Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:53
[MK3] Ford Fiesta RS ZetecTurbo - OBR Niestachów
Autor Wiadomość
Danio 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 391
Skąd: Tychy
Wysłany: 17 Paź 2005, 17:12   

no Patryk wierzę Ci...bo ładne są te recaro...ale w sumie wystarczą mi te które mam...czyli takie jak i Ty masz...to daj jakiś namiar z kosztami na te wlociki ;)

PS no i kiedy w końcu mi prześlesz mój znaczek XR3i :P ?
_________________
Dobra Fiesta nie jest zła ;)

 
 
 
GienekWichura 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 309
Skąd: Puck
Wysłany: 18 Paź 2005, 06:57   

Marcin widzę że się też rozkęcasz powoli.
Ja bym na twoim miejscu też kombinował
RECARO od FRST. Nawet w cosworthach
nie ma tak ładnych.
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 18 Paź 2005, 11:10   

Danio napisał/a:
no Patryk wierzę Ci...bo ładne są te recaro...ale w sumie wystarczą mi te które mam...czyli takie jak i Ty masz...to daj jakiś namiar z kosztami na te wlociki ;)

PS no i kiedy w końcu mi prześlesz mój znaczek XR3i :P ?


Niestety nie ma namiaru na te wloty, zdobycie ich graniczy z cudem. Ja szukałem przez 2 lata. Jak sa to sie je kupuje i nawet nie negocjuje ceny. Ja za nie dałem jakies 160zl i uwazam że była to okazja bo sa w stanie idealnym, a cena nowego to 320zl/szt. Takie moge załatwic jka kogos stac!!

[ Dodano: Wto Paź 18, 2005 11:11 am ]
GienekWichura napisał/a:
Marcin widzę że się też rozkęcasz powoli.
Ja bym na twoim miejscu też kombinował
RECARO od FRST. Nawet w cosworthach
nie ma tak ładnych.


Tak rozkrecam sie :D i wszystko wskazuje na to że wyjade w tym tygodnu, zostało pare pierdół :devil:
a co do foteli RECARO to bardzo bym je chciał i jak je trafie gdzies to je kupie ale wiesz jak je dostac :-(
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Paź 2005, 14:17   

ostatnio znalazlem te wloty w angielskim sklepie internetowym
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 18 Paź 2005, 15:19   

Mafios napisał/a:
ostatnio znalazlem te wloty w angielskim sklepie internetowym


Ty ale my żyjemy w Polsce nie w Anglii, tam wejdziesz na ebay.uk i masz prawie wszystko a w ciągu miesiaca znajdziesz naprawde wszystko.

[ Dodano: Pią Paź 21, 2005 12:15 pm ]
Wyjechałe spowrotem, i co do foteli to musze przyznac ze czegos innego sie spodziewałem. Niewiem czy były 2 rodzaje takich ala cos za wysoko sie siedzi jak dla mnie. Napewno bede szukał RECARO z FRST. Choc i tak jestem zadowolony.

Moze w najblizswzym czasie bede na hamowi to sie okaże co mam pod maską. Cicho licze ze w okolicach serii bedzie (120-130KM i 170-180Nm). W tedy bede zadowolony.

Informacja dla tych którzy planuja poszukiwania skrzyni biegów ze szperą od ERST, o to ich numery fabryczne:
RP86WY 7002 VB
RP86WT 7002 9B
RP87WT 7002 UA
RP87WT 7002 VB
RE87WT 7002 UB.
Co prawda na tabliczce znamionowej wystepuje numer z pominietym 7002.

[ Dodano: Pon Paź 24, 2005 1:07 pm ]
Nowe zabaweczki:

tłumik ze stali kwasoodpornej firmu UPgrade:


I skrzynia biegów od ERST SII o przełorzeniu głównym 3,86 i z mechanizmem róznicowym o zwiekszonej sile tarcia (szper 20%)



Bardzo jestem jej ciekaw :D Generalnie przełożenia sa takie same jak w FRST ale chodziło mi o tą szpere.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Jareczek
[Usunięty]

Wysłany: 24 Paź 2005, 13:12   

Ładny tłumiczek, a jak chodzi :?: A co do Twojej mocy, to ja obstawiam, że masz troche więcej niz seria, bo jeżeli masz na g-techu 7,45s do 100km/h, a seria miała "aż" 8,2s do setki.
Czekam na wykres z hamownii, bo jak narazie to jest to najszybsza fiesta w klubie.

