| Przesunięty przez: vegetagt 1 Cze 2019,  19:48
 | [MK3] Fiesta by luki "powrót kochanki" | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Wrz 2013,  20:32   [MK3] Fiesta by luki "powrót kochanki" | 
 |  
               | 
 |  
               | NICK : luki IMIĘ: Łukasz
 WERSJA: kiedyś "C"
 ROCZNIK: 1992
 SILNIKi 1.3->1,6->1,3->1,4->1,5 (wyduma)->1,8
 OPIS AUTA:
 fiesta jak fiesta
  kiedyś golas, kiedyś automat :> od 2005 roku posiadaniu, niektórzy znają, niektórzy się przejechali. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
 a. wizualne
 lampy tył z dymionym kierunkiem, przednie lampy dymione, przednie kierunki białe, w błotnikach ori dymione kwadraty, usunięte znaczki z tylnej klapy, na masce czerwony znaczek FORD, lusterka z  mk3ipół, ramki pod tablice FKP, lotka,  fotele i kanapa z RS1800, zielone szyby boczne + tylna, czerwone paski na zderzakach
 
 b. mechaniczne
 silnik
 W 2005 roku zakupiona jako 1,3i w automacie, w sierpniu 2010 roku wsadziłem 1,6 CVH xr2i niestety umarł
 
     Znów wleciał kolejny 1,3 następnie w 2011 w czerwcu kupiłem 1,4 ale znów nie miałem szczęścia upaliło zawór, wsadziłem więc głowice z 1,6 i tak powstał potwór o pojemności 1,5
  na osprzęcie (wiązka, komputer z 1,3 CFi) 
   W maju 2012 zrobiłem swap na zeteca 1,8 RDA bazowo 105KM lecz, przed swapem silnik został rozebrany, sprawdzone panewki, pierścienie, obrobiona delikatnie głowica, nowe zawory, uszczelniacze, głowica została splanowana i przeglądnięta (Auto serwis Papież Kraków)
 Całość składałem na nowych uszczelkach, uszczelniaczach.
 Wsadzone zostały wałki z 2,0 przepustnica z 2,0 i całość poskładana na wiązce i komputerze do fiesty rs1800,
 Nowa chłodnica dedykowana do RS1800.
 Założony został nowy rozrząd INA + pompa wody
 W kwietniu również (tuż przed zlotem) wykrzaczyło się sprzęgło
 
   wiec wleciało nowe Sachs wzmocnione (tarcza, docisk, łożysko, dedykowane do RS1800, dodatkowo zostało zabielone koło zamachowe)
 Silnik jest zalany olejem TEDEX full synthetic 5w40 od wymiany do wymiany nie dolewam, nie bierze oleju.
 Wsadzona wkładka filtra powietrza PIPERCROSS.
 Układ wydechowy dedykowany do XR2i wymieniony na nowy podczas swapa. W miejscu katalizatora strumienica.
 Skrzynia z eskorta 1,8 zetec dosyć długa. Odkąd ją kupiłem trochę miauczy ale mnie to nie przeszkadza, nowe przeguby wewnętrzne. Założony Oil Catch Tank na odme
 
   Hamulce:
 Bazowo 240mm lite zostały wymienione na 240mm wentylowanie
 Aktualnie: przód tarcze wentylowane 258mm zaadaptowane z fiesty mk6, nowe tarcze ATE i klocki EBC blackstuff, z tyłu całe hamulce pochodzą z escorta mk7 bębny średnicy 180mm czyli seria, cylinder 22,5mm
 
    W kwietniu zmienione na nowe przewody elastyczne.
 Całość została zalana świeżym płynem hamulcowym ATE DOT 4 o podwyższonej temperaturze wrzenia.
 Zawieszenie:
 Z przodu w kwietniu 2013 wymienione nowe amortyzatory Delphi deCarbon Performance na grubej ladze,
 
   sprężyny einbach -35mm,
 Nowe tuleje wahaczy (oryginał ford), nowe sworznie moog, łączniki stabilizatora moog, nowe łożyska w Mc personach.
 10.09.2013 założona nowa listwa kierownicza (zakupiłem oryginał TRW) + nowy wzmacniany krzyżak moog HD + nowe drążki kierownicze i końcówki drążków, zrobiona zbieżność.
 Tył:
 było: 3 letnie amortyzatory gazowe Monroe Sensatrac dedykowane do RS1800, sprężyny oryginalne z RS Turbo (-40mm).
 Aktualnie regulowane amortyzatory koni + sprężyny wietec.
 Koła letnie: Alu BORBET A 14 cali średnicy, 6 cali szerokości ET 32, opony 185/55/14,
 Koła zimowe: Alu Ronal 6j14 et 32, opony 185/60/14
 c. audio:
 Radio Sony CD/mp3 głośniki z przodu Alpine s1350 (zestaw odseparowany), sub własnej roboty 30cm, wzmacniacz magnat
 d. inne:
 Centralny zamek sterowany z pilota
 Elektryczny bagażnik (otwierany z kabiny i z pilota)
 Zegary z obrotomierzem (z plexi podświetlone od spodu ledami)
   Planowane zmiany:
 Wizualne:
 Lakierowane zderzaki, dymionie przednie kierunki może zmiana felg.
 Mechaniczne:
 Kolektor ssący z eskorta RKC z przepustnicą 60mm, zaadaptowanie kolektora wydechowego 4-1 z durateca HE
 
   Inne:
 Się zobaczy
   FOTKI:
 
       Odgrzebałem zgaszony temat oto zrzuty:
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez luki 4 Maj 2015,  19:52, w całości zmieniany 9 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Wrz 2013,  20:51 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jest i paściu na forum  cza było nie usuwać poprzedniego tematu łosiu!   |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Wrz 2013,  20:52 | 
 |  
               | 
 |  
               | mam zrzut do PDFa jak chcesz do wglądu   |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tadzias   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Imię: Tadek
 Dołączył: 21 Lip 2008
 Posty: 1321
 Skąd: Sucha Beskidzka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Wrz 2013,  00:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | klops   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Paź 2013,  19:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | Dzisiejszy dzień miną pod względem modyfikacji   Na tył wleciał kit Koni, prosto ze spadku Trzeciego
   
     Względem sprężyn RST,  siadło bardziej niż chciałem, zobaczymy jak się będzie sprawowało.
 
   oraz przygotowałem felgi na zime w czarnym macie:
 
  |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Paź 2013,  19:52 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | luki napisał/a: |  	  | siadło bardziej niż chciałem | 
 
 Jest lepiej niż dobrze
  wywal nadkola plastik jak będzie obcierać   |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DemptD   Moderator
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 36
 Dołączył: 11 Lis 2007
 Posty: 2231
 Skąd: Piekary Śląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Paź 2013,  20:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | pitu, pitu   
 poka coś namodził z tym zdesiem
 |  
				| _________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
 Czerwono-czarna®
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Paź 2013,  00:06 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | DemptD napisał/a: |  	  | pitu, pitu   
 poka coś namodził z tym zdesiem
 | 
 Kupiłem serie czerwoną
   Jak zdobędę przedni to polakieruje oba w kolor nadwozia
   Jak by ktoś miał zderzak przedni ori lakierowany to przygarnę
  , do tego jakieś śpringi na przód - 50   |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Transporteur   
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: L
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Damian
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Paź 2013
 Posty: 58
 Skąd: Cz-Dz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Paź 2013,  07:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | Zapowiada się gruby projekt  Wygląda to ok, a nawet bardzo   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tadzias   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Imię: Tadek
 Dołączył: 21 Lip 2008
 Posty: 1321
 Skąd: Sucha Beskidzka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Paź 2013,  14:13 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Transporteur napisał/a: |  	  | Zapowiada się gruby projekt   | 
 
 uoscypkowy
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Paź 2013,  20:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | tadzias,   ze złych wieści zestaw "Koni" zjada mi plastikowe tylne nadkola
   |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Paź 2013,  20:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | Zmieniałeś położenie ? Bo ja miałem na maxa do góry i na 14-kach (profil opony 60 ) było OK.
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Paź 2013,  20:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie zmieniałem nic,nadal jest max do góry, szczelina miedzy kołem (6j ET32 opona 185/55/14) a plastikowym nadkolem wynosi około 2 cm i tyle jest się w stanie poddać, chyba muszę wyższą sprężynę dać   |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tobol   
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`04
 Wersja: Basic
 Silnik: 1.3i/70KM
 Imię: Tomek
 Dołączył: 02 Wrz 2013
 Posty: 344
 Skąd: Racibórz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Paź 2013,  21:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | Świetna cichociemna bestia   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Paź 2013,  23:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | luki, masz krzywe reperatury albo krzywą bude, tak samo jak ja   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2013,  09:32 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak na oko po pijaku wyciąga błotniki, to nic dziwnego, że krzywo   
 dobre masz fotele
   |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tadzias   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Imię: Tadek
 Dołączył: 21 Lip 2008
 Posty: 1321
 Skąd: Sucha Beskidzka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2013,  18:15 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bidżej napisał/a: |  	  | jak na oko po pijaku wyciąga błotniki, to nic dziwnego, że krzywo   
 | 
 a tyś widzioł górala co by modził na trzeźwo ?
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2013,  21:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | podniosłem dupkę sprężynami ori xr2i, amortyzatory ustawione na środku i teraz jest ok zima nie straszna   
  |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Paź 2013,  10:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jednak na zimę wleci alu   BORBET "C"
 6j14 et 38
 
  |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | BuMeL   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 41
 Dołączył: 02 Wrz 2010
 Posty: 1046
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Paź 2013,  11:06 | 
 |  
               | 
 |  
               | Luki, a może fajny wydech chcesz   |  
				| _________________ BUILT, NOT BOUGHT
 
 fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik 
i pincet kuniuf |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |