| Przesunięty przez: szynszyl 29 Mar 2014,  14:59
 | [MK3] Strumienica | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | rosol1988 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Maj 2007,  10:56   [MK3] Strumienica |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, 
 Prosze o pomoc w wyborze strumienicy do fofci 1,4 91' w przedziale od 0 do 50 zl
 
 pozdro
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 31 Lip 2010,  20:50, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Maj 2007,  11:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jesli chcesz szczera odpowiedz to mozesz wybrac dowolna/najtansza i srednicy podobnej do srednicy twojego wydechu. Kazda z nich da mniej wiecej tyle samo, czyli: wyglad ala katalizator, dobre poczucie swiadomosci jej posiadania i i przyrost mocy +- 0 koni mechanicznych. Pozdrawiam
 |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Maj 2007,  11:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | A co za różnica? Łuskowa ma być.
 |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zoharek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 42
 Dołączył: 22 Sty 2007
 Posty: 527
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Maj 2007,  11:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | A da się znaleźć takie o dużej średnicy, powiedzmy 8-9cm (dokładnie będę musiał zmierzyć), bo czeka mnie przy robieniu wydechu wypatroszenie katalizatora, a obudowa przy moim 1.3i jest dość śmieszna jak wiecie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Maj 2007,  11:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jest chyba taka sama jak przy 1.1 |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zoharek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 42
 Dołączył: 22 Sty 2007
 Posty: 527
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Maj 2007,  12:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | A nie wiem jaka jest przy 1.1, ale u mnie katalizator jest tuż za kolektorem wydechowym, jest pionowo i ma zaje**** szeroki wlot i wylot. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SUDi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Maj 2007,  12:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | dołączam sie do pytania poprzednika. co można wstawić/co będzie pasować  na miejsce kata który jest pionowo tuż za kolektorem wydechowym? czy ewent. jakis "katalizator uniwersalny" bedzie mozna dopasowac? fiesta mk4 endura 1.3i
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomcio1600   
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Tomasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 20 Gru 2006
 Posty: 49
 Skąd: Głogów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Maj 2007,  14:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jesli w 1.3 jest tak samo jak w 1.1i to lepiej nie wyrzucac tej malej puchy (tuz za kolektorem) jest ona dosc krotka i szeroka wiec jesli umiesz spawac to otworz ja sobie od gory, wycianij wklad i zaspawaj, na to idzie aluminiowa oslona wiec nie bedzie nic widac. Wywalic mozesz sobie ten wlasciwy katalizator. (jego mozesz wyciac i wstawic rurke badz tez go tylko wybebeszyc)
 Temat strumienic byl przerabiany... szkoda tylko kasy.
 "Przyrost" mocy jedynie chyba w podswiadomosci
   |  
				| _________________ Była:  Fiesta 1.1i 50 KM 1994r 5d
 Jest: Audi A4 1.8 125 PS 1995r sedan
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Cze 2007,  06:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak chcesz wywalić zupełnie katalizator na rzecz np.strumiennicy to śmiało możesz wywalic i ten mały podgrzewacz czy jak to sie tam nazywa fachowo. |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zoharek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 42
 Dołączył: 22 Sty 2007
 Posty: 527
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Cze 2007,  06:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | No wiem, że katalizator potrzebuje gorące spaliny, ale jaki podgrzewacz? Chodzi ci o to cudo z białym kabelkiem wpięte w kolektor wydechowy? 
   (czy to zupełnie co innego)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommy   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Tomek
 Wiek: 38
 Dołączyła: 25 Sty 2007
 Posty: 521
 Skąd: Zielsko-Białe
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Cze 2007,  07:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Raczej nie o to  ;-) Jak zerkniesz pod auto to zobaczysz, że tuż przed katem jest jeszcze taka mała puszeczka. To raczej o nią się rozchodzi (zakłądając, że Twój wydech jest taki jak w 1100i) Pozdro  ;-)
 |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Cze 2007,  07:45 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Tommy napisał/a: |  	  | Raczej nie o to  ;-) Jak zerkniesz pod auto to zobaczysz, że tuż przed katem jest jeszcze taka mała puszeczka. To raczej o nią się rozchodzi (zakłądając, że Twój wydech jest taki jak w 1100i) Pozdro  ;-)
 | 
 Tak o to.
 |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SUDi [Usunięty]
 
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcinus   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 43
 Dołączył: 23 Wrz 2005
 Posty: 176
 Skąd: Rumia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Cze 2007,  08:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | Katalizator jest drugi w układzie za pierwszym tłumikiem licząc od kolektora chyba że sie myle ale umnie tak było ! |  
				| _________________ Model:  Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja:  Inna 3d
 Silnik: 1.1i/50KM [centralny zamek elektryczne szyby Cb Radio]
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zoharek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 42
 Dołączył: 22 Sty 2007
 Posty: 527
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Cze 2007,  09:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Marcinus, u mnie puszka katalizatora jest zaraz za kolektorem wydechowym, przed portkami. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SUDi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Cze 2007,  10:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | @zoharek : mam taki sam katalizator. dowiedzialem sie ze zadna strumienica nie pasuje do tego wylotu.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Cze 2007,  10:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | LUDZIE po co wam te pieprzone struminice??????? malo bylo na forum
 
 rurke wspawac i wsio
 |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommy   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Tomek
 Wiek: 38
 Dołączyła: 25 Sty 2007
 Posty: 521
 Skąd: Zielsko-Białe
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Cze 2007,  10:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | popieram   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zoharek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 42
 Dołączył: 22 Sty 2007
 Posty: 527
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Cze 2007,  11:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | A jak mnie nic nie kosztuje to co za różnica czy będzie mieć te łuski rura czy nie   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Cze 2007,  11:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Żadna róznica. |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |