Przesunięty przez: Mafios 19 Maj 2015, 21:24 |
[MK3] XR2i " PROJEKT CZARNA CURVA" by LOY |
Autor |
Wiadomość |
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29 Sie 2012, 21:06
|
|
|
Nawet i jutro |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 4 Wrz 2012, 21:04
|
|
|
powiem tak:
auto mega ogarnięte. ma śmoc. kierownik jeszcze lepszy. więcej sukcesów. i oby curva się łatwo nie poddała. jeśli ma umrzeć to niech umrze na torze |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 4 Wrz 2012, 21:10
|
|
|
kuba87 napisał/a: | jeśli ma umrzeć to niech umrze na torze |
Boję się, że któregoś razu wreszcie umrze w PErkowie..... |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 9 Wrz 2012, 22:28
|
|
|
LSD robi swoje i wiem co czulem na prawym... teraz czas zalatwic sobie swoja nowa "wkladke" i pare innych rzeczy...
Malo tego dojebawszy mi troche ze projekt za 10 tys + a nie jezdzi, nie robi wynikow i jak to ogarnac.... Fakt i zabieram brzydala z poznania bo jak mam chwile to bym mogl zrobic swoje przy czarnej mendzie... ale ITB i tak i tak bedzie + wysoki rev limit...
Masz 1000% racji nie jezdze, ale jak wyjedzie bedzie wesolo i nie bedzie to wymienianie E30, E30, E30.... nuda E30...
Nawet zolw podczas tego schowal sie w skorupe myslac ze to zima |
_________________
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 9 Wrz 2012, 22:41
|
|
|
Fordon, przeca to było E30 party |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 10 Wrz 2012, 11:38
|
|
|
szczerze kibicuje! |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 17:29
|
|
|
Po sporej przerwie po starcie w III ed YTP fiesta wyjechała na kolejny rajdowy odcinek
Na początku Listopada zaliczyliśmy trening i kolejną eliminację ligi na torze we wrocławiu.
Żadnych spektakularnych osiągnięć nie było. Pojechaliśmy swoje, kończąc zawody w ok połowie stawki.
Po imprezie opony wyglądały tak :
Za tydzień zakończenie sezonu i ostatnia eliminacja Ligi i finałowe zawody Pucharu Niskich Łąk.
Czy pojedziemy ?? Hmmm no nie wiem.
Na tych oponach już daleko nie zajedziemy
Co ciekawe, fiesta od dwóch lat jeździ bez żadnych nakładów finansowych.
Przy innych dofinansowanych projektach za pierdyliom złotych , ja przejeździłem dwa sezony bez żadnego wkładu.
Nie liczę szepry która była skorzystaniem z okazji i nie liczę kosztów startów które i tak trzeba ponieść.
Doszło kilka naklejek na auto, kilka dyplomów i 3 albo 4 pucharki nie pamiętam.
Teraz fiesta potrzebuje przygotowania do kolejnego sezonu. Przez dwa sezony nazbierało się trochę spraw którymi trzeba się zająć.
- precyzyjność układu kierowniczego w skali do dziesięciu, oceniam na ... 1
- wymiany potrzebują tuleje wahaczy
- końcówki
- poduszki staba
- hamulce
- nie mam opon
- fiesta koniecznie potrzebuje klatki
- skrzynia
Swoja droga ilu z Was myślało że Ona tyle wytrzyma ???
Na koniec wisienka na torcie czyli czas dowiedzieć się czym jeździmy
No i to jest dziwne. O co z tym chodzi ?!
Rozmawiałem z pracownikiem hamowni i twierdzi że auto na pewno zostało shamowane poprawnie
Są pewne przekłamania na zegarach obrotomierza ( bo wg zegarów odcinał pow 7tys )
i prędkościomierza ( bo nieco zawyża )
ale czy to ma aż takie znaczenie żeby tak zawyżyć wynik ??
a może w silniku jest coś o czym nie wiemy ......................
No i co ? |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 17:51
|
|
|
Skad taki wynik ? 170kunia i 195 nm... |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 17:59
|
|
|
Piter, ze niby ile?
|
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 18:03
|
|
|
nie bede czytale raz jeszcze 40 stron ale jak dobrze pamietam to ty masz seryjne n7a plus dolot chyba z lampy, szpera i nawet nie wiem czy jest wydech caly zrobiony... Pominalem cos? |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 18:25
|
|
|
Mission Impossible 4,5 Niemożliwe żeby to tyle wypluło
A opony wbrew pozorom na śnieg się nadadzą, tylko druty muszą wystawać |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 18:40
|
|
|
to przez trytki i syf na lakierze |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 19:07
|
|
|
wynik na 100% przekłamany, pamietam jak jechaliśmy na tor na rakietową i goniłem za tobą i przyznam ze nie pełnym gazem bo cię dochodzilem,a dodam ze auto miałem full serie z pełnym wnetrzem i na wspomaganiu, wiec teoretycznie powinienem mieć coś koło tych 170 koni jak TY , ale to auto na 100% tyle nie ma, fiesta przy 170 koniach robi już odczuwalna zawieruche w porownaniu do tych realnych 140+ które wypluje n7a przy zamachu i skrzyni ib5
zmień hamownie |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 19:19
|
|
|
Dokładnie też tak myślę i liczyłem na ok 140 KM
Finał jest taki że nadal nie wiem ile to ma. Na kolejną hamownie nie mam kasy, może na wiosnę.
Czy różnice na zegarach i rozmiar opon ma na wynik jakiś wpływ?? |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 19:20
|
|
|
Nie pamietasz ze zółw odlał Ci się do baku przed hamownią , więc miałeś paliwo odrzutowe |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 19:43
|
|
|
Nie, to przez Twoje białe gejowskie trytki |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 19:57
|
|
|
Piter napisał/a: | Nie, to przez Twoje białe gejowskie trytki |
a widzisz a mówią że trytki koni nie dają |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 20:27
|
|
|
Swoją drogą czemu nie ma przekłamania na NM ? i zakres obrotów też się niby zgadza
Dolot mam bezpośredni, pełnej objętości bez przewężeń, przełożony Pipercrosem a nie jakiś zdupystożek wiszący nad kolektorem. I śmiem sądzić że robi on lepszą robotę niż jakiś hu#jowy zdupystożek
A że koszt mojego dolotu to 5,99 zamiast 500 to akurat dla niego na plus.
No ale 30 koni to on nie daje |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 21:03
|
|
|
poprostu coś zjebali, rozmiar opon nie ma znaczenia, a i nm tez pewnie przekłamany |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
|