Gratuluję
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 24 Paź 2005, 13:15   

Dziekuje,
ku woli wyjasnienia to seria miała 7,9s. ale to nie ważne,
tłumik jest jeszcze dekoracją w pokoju,
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Jareczek
[Usunięty]

Wysłany: 24 Paź 2005, 13:33   

PUMA napisał/a:
Dziekuje,
ku woli wyjasnienia to seria miała 7,9s. ale to nie ważne,
tłumik jest jeszcze dekoracją w pokoju,


No to może się pomyliłem,ale taka jakaś liczba mi sie kojarzyła z RST. A jakby nawet była to prawda, to nadrobic 0,5s to nie jest tak łatwo, ja stawiam, na jakieś 140-150 KM. Co i tak robi ją najmocniejszą w klubie, a może nawet i w Polsce (Gienek jeszcze swojej nie skończył :twisted: )
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 24 Paź 2005, 14:20   

Full Respeckt... I tak ciezko mi sobie wyobrazic fieste katapultujaca sie w 7,45 do 100 :yyy: A gieniek jak skonczy swoja to hmmm... juz sie boje jak to bedzie asfalt zwijalo... ;) Ja czekam na wykres z hamowni... :D

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 25 Paź 2005, 11:25   

Jareczek napisał/a:
PUMA napisał/a:
Dziekuje,
ku woli wyjasnienia to seria miała 7,9s. ale to nie ważne,
tłumik jest jeszcze dekoracją w pokoju,


No to może się pomyliłem,ale taka jakaś liczba mi sie kojarzyła z RST. A jakby nawet była to prawda, to nadrobic 0,5s to nie jest tak łatwo, ja stawiam, na jakieś 140-150 KM. Co i tak robi ją najmocniejszą w klubie, a może nawet i w Polsce (Gienek jeszcze swojej nie skończył :twisted: )


Byc moze jest najszybsza, wzasadzie obawiam sie tylko innych RST i 2,0 16v Fazy. ale zobaczymy. A nawiasem mówiąc to 8,2 lub 8,3 to ma RS1800
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Lis 2005, 18:21   

Dziekuje wszystkim za przychylne posty :D

Z mieniając troche temat to wsadziłem skrzynie biegów od ERST, i powiem wam tak:
jest dłóższa, na 2 biegu wychyla sie ponad 100km/h a na 3 ponad 160km/h.
Jesli chodzi o szpere (LSD) to wzasadzie nie widze różnicy na suchym (asfalcie) ale inaczej sie zbiera z nawieszchni luźnej :D wiec jest i działa :D
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
osimek1 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Lis 2005, 18:53   

Puma mam mala prosbe zrob kiedys kosztorys i ile na to autko wydales - tak z ciekawosci i tak mne nie bedzie na to satac pewnie:)
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 7 Lis 2005, 18:56   

PUMA napisał/a:
Dziekuje wszystkim za przychylne posty :D

Z mieniając troche temat to wsadziłem skrzynie biegów od ERST, i powiem wam tak:
jest dłóższa, na 2 biegu wychyla sie ponad 100km/h a na 3 ponad 160km/h.
Jesli chodzi o szpere (LSD) to wzasadzie nie widze różnicy na suchym (asfalcie) ale inaczej sie zbiera z nawieszchni luźnej :D wiec jest i działa :D

U mnie by sie bardzo przydała szpera bo przy sprincie to kiere musze mocno ściskać zeby nie przywalić w coś...
_________________
 
 
 
Korton
[Usunięty]

Wysłany: 7 Lis 2005, 20:39   

Łokmen napisał/a:

U mnie by sie bardzo przydała szpera bo przy sprincie to kiere musze mocno ściskać zeby nie przywalić w coś...


No ale szpera wcale temu nie zapobiega, baa nawet jest gorzej pod tym wzgledem...szpera ma zadanie zniewielowac straty w sytuacji gdy masz duzo mocy i jedno kolo ma gorsza lub minimalna przyczepnosc, wtedy w normalnym napedzie jedno kolo zaczyna sie krecic, drugie stoi i dupa....szpera zas powoduje ze oba napedzaja i w zaleznosci od szpery to to drugie iles tam % mniej sily napedowej przekazuje....Przydaje sie bardzo w zakretach gdzie normalnie kolo od wewnetrznej mozna gume spalic a auto nie przyspiesza...:)

Przypomnial mi sie odcinek Top gear gdzie Clarcson (czy jak mu tam) testuje focusa RS (ktory ma o wiele mocniejsza szpere niz RST) i mowil ze ciezko to dranstwo normalnie sie prowadzi (caly czas probuje mu wyrwac kierownice z rak i myszkuje), co innego w sportowej jezdzie...

Tak wiec ze szpera Lokmen dalej bedziesz musial kierownice trzymac mocno:)
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Lis 2005, 20:48   

osimek1 napisał/a:
Puma mam mala prosbe zrob kiedys kosztorys i ile na to autko wydales - tak z ciekawosci i tak mne nie bedzie na to satac pewnie:)


Przyjmijmy że około 20tyś PLN (z zakupem auta za 7 tys). Ale pamietaj że ja sam robie przy aucie i nie ponosze w zasadzie kosztów robocizny!!
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
osimek1 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Lis 2005, 21:15   

no to biorac pod uwage fakt ze nieposiadam garazu i kilka rzeczy bylo by mi przez to ciezko samemu zrobic to by mi wyszlo pewnie kolo 30 kola jak nie lepiej:/
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Lis 2005, 21:31   

Odpowiem ci tak, zapewne wiecej niż 30tyś.

jak chcesz cos mocniejszego to sprzedaj to co masz i kup jakąś Fieste z silnikiem 1,8 a potem wsadż 2,0. Jest to łatwiejsze do zrobienia i napewno duzo tańsze!!

Pozdrawiam
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Rasta 





Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2004
Posty: 523
Skąd: Wawa
Wysłany: 8 Lis 2005, 20:44   

PUMA napisał/a:
Odpowiem ci tak, zapewne wiecej niż 30tyś.

jak chcesz cos mocniejszego to sprzedaj to co masz i kup jakąś Fieste z silnikiem 1,8 a potem wsadż 2,0. Jest to łatwiejsze do zrobienia i napewno duzo tańsze!!

Pozdrawiam


Nu - przy obecnych cenach wyrwiesz 2.0l Focusa za 22 tyś. :D :D
_________________
Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 8 Lis 2005, 21:35   

Rasta napisał/a:
PUMA napisał/a:
Odpowiem ci tak, zapewne wiecej niż 30tyś.

jak chcesz cos mocniejszego to sprzedaj to co masz i kup jakąś Fieste z silnikiem 1,8 a potem wsadż 2,0. Jest to łatwiejsze do zrobienia i napewno duzo tańsze!!

Pozdrawiam


Nu - przy obecnych cenach wyrwiesz 2.0l Focusa za 22 tyś. :D :D


Ale go zjem w kazdym podejściu :-P A swoją drogą przeróbki robisz rozciągniete w czasie i cie to tak bardzo nie boli jak jednorazowe wydanie 22tyś.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
GienekWichura 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 309
Skąd: Puck
Wysłany: 9 Lis 2005, 06:52   

Nie uderza jednorazowy koszt a poza tym jest niesamowita
przyjemność dokonywania remontów i przeróbek we własnym
zakresie. Tej robocizny nie da się przeliczyć na kasę.

U mnie 20 tysięcy w kosztach przekroczyłem już w październiku :)
Robocizny nie liczę.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.