| Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014,  20:41
 | [MK4] Cieknący olej | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Binke   
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Grzegorz
 Wiek: 42
 Dołączył: 17 Maj 2008
 Posty: 40
 Skąd: Olkusz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2010,  19:15   [MK4] Cieknący olej |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam 
 Chciałbym zwrócić się do wszystkich forumowych wróżek i wróżbitów o pomoc.
 Ostatnio zauważyłem cieknący olej od strony rozrządu i chciałbym zapytać z czego może cieknąć. Dla ułatwienia zamieszczam zdjęcie - jakość średnia bo robione telefonem.
 
 Pozdrawiam i czekam na wróżby :)
 
 
  |  
				| _________________ ---> www.AQQ.eu <---
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 10 Paź 2010,  00:51, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | portier   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: C
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Mateusz
 Wiek: 35
 Dołączył: 03 Cze 2009
 Posty: 309
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2010,  20:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | simmering walu lub uszczelka miski |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mikuś   
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: C
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Michał
 Wiek: 32
 Dołączył: 07 Kwi 2010
 Posty: 53
 Skąd: Jaworzno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2010,  22:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | raczej simering wału, |  
				| _________________ Żeby sztywna była furka,musi w furce być rozpórka.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | portier   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: C
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Mateusz
 Wiek: 35
 Dołączył: 03 Cze 2009
 Posty: 309
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Paź 2010,  00:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | zrob taki myk: wez klucz i zobacz czy mozesz dokrecic miske
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Binke   
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Grzegorz
 Wiek: 42
 Dołączył: 17 Maj 2008
 Posty: 40
 Skąd: Olkusz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Paź 2010,  06:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | przy najbliższej okazji sprawdzę czy da się miskę dokręcić. 
 A co do simeringu wału, skomplikowana jest wymiana przy tym silnika?
 |  
				| _________________ ---> www.AQQ.eu <---
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Paź 2010,  07:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | musisz rozrząd rozpiąc aby na wale wymienic uszczelniacz ale przy okazji zobacz napinacze jak wyglądaja a osobiscie polecam wymiane rozrządu od razu i uszczelke miski olejowej roboty dochodzi nieduzo ale jest swiety spokoj |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | portier   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: C
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Mateusz
 Wiek: 35
 Dołączył: 03 Cze 2009
 Posty: 309
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Paź 2010,  09:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | tyle ze jak miska jest aluminiowa to trzeba tez zrzucic skrzynie nie? wiec lepiej wczesniej sie upewnic co to jest..
 
 odchyl z gory obudowe paska rozrzadu i zerknij czy nie jest w oleju..
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Binke   
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Grzegorz
 Wiek: 42
 Dołączył: 17 Maj 2008
 Posty: 40
 Skąd: Olkusz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Paź 2010,  19:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam nadzieje że pasek i rolki rozrządu nie są upaprane w oleju bo od wymiany przejechałem 50 tyś, tak więc chyba trochę za wcześnie na wymianę. 
 No chyba że będzie upaprane w oleju, wtedy nie ma sentymentów bo może pasek strzelić a wtedy... trzeba więcej € przygotować
 |  
				| _________________ ---> www.AQQ.eu <---
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | portier   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: C
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Mateusz
 Wiek: 35
 Dołączył: 03 Cze 2009
 Posty: 309
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Paź 2010,  20:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | wymiana wg ksiazki co 60kkm chyba nie? a zalecane co 45-50kkm? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Binke   
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Grzegorz
 Wiek: 42
 Dołączył: 17 Maj 2008
 Posty: 40
 Skąd: Olkusz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Paź 2010,  15:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy mógłby mi ktoś potwierdzić to co Kolega portier napisał 
  	  | portier napisał/a: |  	  | wymiana wg ksiazki co 60kkm chyba nie? | 
 
 Strasznie mało mi się wydaje te 60tyś. Jak by ktoś podesłał linka albo wstawił zdjęcie albo kawałek skanu z książki gdzie takie info się znajduję. Ja swoje materiał przeszukałem i nic na ten temat nie znalazłem :(
 |  
				| _________________ ---> www.AQQ.eu <---
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drzeniow   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Wrz 2010
 Posty: 663
 Skąd: Drzeniów FZI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Paź 2010,  16:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | 60k km sam pasek 120k km caly   |  
				| _________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
 Aktualnie:
 Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 Było:
 Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez drzeniow 19 Paź 2010,  16:04, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rapet   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0/16V
 Dołączył: 13 Maj 2009
 Posty: 132
 Skąd: Łaziska G
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Paź 2010,  10:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | 60tys zalecaja wymiane paska bo lubialy strzelać-tak na serwisach gadają |  
				| _________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
 Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
 Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SebeG   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: CL
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 23 Lis 2008
 Posty: 102
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Paź 2010,  16:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | A mi nawet mówili, że najlepiej co 50 tyś. najlepiej. Oczywiście cały rozrząd. 
 [ Dodano: Wto Paź 19, 2010 17:46 ]
 Jak nabyłem swojego fieściora, zostałem poinformowany, że rozrząd był robiony. Gdy mi strzelił pasek od pompy, to okazało się, że tylko jeden pasek był nowy(ten do wałka rozrządu), a reszta wyglądała jakby miała tyle lat co auto
  Więc i tak komplet musiałem wymieniać. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drzeniow   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Wrz 2010
 Posty: 663
 Skąd: Drzeniów FZI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Paź 2010,  16:49 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | SebeG napisał/a: |  	  | zostałem poinformowany | 
 jak sam nie spradzisz nigdy sie nie dowiesz.
 Sprzedający wcisnie kazdy kit aby podbic cene
 |  
				| _________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
 Aktualnie:
 Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 Było:
 Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SebeG   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: CL
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 23 Lis 2008
 Posty: 102
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Paź 2010,  18:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jakby to był jakiś obcy to od razu bym wymienił. A to była osoba znajoma   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rkalitka   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`78
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/53KM
 Imię: Roman
 Wiek: 39
 Dołączył: 16 Sty 2008
 Posty: 1615
 Skąd: Perkowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Paź 2010,  20:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | PAsek średnio co 70tyś jeśli nie był "zaolejany" jęśli rolki nie mają luzó zbytnio, nie świszczą to walić to i wymieniać sam pasek za 80 zł.... 
 Cały rozrząd z pompą wody to koszt około 300-350 zł(same części) czyli 1/4 wartości fiesty
   
 Co do wycieku to najczęściej na wale cieknie, miskę dokręcać nie radzę - nie pomoże raczej a miska pęknąć może.
 Jeśli nie zaoleja oaska to walić to i kontrolować po prostu stan oleju - to jest ford on musi chlać olej
   |  
				| _________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drzeniow   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Wrz 2010
 Posty: 663
 Skąd: Drzeniów FZI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Paź 2010,  21:16 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Rkalitka napisał/a: |  	  | to jest ford on musi chlać olej | 
 Dlatego mam łzy w oczach ze śmiechu jak przegladam allegro i ludzie pisza:
 Fiesta 1.3 ideał nie bierze grama oleju 1992rok 200tys przebieg
 |  
				| _________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
 Aktualnie:
 Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 Było:
 Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Stunt_Man   Niereformowalny
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Domi
 Dołączył: 13 Sie 2010
 Posty: 1933
 Skąd: \,,/
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Paź 2010,  21:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | mój ma jakieś 170tys i nie bierze grama oleju ;] |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drzeniow   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Wrz 2010
 Posty: 663
 Skąd: Drzeniów FZI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Paź 2010,  21:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie wierze   ja ma teraz zlozonego niemca 1.3i kupilem go jeszcze na polsyntetyku.
 Zalazlem lotosa mineral i po 1500km dolalem dwie pelne szklanki.
 Wszak buda z escorta ciezka dla 1.3 to moze tez dlatego.
 Ale ja lubie depnąć ze 120 ;]
 
 [ Dodano: Sro Paź 20, 2010 22:27 ]
 aha no i jeszcze LPG
   |  
				| _________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
 Aktualnie:
 Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 Było:
 Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Stunt_Man   Niereformowalny
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Domi
 Dołączył: 13 Sie 2010
 Posty: 1933
 Skąd: \,,/
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Paź 2010,  21:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja też deptam ale po prostu silnik miał remont 6tys temu... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |