Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:53 |
[MK3] Ford Fiesta RS ZetecTurbo - OBR Niestachów |
Autor |
Wiadomość |
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 17 Paź 2005, 17:12
|
|
|
no Patryk wierzę Ci...bo ładne są te recaro...ale w sumie wystarczą mi te które mam...czyli takie jak i Ty masz...to daj jakiś namiar z kosztami na te wlociki
PS no i kiedy w końcu mi prześlesz mój znaczek XR3i ? |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
GienekWichura
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 309 Skąd: Puck
|
Wysłany: 18 Paź 2005, 06:57
|
|
|
Marcin widzę że się też rozkęcasz powoli.
Ja bym na twoim miejscu też kombinował
RECARO od FRST. Nawet w cosworthach
nie ma tak ładnych. |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 18 Paź 2005, 11:10
|
|
|
Danio napisał/a: | no Patryk wierzę Ci...bo ładne są te recaro...ale w sumie wystarczą mi te które mam...czyli takie jak i Ty masz...to daj jakiś namiar z kosztami na te wlociki
PS no i kiedy w końcu mi prześlesz mój znaczek XR3i ? |
Niestety nie ma namiaru na te wloty, zdobycie ich graniczy z cudem. Ja szukałem przez 2 lata. Jak sa to sie je kupuje i nawet nie negocjuje ceny. Ja za nie dałem jakies 160zl i uwazam że była to okazja bo sa w stanie idealnym, a cena nowego to 320zl/szt. Takie moge załatwic jka kogos stac!!
[ Dodano: Wto Paź 18, 2005 11:11 am ]
GienekWichura napisał/a: | Marcin widzę że się też rozkęcasz powoli.
Ja bym na twoim miejscu też kombinował
RECARO od FRST. Nawet w cosworthach
nie ma tak ładnych. |
Tak rozkrecam sie i wszystko wskazuje na to że wyjade w tym tygodnu, zostało pare pierdół
a co do foteli RECARO to bardzo bym je chciał i jak je trafie gdzies to je kupie ale wiesz jak je dostac :-( |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Paź 2005, 14:17
|
|
|
ostatnio znalazlem te wloty w angielskim sklepie internetowym |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 18 Paź 2005, 15:19
|
|
|
Mafios napisał/a: | ostatnio znalazlem te wloty w angielskim sklepie internetowym |
Ty ale my żyjemy w Polsce nie w Anglii, tam wejdziesz na ebay.uk i masz prawie wszystko a w ciągu miesiaca znajdziesz naprawde wszystko.
[ Dodano: Pią Paź 21, 2005 12:15 pm ]
Wyjechałe spowrotem, i co do foteli to musze przyznac ze czegos innego sie spodziewałem. Niewiem czy były 2 rodzaje takich ala cos za wysoko sie siedzi jak dla mnie. Napewno bede szukał RECARO z FRST. Choc i tak jestem zadowolony.
Moze w najblizswzym czasie bede na hamowi to sie okaże co mam pod maską. Cicho licze ze w okolicach serii bedzie (120-130KM i 170-180Nm). W tedy bede zadowolony.
Informacja dla tych którzy planuja poszukiwania skrzyni biegów ze szperą od ERST, o to ich numery fabryczne:
RP86WY 7002 VB
RP86WT 7002 9B
RP87WT 7002 UA
RP87WT 7002 VB
RE87WT 7002 UB.
Co prawda na tabliczce znamionowej wystepuje numer z pominietym 7002.
[ Dodano: Pon Paź 24, 2005 1:07 pm ]
Nowe zabaweczki:
tłumik ze stali kwasoodpornej firmu UPgrade:
I skrzynia biegów od ERST SII o przełorzeniu głównym 3,86 i z mechanizmem róznicowym o zwiekszonej sile tarcia (szper 20%)
Bardzo jestem jej ciekaw Generalnie przełożenia sa takie same jak w FRST ale chodziło mi o tą szpere. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Jareczek [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Paź 2005, 13:12
|
|
|
Ładny tłumiczek, a jak chodzi A co do Twojej mocy, to ja obstawiam, że masz troche więcej niz seria, bo jeżeli masz na g-techu 7,45s do 100km/h, a seria miała "aż" 8,2s do setki.
