| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
	
		| Przesunięty przez: Freeman 22 Lut 2014,  18:46
 | [MK3] Morda ta moja, czyli czarny złom ;) |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Mariox003   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Wiek: 30
 Dołączył: 16 Gru 2011
 Posty: 478
 Skąd: Pisarzowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lip 2013,  14:12 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wina kompa, bo na innym nie klepało, ale za to ogień z monowtrysku leciał   |  
				| _________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
   Czarna
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | acti357   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Wiktor
 Wiek: 35
 Dołączył: 16 Lip 2009
 Posty: 259
 Skąd: Lubań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lip 2013,  14:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | No ile można tłumaczyć, że klepią popychacze zaworowe, ewentualnie może być głośno przez nieszczelny wydech. Poprzedni silnik nie klepał, ten klepie i komp nie ma nic do tego. |  
				| _________________ Kolejna czarna i nudna XRka
 1,4EFi
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Mariox003   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Wiek: 30
 Dołączył: 16 Gru 2011
 Posty: 478
 Skąd: Pisarzowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lip 2013,  14:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wcześniej o popychaczach nie mówiłeś  . Najwyżej z 1.4 się wrzuci i ok będzie   |  
				| _________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
   Czarna
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lip 2013,  19:54 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Mariox003 napisał/a: |  	  | Najwyżej z 1.4 się wrzuci i ok będzie   | 
 
 Niekoniecznie. Najlepiej zmienić i wałek i popychacze na nowe
  ot CVH   |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Mariox003   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Wiek: 30
 Dołączył: 16 Gru 2011
 Posty: 478
 Skąd: Pisarzowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lip 2013,  21:53 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wałek jest nowy(no troche ponad 2000km przejechane ma), a popychacze z 1.4 są w bardzo dobrym stanie   |  
				| _________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
   Czarna
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lip 2013,  21:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | a olej jest? i jaki? |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Mariox003   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Wiek: 30
 Dołączył: 16 Gru 2011
 Posty: 478
 Skąd: Pisarzowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lip 2013,  17:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | Olej jest oczywiście, jak na razie Elf competition sti 10w40, potem będzie płukanka i coś lepszego, jak ogarnie się na efi A co do zapomnianych fot:
 No to do roboty, z natrętnym psem pomocnikiem
   
   
 Silnika nie ma to czas rozbierać to zbędną resztę
 
   
 
   
 Jako, iż najmądrzejsi naukowcy twierdzą, że piwo wspomaga myślenie, Mentor wziął sie do roboty
 
   I powstało oto takie cudo, 1.6 cvh na monowtrysku
 
   
 Jako, że swap na 1.6 EFI nie wyszło, z powodu ch*jowej wiązki, godzina była późna, i nie opłacało się znowu wkładać 1.4, ani swapować na 1.1 co mnie bardziej kręciło powstał ch*jowy swap
 
   Prace wykończeniowe i sru do domu
   
   
 Mimo, że jakoś się turla, szarpie(swoją drogą niezły masaż
  ), i ma uszczelke dolotu z pcv, płyn chłodzący pojawia się i znika, jest to lepsze od 1.4 pod względem przyspieszenia, i tylko przyspieszenia(no jeszcze oleju nie kopci)   
 A z dnia dzisiejszego, to zakupiłem kable zapłonowe, niestety musiały być na szybko i sprawują swoją rolę, teraz na wszystkie cylindry chodzi, a kable firmy SEMTECH czy jakoś tak, mimo tego będę miał normalne z xrki za free jak się znajdą
   
 Aktualnie to tyle, dalsze relacje jak wiązka przyjdzie, no może trochę później
   Pozdro
   |  
				| _________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
   Czarna
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Lip 2013,  16:18 | 
 |  
               | 
 |  
               | jeżdzi to?   |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Mariox003   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Wiek: 30
 Dołączył: 16 Gru 2011
 Posty: 478
 Skąd: Pisarzowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Lip 2013,  17:19 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jeździ, a nawet zapierd@la, na EFI już zrobione, dzięki za wiązkę   Na relację ze wszystkiego nie mam czasu, ale zabiorę się za to jak najprędzej, zwłaszcza, że już parę rzeczy zrobiłem, a i bez przygód się nie obyło. Wszystko w swoim czasie
   |  
				| _________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
   Czarna
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Lip 2013,  17:32 | 
 |  
               | 
 |  
               | to dobrze bo zachodziłem w głowe czy Ci dobrego kompa posłałem   |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | acti357   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Wiktor
 Wiek: 35
 Dołączył: 16 Lip 2009
 Posty: 259
 Skąd: Lubań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Lip 2013,  17:44 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Mariox003 napisał/a: |  	  | Jeździ, a nawet zapierd@la | 
 
