy bandazem bo jest tam maskarycznie goraco, i juz 2 rozrusznik po nagrzaniu auta nie daje rady krecic , nie orientuje sie ktos ile mi wyjdzie bandazu na ten 4-2-1 z rs-a?
co do hebli to nie mialem okazji nigdzie po psioczyc po torze czy gdzies zeby je sprawdzic ekstremalnie, na kreske stracza na pewno, |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Kwi 2009, 10:52
|
|
|
Jeżeli chodzi o bandaż to mi na kolektor od RST , turbinę i downpipe poszła rolka , więc u Ciebie bym liczył conajmniej trzy rolki . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Kwi 2009, 11:05
|
|
|
10 metrów |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 11 Kwi 2009, 13:50
|
|
|
bo mam to samo co daras po nagrzanym silniku nie chce kręcić wymieniłem upalony kabel idący do rozrusznika na chwile pomogła czy taki bandaż by pomógł rozrusznikowi bo ja tylko mogę owinąć sama dwu rurkę bo kolektor nie da rady bo jest bo niema przerw pomiedzy rurkami |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 11 Kwi 2009, 17:08
|
|
|
mamuten, ja bym sprawdził akumulator i ładowanie miałem to samo....
Sorry za OT |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
kostek88wjcz
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 12 Kwi 2009, 11:14
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Jeżeli chodzi o bandaż to mi na kolektor od RST , turbinę i downpipe poszła rolka , więc u Ciebie bym liczył conajmniej trzy rolki . |
2 wystarczą rolki, |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 12 Kwi 2009, 17:40
|
|
|
no i tez tak myslalem ze ok 15 metrow. myslalem ze dzisiaj torche polatam na nocnych ale jeszcze sobie odpuszcze, bo auto troche myszkuje po ulicy wymienilem gumy i lozyska na drazkach stablizujacych na nowe, ale widocznie jeszcze tuleje na wachaczach nie daja rady, gdzie przy 1,6 nie bylo tego problemu.
nie wiecie moze jakie ma byc cisnienie miedzy listwa a pompa paliwa na pracujacym silniku w rs2k, bo chyba ta pompa ktora kupilem juz dogorywa |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 12 Kwi 2009, 17:49
|
|
|
na listwie z podpiętym regulatorem ciśnienia ma być 2.1 bar a z odpiętym regulatorem 2.7bar
Pozdro a to że lata po drodze to rzadko wina zawiasu czasem jest taka śmoc że auto samo nie wie w którą stronę ma jechać |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 12 Kwi 2009, 19:20
|
|
|
Daras - a myszkuje podczas przyspieszania ? czy cały czas ?
Jeżlei podczas przyspieszania to zobacz zbieżność , a jeżeli cały czas to może to być wina sworzni wahacza ( czasami nawet po wyjęciu po nich tego nei widać ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 12 Kwi 2009, 19:42
|
|
|
myszkuje z gazem w podlodze 1.. 2 bieg tak sporo, przy normalnej jezdzie jest ok, sworznie wygladały na wporzadku jak sprawdzalem, we wtorek podjade zobaczyc na szarpaki zawias, a jak bedize ok to pojade sprawdzic zbieznosc, tak jak mowisz. |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 12 Kwi 2009, 21:01
|
|
|
Ten typ tak niestety ma! Poszukaj starych testów XR2 MK2 - problemem było utrzymanie kierunku na wprost. Ja też na początku myślałe, że coś jest nie tak z zawieszeniem.
Zgłębiłem temat, już dawno się przyzwyczaiłem szczególnie na 185/60/13. Jak zapodałeś szersze i większe gumy problem chyba będzie większy.
[ Dodano: Nie Kwi 12, 2009 21:04 ]
Daras84 napisał/a: | auto bedize z przeznaczeniem nie tylko na kreske (mam zamiar polatac troche z wami na Poznaniu nie bedize takiego hardcoru jak w przypadku mk3. |
No to się na pewno spotkamy. Ciekawy jestem wyniku |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 12 Kwi 2009, 21:25
|
|
|
Piotrze - paradoksalnie u mnie sprawę poprawiło postawienie kół bardziej w negatywnie ( poożyłem je o kilka dobrych stopni ) . Auto powinno być nerwowe na prostej , ale nerwowe nie jest . Co prawda czulej reaguje na każdy ruch kierownicą , ale przy pewnym chwycie nei myszkuje .
Sprawe tłumaczę tak - na 1 i 2 przy butowaniu zawias sięnajbardziej unosi , a co za tym idzie w przypadku konstrukcji zawiasu mk1/2 koła idą mocno w rozbieżność , mechanizm różnicowy przekazuje moment na jedno to na drugie i każde z nich ciągnie na zewnątrz - stąd myszkowanie ( na wyższych biegach mniej unosi się przód więc mniej odczuwalne ) . Jeżlei koła dałęm w negatyw , przy butowaniu i uniesieniu przodu , ruch , któy szedł na ustawienie kół w rozbierzności , teraz idzie na zlikwidowanie negatywu i myszkowanie ustaje ( przynajmniej przy starcie .
Dalej jest czulej na ruch fajerą , czyli jak dla niektórych nerwowiej . Cóż - to jest mk1/2 - zawsze powtarzałem że na to specjalne prawo jazdy powinno być
[ Dodano: Nie Kwi 12, 2009 21:27 ]
Aha - a u Ciebie nei poprawiła sytuacji nieco szpera ? Napisz jak się auto z tym prowadzi bo niedługo zakładam i nie wiem czego się spodziewać .
Daras - pomimo tego co piszemy - sprawdź rzeczy , o których mówiliśmy - może nie zlikwiduje problemu ,ale zmniejszy go . ( zbierzność ustaw na zero ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 08:52
|
|
|
Daras84, Z mocowań drążków reakcyjnych wymontuj gumowe elementy a na na test zakręć to na stałe bez amortyzacji - np. na podkładki stalowe - zobacz czy się nie poprawi. Za radą Żółwia proponuję wręcz ustawić 2-3 stopnie zbieżności, przy takiej mocy i tak podczas jazdy rozejdą się na zero przynajmniej. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
|