Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:53
[MK2] Ford FIESTA RS2300 16V
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Kwi 2009, 21:22   

Hehe - dobrze widzę? Linoleum? Wykładzina PCV? Świetnie się spisuje na podłodze, ja u siebie maiłem pod oryginalny dywan wsadzoną wykładzinę dywanową z przedpokoju :P i cichutko było.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 9 Kwi 2009, 21:26   

Darekmk3 napisał/a:
ostro do przodku

tyś je hanys :P ty ni mosz serca :P

takie małe OT ;)

a co do reszty dziadów to Daria żyleciarzu dzwoń jak coś :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10 Kwi 2009, 10:08   

Tommy wydech jest zrobiony jak w orginale ;) jakas 50 cm rurka a potem tumik ;)

Joemix tam nie ma zadnych pcv czy czegos takiego orginalne maty wygluszajace i dywan,
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Kwi 2009, 15:43   

i tak daras robi z ladnych aut brzydale szybko jezdzace
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 11 Kwi 2009, 10:16   

Gratulacje Darek kolejnego szybkieo auta, zwlaszcza w takiej budzie jak MK2 :)
Zmieniales moze pompe wodna w tym 2.3 na ta z 2.0?? bo wiedz ze uklad 2.3 jest przystosowany pod silnik osadzony wzdluznia a nie poprzecznie, stad moze wychodzic nie wydolnosc chlodzenia i sceny z gotowaniem sie...
Przelacznik w kabinie jest przy takich autach nie odzowna czescia, bo o ile sam wentylator wlaczy sie na chwile gdy jest za gorac plyn o tyle juz przy palowaniu na torze czy w innych miejscach lepiej wczesniej schlodzic plyn znajdujacy sie w chlodnicy i martwic sie wysra sie czy tez nie... :)
Te heble z XR2 stykaja pod taki silnik??
_________________

 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 11 Kwi 2009, 10:38   

dzieki ;)

co do pompy to ich sposob działania jest taki sam, ale i tak zostala zmieniona na ta z rs2k bo jest mniejsza to samo sie tyczylo poła pasowego w 2,3 sa bardziej odsadzone, co za tym idzie nie zmiescily by sie miedzy podluznice wiec musialem je zmienic na te z rs2k,

puki co problem z gotowaniem ogarniety, ale i tak bede musial owinac wydechowy bandazem bo jest tam maskarycznie goraco, i juz 2 rozrusznik po nagrzaniu auta nie daje rady krecic :| , nie orientuje sie ktos ile mi wyjdzie bandazu na ten 4-2-1 z rs-a?

co do hebli to nie mialem okazji nigdzie po psioczyc po torze czy gdzies zeby je sprawdzic ekstremalnie, na kreske stracza na pewno,
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Kwi 2009, 10:52   

Jeżeli chodzi o bandaż to mi na kolektor od RST , turbinę i downpipe poszła rolka , więc u Ciebie bym liczył conajmniej trzy rolki .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 11 Kwi 2009, 10:54   

a ile ta rolka miała metrów?
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Kwi 2009, 11:05   

10 metrów
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
mamuten 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 314
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 11 Kwi 2009, 13:50   

bo mam to samo co daras po nagrzanym silniku nie chce kręcić wymieniłem upalony kabel idący do rozrusznika na chwile pomogła czy taki bandaż by pomógł rozrusznikowi bo ja tylko mogę owinąć sama dwu rurkę bo kolektor nie da rady bo jest bo niema przerw pomiedzy rurkami
_________________
rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem

Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 11 Kwi 2009, 17:08   

mamuten, ja bym sprawdził akumulator i ładowanie :P miałem to samo....

Sorry za OT :-)
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 11 Kwi 2009, 20:43   

Daras zdeczka zaspalem ale :) Gratuluje :)
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 12 Kwi 2009, 11:14   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Jeżeli chodzi o bandaż to mi na kolektor od RST , turbinę i downpipe poszła rolka , więc u Ciebie bym liczył conajmniej trzy rolki .


2 wystarczą rolki,
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Kwi 2009, 17:40   

no i tez tak myslalem ze ok 15 metrow. myslalem ze dzisiaj torche polatam na nocnych ale jeszcze sobie odpuszcze, bo auto troche myszkuje po ulicy wymienilem gumy i lozyska na drazkach stablizujacych na nowe, ale widocznie jeszcze tuleje na wachaczach nie daja rady, gdzie przy 1,6 nie bylo tego problemu.

nie wiecie moze jakie ma byc cisnienie miedzy listwa a pompa paliwa na pracujacym silniku w rs2k, bo chyba ta pompa ktora kupilem juz dogorywa :|
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 12 Kwi 2009, 17:49   

na listwie z podpiętym regulatorem ciśnienia ma być 2.1 bar a z odpiętym regulatorem 2.7bar

Pozdro :) a to że lata po drodze to rzadko wina zawiasu :P czasem jest taka śmoc że auto samo nie wie w którą stronę ma jechać :ok:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 12 Kwi 2009, 19:20   

Daras - a myszkuje podczas przyspieszania ? czy cały czas ?
Jeżlei podczas przyspieszania to zobacz zbieżność , a jeżeli cały czas to może to być wina sworzni wahacza ( czasami nawet po wyjęciu po nich tego nei widać )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Kwi 2009, 19:42   

myszkuje z gazem w podlodze 1.. 2 bieg tak sporo, przy normalnej jezdzie jest ok, sworznie wygladały na wporzadku jak sprawdzalem, we wtorek podjade zobaczyc na szarpaki zawias, a jak bedize ok to pojade sprawdzic zbieznosc, tak jak mowisz.
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 12 Kwi 2009, 21:01   

Ten typ tak niestety ma! Poszukaj starych testów XR2 MK2 - problemem było utrzymanie kierunku na wprost. Ja też na początku myślałe, że coś jest nie tak z zawieszeniem. ;-(
Zgłębiłem temat, już dawno się przyzwyczaiłem szczególnie na 185/60/13. Jak zapodałeś szersze i większe gumy problem chyba będzie większy. :|

[ Dodano: Nie Kwi 12, 2009 21:04 ]
Daras84 napisał/a:
auto bedize z przeznaczeniem nie tylko na kreske (mam zamiar polatac troche z wami na Poznaniu ;) nie bedize takiego hardcoru jak w przypadku mk3.

No to się na pewno spotkamy. Ciekawy jestem wyniku :-P
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 12 Kwi 2009, 21:25   

Piotrze - paradoksalnie u mnie sprawę poprawiło postawienie kół bardziej w negatywnie ( poożyłem je o kilka dobrych stopni ) . Auto powinno być nerwowe na prostej , ale nerwowe nie jest . Co prawda czulej reaguje na każdy ruch kierownicą , ale przy pewnym chwycie nei myszkuje .

Sprawe tłumaczę tak - na 1 i 2 przy butowaniu zawias sięnajbardziej unosi , a co za tym idzie w przypadku konstrukcji zawiasu mk1/2 koła idą mocno w rozbieżność , mechanizm różnicowy przekazuje moment na jedno to na drugie i każde z nich ciągnie na zewnątrz - stąd myszkowanie ( na wyższych biegach mniej unosi się przód więc mniej odczuwalne ) . Jeżlei koła dałęm w negatyw , przy butowaniu i uniesieniu przodu , ruch , któy szedł na ustawienie kół w rozbierzności , teraz idzie na zlikwidowanie negatywu i myszkowanie ustaje ( przynajmniej przy starcie .
Dalej jest czulej na ruch fajerą , czyli jak dla niektórych nerwowiej . Cóż - to jest mk1/2 - zawsze powtarzałem że na to specjalne prawo jazdy powinno być :)

[ Dodano: Nie Kwi 12, 2009 21:27 ]
Aha - a u Ciebie nei poprawiła sytuacji nieco szpera ? Napisz jak się auto z tym prowadzi bo niedługo zakładam i nie wiem czego się spodziewać .

Daras - pomimo tego co piszemy - sprawdź rzeczy , o których mówiliśmy - może nie zlikwiduje problemu ,ale zmniejszy go . ( zbierzność ustaw na zero )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Kwi 2009, 08:52   

Daras84, Z mocowań drążków reakcyjnych wymontuj gumowe elementy a na na test zakręć to na stałe bez amortyzacji - np. na podkładki stalowe - zobacz czy się nie poprawi. Za radą Żółwia proponuję wręcz ustawić 2-3 stopnie zbieżności, przy takiej mocy i tak podczas jazdy rozejdą się na zero przynajmniej.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.