Czekam na wykres z hamownii, bo jak narazie to jest to najszybsza fiesta w klubie.
Gratuluję |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 24 Paź 2005, 13:15
|
|
|
Dziekuje,
ku woli wyjasnienia to seria miała 7,9s. ale to nie ważne,
tłumik jest jeszcze dekoracją w pokoju, |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Jareczek [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Paź 2005, 13:33
|
|
|
PUMA napisał/a: | Dziekuje,
ku woli wyjasnienia to seria miała 7,9s. ale to nie ważne,
tłumik jest jeszcze dekoracją w pokoju, |
No to może się pomyliłem,ale taka jakaś liczba mi sie kojarzyła z RST. A jakby nawet była to prawda, to nadrobic 0,5s to nie jest tak łatwo, ja stawiam, na jakieś 140-150 KM. Co i tak robi ją najmocniejszą w klubie, a może nawet i w Polsce (Gienek jeszcze swojej nie skończył ) |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 24 Paź 2005, 14:20
|
|
|
Full Respeckt... I tak ciezko mi sobie wyobrazic fieste katapultujaca sie w 7,45 do 100 :yyy: A gieniek jak skonczy swoja to hmmm... juz sie boje jak to bedzie asfalt zwijalo... Ja czekam na wykres z hamowni...
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 25 Paź 2005, 11:25
|
|
|
Jareczek napisał/a: | PUMA napisał/a: | Dziekuje,
ku woli wyjasnienia to seria miała 7,9s. ale to nie ważne,
tłumik jest jeszcze dekoracją w pokoju, |
No to może się pomyliłem,ale taka jakaś liczba mi sie kojarzyła z RST. A jakby nawet była to prawda, to nadrobic 0,5s to nie jest tak łatwo, ja stawiam, na jakieś 140-150 KM. Co i tak robi ją najmocniejszą w klubie, a może nawet i w Polsce (Gienek jeszcze swojej nie skończył ) |
Byc moze jest najszybsza, wzasadzie obawiam sie tylko innych RST i 2,0 16v Fazy. ale zobaczymy. A nawiasem mówiąc to 8,2 lub 8,3 to ma RS1800 |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 7 Lis 2005, 18:21
|
|
|
Dziekuje wszystkim za przychylne posty
Z mieniając troche temat to wsadziłem skrzynie biegów od ERST, i powiem wam tak:
jest dłóższa, na 2 biegu wychyla sie ponad 100km/h a na 3 ponad 160km/h.
Jesli chodzi o szpere (LSD) to wzasadzie nie widze różnicy na suchym (asfalcie) ale inaczej sie zbiera z nawieszchni luźnej wiec jest i działa |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
osimek1
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sie 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Lis 2005, 18:53
|
|
|
Puma mam mala prosbe zrob kiedys kosztorys i ile na to autko wydales - tak z ciekawosci i tak mne nie bedzie na to satac pewnie:) |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 7 Lis 2005, 18:56
|
|
|
PUMA napisał/a: | Dziekuje wszystkim za przychylne posty
Z mieniając troche temat to wsadziłem skrzynie biegów od ERST, i powiem wam tak:
jest dłóższa, na 2 biegu wychyla sie ponad 100km/h a na 3 ponad 160km/h.
Jesli chodzi o szpere (LSD) to wzasadzie nie widze różnicy na suchym (asfalcie) ale inaczej sie zbiera z nawieszchni luźnej wiec jest i działa |
U mnie by sie bardzo przydała szpera bo przy sprincie to kiere musze mocno ściskać zeby nie przywalić w coś... |
_________________
|
|
|
|
|
Korton [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Lis 2005, 20:39
|
|
|
Łokmen napisał/a: |
U mnie by sie bardzo przydała szpera bo przy sprincie to kiere musze mocno ściskać zeby nie przywalić w coś... |
No ale szpera wcale temu nie zapobiega, baa nawet jest gorzej pod tym wzgledem...szpera ma zadanie zniewielowac straty w sytuacji gdy masz duzo mocy i jedno kolo ma gorsza lub minimalna przyczepnosc, wtedy w normalnym napedzie jedno kolo zaczyna sie krecic, drugie stoi i dupa....szpera zas powoduje ze oba napedzaja i w zaleznosci od szpery to to drugie iles tam % mniej sily napedowej przekazuje....Przydaje sie bardzo w zakretach gdzie normalnie kolo od wewnetrznej mozna gume spalic a auto nie przyspiesza...:)
Przypomnial mi sie odcinek Top gear gdzie Clarcson (czy jak mu tam) testuje focusa RS (ktory ma o wiele mocniejsza szpere niz RST) i mowil ze ciezko to dranstwo normalnie sie prowadzi (caly czas probuje mu wyrwac kierownice z rak i myszkuje), co innego w sportowej jezdzie...
Tak wiec ze szpera Lokmen dalej bedziesz musial kierownice trzymac mocno:) |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 7 Lis 2005, 20:48
|
|
|
osimek1 napisał/a: | Puma mam mala prosbe zrob kiedys kosztorys i ile na to autko wydales - tak z ciekawosci i tak mne nie bedzie na to satac pewnie:) |
Przyjmijmy że około 20tyś PLN (z zakupem auta za 7 tys). Ale pamietaj że ja sam robie przy aucie i nie ponosze w zasadzie kosztów robocizny!! |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
osimek1
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sie 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Lis 2005, 21:15
|
|
|
no to biorac pod uwage fakt ze nieposiadam garazu i kilka rzeczy bylo by mi przez to ciezko samemu zrobic to by mi wyszlo pewnie kolo 30 kola jak nie lepiej:/ |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 7 Lis 2005, 21:31
|
|
|
Odpowiem ci tak, zapewne wiecej niż 30tyś.
jak chcesz cos mocniejszego to sprzedaj to co masz i kup jakąś Fieste z silnikiem 1,8 a potem wsadż 2,0. Jest to łatwiejsze do zrobienia i napewno duzo tańsze!!
Pozdrawiam |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Rasta
Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44 Dołączył: 18 Maj 2004 Posty: 523 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 8 Lis 2005, 20:44
|
|
|
PUMA napisał/a: | Odpowiem ci tak, zapewne wiecej niż 30tyś.
jak chcesz cos mocniejszego to sprzedaj to co masz i kup jakąś Fieste z silnikiem 1,8 a potem wsadż 2,0. Jest to łatwiejsze do zrobienia i napewno duzo tańsze!!
Pozdrawiam |
Nu - przy obecnych cenach wyrwiesz 2.0l Focusa za 22 tyś. |
_________________ Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 8 Lis 2005, 21:35
|
|
|
Rasta napisał/a: | PUMA napisał/a: | Odpowiem ci tak, zapewne wiecej niż 30tyś.
jak chcesz cos mocniejszego to sprzedaj to co masz i kup jakąś Fieste z silnikiem 1,8 a potem wsadż 2,0. Jest to łatwiejsze do zrobienia i napewno duzo tańsze!!
Pozdrawiam |
Nu - przy obecnych cenach wyrwiesz 2.0l Focusa za 22 tyś. |
Ale go zjem w kazdym podejściu A swoją drogą przeróbki robisz rozciągniete w czasie i cie to tak bardzo nie boli jak jednorazowe wydanie 22tyś. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
GienekWichura
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 309 Skąd: Puck
|
Wysłany: 9 Lis 2005, 06:52
|
|
|
Nie uderza jednorazowy koszt a poza tym jest niesamowita
przyjemność dokonywania remontów i przeróbek we własnym
zakresie. Tej robocizny nie da się przeliczyć na kasę.
U mnie 20 tysięcy w kosztach przekroczyłem już w październiku
Robocizny nie liczę. |
|
|
|
|
|