Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 14:52 |
[MK1] mk1 green zone rally edition |
Autor |
Wiadomość |
kercher
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Kornel
Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 16 Paź 2010, 16:47 [MK1] mk1 green zone rally edition
|
|
|
Witam, mam problem, nie wiem jak sobie poradzić z korektorem siły hamowania w mojej mk1. Ja go nie odłączałem, a teraz kiedy chciałem znowu przewody hamulcowe dać na miejsce wygląda to tak...
przewód wychodzący jeden tak z boku idzie do lewego tylniego koła i więcej wyjść tam z boku nie ma. Te dwa przewody od frontu to przewody idące od pompy ham. Zastanawiam sie teraz gdzie przykrecic brakujący przewód tylniego prawego koła skoro zostały dwa miejsca. Zaznaczam że w taki stanie ten korektor tam zastałem i nie wiem jak było Dziekuje pozdrawiam |
_________________ zielona wścieklizna |
Ostatnio zmieniony przez kercher 29 Mar 2011, 15:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Paź 2010, 20:05
|
|
|
2 idą od góry dwa idą od boku . Jutro ci może foto zrobię bo mam to gdzies wyjęte z auta . |
|
|
|
 |
kercher
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Kornel
Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 17 Paź 2010, 22:47
|
|
|
o bede bardzo zoobowiązany |
_________________ zielona wścieklizna |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Paź 2010, 15:52
|
|
|
 |
|
|
|
 |
kercher
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Kornel
Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 29 Mar 2011, 15:28 kolejne perypetie
|
|
|
Po dłuższym pobycie w koszarach na wiosne kontynuuje mój projekt z rajdówką, problem korektora siły hamowania rozwiąże sie przez usunięcie go, nie mam go w golfie którym jezdze na codzien i jakos mi to nie przeszkadza, a auto nie jest wolne wiec moze i w fiescie to zda egzamin.
Poważna sprawa do was chuopaky
Czy ktos z was ma jakieś pojęcie jak przegobić wiązke z mk1 1.1 pod silnik 1.3 z escorta (z gaźnikiem ale i elektronicznym zapłonem) ??
pozdrawiam |
_________________ zielona wścieklizna |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12078 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Mar 2011, 15:37
|
|
|
Silnik 1,1 nie ma wiązki chyba że 2 kable na krzyż nazywasz wiązką,,,
Rozrusznik i alternator to wszędzie tak samo jest, te co najwyżej lokalizacja w komorze boże być inna:
a. 1 kabelek od czujnika temperatury na deskę - nie ma co przerabiać,
b. 2 kabelki od termo-włącznika wentylatora - nie ma co przerabiać
c. 2 kabelki od stycznika biegu wstecznego - nie ma co przerabiać
Pozostaje jeszcze:
d. zasilanie cewki oraz zasilanie elektrozaworu dyszy wolnych obrotów i tu jest przeróbka taka że trzeba to rozdzielić na jeszcze jeden punkt: zasilanie zapłonu. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
kercher
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Kornel
Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 30 Mar 2011, 09:32
|
|
|
Ładna pogoda, dwa tygodnie urlopu... Ide pod garaż
haha mam juz szybe, lampy i kawałek przodu zmontowany:P
trzymajcie kciuki |
_________________ zielona wścieklizna |
|
|
|
 |
kostek88wjcz

Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 37 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
|
|
|
 |
kercher
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Kornel
Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 31 Mar 2011, 09:26
|
|
|
mam ją od starszego Pana, który ją malował, nie wiem czy miała taki sam kolor wczesniej. Mam jeszcze do niej beżowe wnętrze i cały pakiet chromowanych listwek ale chyba nie bede ich montował bo oberwało im sie troche podczas magazynowania
[ Dodano: Czw Kwi 07, 2011 10:08 ]
HEyo
hmmm ktoś mi to rozszyfruje?? wiecej kodów na silniku nie ma, tylko jeszcze z boku gdzies BM a w innym miejscu 1989, silnik podobno z escorta, chce sie dowiedzieć dokładnie jaki żeby jakiś schemat wiazki znaleźć i wiedzieć co szukać
a tu pare fotek
coś co przypomina silnik
mk2 na handel czesciami
jakies drobne tajle jakby kogos cos interesowało
ide pod garaz |
_________________ zielona wścieklizna |
|
|
|
 |
tajmus

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 37 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 8 Kwi 2011, 21:22
|
|
|
ta mk2 to nie wersja S przypadkiem z 1.4?? |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Kwi 2011, 22:50
|
|
|
wygląda obiecujaco, trochę dziwnie pomalowane środek częściowo na biało i na szaro pas przedni wewnętrznie. Będzie niestety te kolory widać.
silnik "wydaje mi się" że to ohv 1.3, ten aparat zapłonowy tylko jakiś taki dziwny jakby z nowszej fiesty.
mk2 to na moje oko jakiś festiwal |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
Krzychu_14

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Basic
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 32 Dołączył: 02 Kwi 2011 Posty: 51 Skąd: Ossy
|
Wysłany: 8 Kwi 2011, 22:57
|
|
|
van81 napisał/a: | trochę dziwnie pomalowane środek częściowo na biało i na szaro pas przednil |
może to tylko tak wyszło na tym zdjęciu ??
a po za tym to fajny kolor auta |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Kwi 2011, 23:07
|
|
|
ale że co daltonista jestem
nie no jak by to było mk3 to było by zabudowane tona plastiku i innymi elementami, tak to w mk1 nic wewnętrznych słupków nie zakryje a z przodu atrapa i lampy też nie zakryją idealnie pasa w innym kolorze |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12078 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 8 Kwi 2011, 23:08
|
|
|
van81 napisał/a: | ten aparat zapłonowy tylko jakiś taki dziwny | Bo to nie aparat zapłonowy tylko cewka, taka jak w 1,1 HCS (podobna może no) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
kercher
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Kornel
Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 9 Kwi 2011, 11:36
|
|
|
heyo
wnętrze ma całe białe,prócz drzwi. apas przedni takmiał wyglądać bo takie było zamierzenie:D
Właśnie codo silnika, pomóżcie mo rozgryźć co to za silnik żebym wiedział do jakiego auta mam schematy szukać.
A tamta mk2 to jest 1.4 ale swapowane ori było 1.1 ale to juz poprzedni włąsciciel sobie tak wymyslił.
To jak chłopaki pomogą z tym silnikiem pomogą |
_________________ zielona wścieklizna |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 9 Kwi 2011, 20:12
|
|
|
korek wlewy oleju jak w hcs z mk3
masz gdzieś na grodzi modół na którym pisze ESC?
może to być escort albo fiesta ale napewno po 89r
i może to być zarówno 1.1 jak i 1.3 |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Kwi 2011, 22:10
|
|
|
Laskosz napisał/a: | może to być zarówno 1.1 jak i 1.3 | nie no wybite ma 1.3 to raczej to 1.3 |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 9 Kwi 2011, 23:23
|
|
|
na to zdj nie patrzylem |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
oski981

Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 33 Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 126 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 7 Maj 2011, 00:14
|
|
|
Jeśli boczki z tej mk2 nie są porwane , połamane i keszenie nie są popękane to bym wziął razem z jedną korbką i jedną klamką od kierowcy , do tego potrzebuje takiej ramki od włączników bocznych , tam gdzie tylnia wycieraczka i ogrzewanie szyby ( jak się zdejmie ten duży plastik z kratkami środkowymi to pod tym to jest na 1 śrubce.Odezwi się jak coś.
No i życzę powodzenia w projekcie |
_________________ ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12 |
|
|
|
 |
kercher
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Kornel
Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 23 Maj 2011, 18:00
|
|
|
hej co do boczków to zrobie konkretne foty.
Sprawe mam huopaki.
Potrzebuje schemat instalacji elektrycznej (głównie silnik) z mk1 i najlepiej jakby ktoś miał dojśćia to schemat elektryczny inst. silnika 1.3 z escorta 89rok na gaźniku z elektronicznym zapłonem. Zarejestrowałem sie na forum escorta ale tam nie mozna nawet posta napisać jak sie nie jest klubowiczem, a szukając tak o to nic nie znalazłem.
Ma ktoś moze foto chłodnicy z fiesty mk1 1.1 ma ona wejscie na czujnik temp?? ew. jaka by mi podpasowała żeby miałą gwint pod czujnik??
Pozdrawiam |
_________________ zielona wścieklizna |
|
|
|
 |
|