 Nie, to tylko jeździ. Najlepiej powoli i na wprost
   |  
				| _________________ Kolejna czarna i nudna XRka
 1,4EFi
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Mariox003   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Wiek: 30
 Dołączył: 16 Gru 2011
 Posty: 478
 Skąd: Pisarzowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Sie 2013,  20:28 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | acti357 napisał/a: |  	  |  	  | Mariox003 napisał/a: |  	  | Jeździ, a nawet zapierd@la | 
 
 Nie, to tylko jeździ. Najlepiej powoli i na wprost
   | 
 
 Aleś ty zabawny, Hądę i Fieste mk6 TDI objechałem bez problemów, a to, że brakuje kilku elementów wcale nie przeszkadza w swobodnej jeździe. Ale skoro sądzisz, że tylko jeździ, to szykuj sie na robotę, żeby zapierdylało
   |  
				| _________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
   Czarna
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Mariox003   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Wiek: 30
 Dołączył: 16 Gru 2011
 Posty: 478
 Skąd: Pisarzowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Wrz 2013,  17:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | trochu mnie nie było, ale już nadrabiam zaległości   A więc kontynuując. Bez przygód się nie obyło, mając jeszcze monowtrysk w 1.6 uszczelka nie podołała wyzwaniu, bądź za późno ją chciałem dokręcić, bo się skurczyła. Uszczelka się skurczyła, a do silnika wlewał się płyn chłodzący(takie chmury za mną leciały niekiedy, że gęstą mgłę na całej ulicy robiłem
  ), a śmietany miałem tyle, że w Biedronce tyle na półkach nie mają   
   
 Silnik przepłukałem, zlałem wszystko, wysysarką resztę co była zebrałem i zalałem Mobilem 10w40, następnie uszczelkę pokryłem silikonem i porządnie skręciłem wszystko. W międzyczasie kupiłem ori wiązkę od 1.6 EFI, następnie już po skręceniu i zebraniu co potrzeba pojechałem do Mentora, i w końcu pełen szczęścia udało się zrobić to na co czekałem, i zmontowane zostało 1.6 8v EFI
  Fakt bez puszki odmy, jednego podciśnienia, i z dziurawym wydechem odjechałem z bananem na twarzy   
   
 Tak to obecnie wygląda, niestety stożek był jedyną alternatywą jak i miejsce jego zamontowania
   
 A aktualnie wypiaskowali mi bębny i resztę z kompletu tylnych hampli od xrki które zakupiłem jakiś czas temu, i pomalowałem lakierem do zacisków. Czekam na odpowiednią ilość czasu i wolny podnośnik na warsztacie, żeby to założyć.
 
     
 Jako, że jadąc do Mentora wycisnąłem 180km/h, i hamując poczułem mocne wibracje na kierownicy musiałem wpakować auto na podnośnik, i okazało się że mam pozrywane wszystkie tuleje przednich wahaczy, tak że guma wychodziła + łożysko w przednim lewym kole, które wyło, ale dopiero przy przekroczeniu 120km/h, zakupiłem jak na razie tuleje wahaczy i zacząłem już coś z tym robić (przy okazji śruba poszła się jeb@ć), a na łożysko przyjdzie czas
   
 
     
 Swoją droga porypane te tylne tuleje przednich wahaczy, jeszcze ich nie wyciągnąłem, i pewnie się jeszcze z tym pomęczę, przez te zrypane kołnierze
   
 A na koniec taki fajny gadżet w tymczasowym miejscu.
 
   
 Temperaturę pokazuje w środku i na zewnątrz, tylko nie mam czujnika temp. na zewnątrz(alarmuje o przymrozkach/śliskiej nawierzchni, jeżeli włączę ten tryb), ma stoper z okrążeniami nawet, i pokazuje doładowanie akumulatora. Miejsce jego zamontowania zmienię, bo ręką nie sięgam, żeby stoper zatrzymać
   Ciąg dalszy postępów pokażę jak będą
   
 Pozdro
   |  
				| _________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
   Czarna
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Wrz 2013,  18:07 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Mariox003 napisał/a: |  	  | Jako, że jadąc do Mentora wycisnąłem 180km/h, i hamując poczułem mocne wibracje na kierownicy musiałem wpakować auto na podnośnik, i okazało się że mam pozrywane wszystkie tuleje przednich wahaczy, tak że guma wychodziła + łożysko w przednim lewym kole, które wyło, ale dopiero przy przekroczeniu 120km/h, | 
 
 Mam nadzieję, że liczysz się z niepochlebnymi opiniami w twoim kierunku na ten temat
  następnym razem najpierw sprawdź, potem zapierdddalaj   
 Poza tym dobrze że grzebiesz, ale ogarnij to jeszcze na tip top
   |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Mariox003   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Wiek: 30
 Dołączył: 16 Gru 2011
 Posty: 478
 Skąd: Pisarzowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Wrz 2013,  18:12 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Peedro napisał/a: |  	  | następnym razem najpierw sprawdź, potem zapierdddalaj | 
 Gdyby nie zapierdylanie, to bym się nie dowiedział o tym, bo w tamte strefy nie zaglądam za często, i mogłoby być gorzej po jakimś czasie, gdybym nie dowiedział się o tym poprzez właśnie zapierdylanie. 180km/h miałem na liczniku, ale nie mam go skalibrowanego po swapie
   |  
				| _________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
   Czarna
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Wrz 2013,  18:19 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nieważne czy skalibrowany czy nie, tak czy siak było szybko  . O swoje bezpieczeństwo trzeba dbać, a nie wierze że kół nie ściągałeś ostatnio albo coś, a sparciałe tuleje widać na pierwszy rzut oka. Nie chcę nikogo uczyć, ani uświadamiać, bo każdy robi jak chce  ale sprawne zawieszenie i hamulce to podstawa, a zajrzeć co jakiś czas warto, nawet jak nic się nie dzieje. |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | acti357   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Wiktor
 Wiek: 35
 Dołączył: 16 Lip 2009
 Posty: 259
 Skąd: Lubań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Wrz 2013,  18:25 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Mariox003 napisał/a: |  	  | 180km/h miałem na liczniku | 
 Coraz to bardziej żałuję, że zgodziłem się zrobić tego swapa...
 Na szczęście masz koniec strefy zgniotu w okolicach koła zapasowego, więc inni uczestnicy ruchu są względnie bezpieczni
   
 
  	  | Mariox003 napisał/a: |  	  | Gdyby nie zapierdylanie, to bym się nie dowiedział o tym | 
 Wystarczyło otworzyć uszy i posłuchać co się do Ciebie mówi.
 |  
				| _________________ Kolejna czarna i nudna XRka
 1,4EFi
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Mariox003   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Wiek: 30
 Dołączył: 16 Gru 2011
 Posty: 478
 Skąd: Pisarzowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Wrz 2013,  18:28 | 
 |  
               | 
 |  
               | Peedro, prawdę mówisz, zawieszenie i hample to podstawa, ale koła ściągnąłem dopiero u Mentora, bo jechałem na przegląd po swapie, a wcześniej nie miałem powodu. Wiem, może i nierozsądnie się zachowałem, ale to mnie nauczyło, że częstsze przeglądy mogą być bardzo przydatne,  Fiesta to w końcu leciwe auto. Cóż człowiek się uczy na błędach   |  
				| _________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
   Czarna
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | van   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: S
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 44
 Dołączył: 15 Maj 2007
 Posty: 2232
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Wrz 2013,  18:53 | 
 |  
               | 
 |  
               | gdzieś ty te stacje pogodową zainstalował ? co to pokazuje poza czasem i temeperaturą ? kiedyś gdzieś w jakimś aucie coś takiego miałem, fajne to było
   |  
				| _________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 Volva XC70 i inne
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Mariox003   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Wiek: 30
 Dołączył: 16 Gru 2011
 Posty: 478
 Skąd: Pisarzowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Wrz 2013,  22:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | van, miejsce jest tymczasowe, prócz temperatury, czasu i doładowania akumulatora to tylko informuje o przymrozkach ma jezdni, i chyba nic więcej, no może jeszcze temp. mam w stopnich celsjusza i farenheita. Dostałem to jak na warsztacie pracowałem, a dokładnie od zadowolonego z naprawy klienta   |  
				| _________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
   Czarna
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |