Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:55
MK3 by amokk
Autor Wiadomość
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Lut 2008, 10:52   

Danio napisał/a:
no i prawidłowe podejście do tematu....ja też miałem niedawno taki obrazek u siebie...ja z tego oleju byłem bardzo zadowolony i fofka też ....a lotos jest smacznym olejem i nie opłaca sie go lać bo fofi jest nałogowcem na jego punkcie
No u mnie było podobnie w zesżłym tygodniu także... Tyle, że olej inny, bo Castrol GTX High Mileage 15W40, a cała reszta, czyli: świece, filtr powietrza, filtr oleju to Motorcraft. Nie to auto po wymianie.

Amokk, którędy ciągłeś kabelek do przycisku klapy?
Pytam, bo może w końcu założę... :)
 
 
 
amokk
[Usunięty]

Wysłany: 17 Lut 2008, 12:18   

SpiderMAN napisał/a:
Amokk, którędy ciągłeś kabelek do przycisku klapy?
Pytam, bo może w końcu założę... :)

Wzdłuż oryginalnej wiązki, która biegnie po lewej stronie.
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 18 Lut 2008, 07:39   

Widze, ze nie do konca mnie rozumiesz. Do przycisku w konsolce ktoredy, pod dywanem, w desce, czy gdzie?
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 18 Lut 2008, 11:55   

orginalnie idzie wzdluz deski, cala wiazka jest przyczepiona do tego stalowego preta wzmacniajacego deske
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
amokk
[Usunięty]

Wysłany: 18 Lut 2008, 19:15   

squadak napisał/a:
orginalnie idzie wzdluz deski, cala wiazka jest przyczepiona do tego stalowego preta wzmacniajacego deske

Dokładnie tak :)
A potem wiązka przechodzi przez ten otwór w konsolce.

U mnie instalacja prowadząca do konsolki i sterownika Magicar 820 wygląda tak :ra:



Oczywiście siłownik tylnej klapy jest na przekaźniku, ponieważ sterowanie z Magicar'a 820 oparte jest na "masach", a oryginalnie przewód biegnący do przycisku jest "plusowy".
Zobacz sobie cały ten temat.

[ Dodano: Czw Kwi 17, 2008 21:06 ]
Wczoraj Fiesta otrzymała nowe "buty" :ra:



Muszę dokupić jeszcze dekielki :)

Poniżej całkowity kosztorys :ra:

- opony Firestone Firehawk TZ 200 Fuel Saver 185/55/14 - 400 zł
- felgi aluminiowe 14" z Escorta XR3i (wypiaskowane) - 200 zł
- malowanie alufelg - 200 zł
- oryginalne nakrętki Ford (nowe) - 120 zł
- ukryte wentyle - 50 zł
- zakładanie i wyważanie opon - 50 zł

Całość więc wyszła 1020 zł :)

Tutaj zdjęcia oryginalnych nakrętek Ford z ruchomym pierścieniem :ra:



Szczegółowe dane :ra:

Model: MK3 1.1i
Rocznik: 1989
Zawieszenie: seria
Opony: 185/55/14
Felgi: 6J ET41
Uwagi: nic nie obciera/przód - ok. 1cm od amortyzatorów/tył - ok. 2cm od amortyzatorów

Obecnie posiadam przeznaczoną gotówkę na zakup sportowych sprężyn zawieszenia :)
Jamex-y odpadają, więc albo używane Eibach-y (-35mm), albo nowe GT Cupline.

Z tyłu od opony do rantu błotnika mam 10 cm, a z przodu 8 cm.
Wziąść komplet -40mm czy lepiej na tył -60, a na przód -40 :?:
Czy seryjnie zawsze tył jest wyżej jak u mnie :?:

[ Dodano: Pon Kwi 28, 2008 19:08 ]
W końcu wziąłem się za malowanie zderzaka przedniego z Futury.
Chciałem to zrobić jak najmniejszym kosztem, ale gdy napłynie gotówka to pewnie oddam go do lakiernika.
Pomalowałem go w warunkach garażowych produktami akrylowymi MOTIP-a.
Końcowo został przeszlifowany papierem o ziarnistości 500, potem 2 x podkład , 2 x baza i na koniec 3 x lakier.
Został już założony, jednak czeka go polerka pastą TEMPO, albo jeszcze przed polerką szlifowanie papierem o ziarnistości 2000, bo powstał "wykusz".

Przy doborze bazy dużo nie kombinowałem, bo wybrałem standardowy kolor do malowania felg i jakoś to mniej więcej spasowało :)



Na błotniku widać gotowe dziury na dokładki przednie, które już wcześniej zostały pomalowane przez lakiernika :)

No i powoli się zabieram za zderzak tylni i lotkę z RS oraz lusterka.

[ Dodano: Czw Maj 15, 2008 18:55 ]
Tydzień temu moja Fiesta przeszła wymianę uszczelniaczy półosi.
Zakupiłem 2 sztuki, oczywiście oryginały MOTORCRAFT-a :)

A dzisiaj dotarły do mnie sprężyny progresywne Eibach Ford RS -35mm :ra:



Powoli rozglądam się za amortyzatorami :)

[ Dodano: Nie Maj 18, 2008 12:27 ]
Moja Fiesta siedzi już na Eibach-ach :)
Potwierdzam zdania innych, że jeździ się na nich "zajedwabiście" :)
Ogólnie najlepszy zakup do Fiesty :!:

Na odnowę i założenie czekają :ra: stabilizator przedni z XR2i, rozpórka dolna z RS, belka tylna z stabilizatorem z RST i hamulce tylne z XR2i :)
Ostatnio zmieniony przez amokk 18 Maj 2008, 16:41, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 18 Maj 2008, 12:48   

No no konkretne zmiany :ok: Jeszcze troche i jedyne co bedzie cie wkurzac to silnik :twisted:
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 18 Maj 2008, 12:56   

amokk napisał/a:
Na odnowę i założenie czekają :ra: stabilizator przedni z XR2i, rozpórka przednia z RS, tylna belka z stabilizatorem z RS i tylne hamulce z RS :)

zakladaj jak najszybciej, najelipej załoz jak razem jak bedziesz zakladc amorki... poprostu roznica jest kolosalna, zobaczysz jak Ci sie auto bedzie super prowadziło... i tedy juz tylko bedziesz myslał nad lepyszm silnikiem aby moc to wykozystac :-)
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
amokk
[Usunięty]

Wysłany: 18 Maj 2008, 16:35   

FiFa napisał/a:
i tedy juz tylko bedziesz myslał nad lepyszm silnikiem aby moc to wykozystac :-)

Nie zaprzeczam :)

Zapomniałem dodać, że również na przodzie zagoszczą u mnie hamulce z XR2i czyli wentylowane :)
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 20 Maj 2008, 08:07   

Amokk - ogromny szcunek ode mnie masz :) Nawet nie wiesz jak mi się humor poprawił z rana, kiedy zobaczyłem tak pięknie dopracowaną fiestkę :) Stylistyka nie tylko świetnie zgrana ale i wykonana wręcz perfekcyjnie (widziałem Twoją fiestę na żywo i wiem, że wszystkie mody są robione bardzo skrupulatnie i precyzyjnie;) Teraz jeszcze załóż sprężyny, hamulce i masz praktycznie ideał :) Będę musiał chyba Cię znów w najbliższym czasie odwiedzić, żeby sobie obejrzeć furę live :-)

Gratuluję
_________________
Profil Facebook
 
 
amokk
[Usunięty]

Wysłany: 20 Maj 2008, 16:39   

Wielkie, wielkie dzięki za pochwały, na pewno mnie zmobilizują do dalszej pracy :)

Jak wszystkie zakupione elementy zostaną odnowione i założone to zacznę się rozglądać za silnikiem.
Na początku myślałem o 1.8 16V z XR2i, ale pewnie ciężko go dostać i pewnie lubi dużo "papać".
Obecnie mam na oku 1.6 16V z Futury (z "anglika"), ale fundusze na razie nie pozwalają :)

Poniżej fotki, jak Fiesta siedzi już na Eibach-ach :ra:



Jak widać boczne tylne szyby i tylna zostały przyciemnione :)
Mam to zrobione w tym zakładzie, który również wystawił odpowiednią homologację :)
Za całość płaciłem 280 zł, ale przynajmniej zero "bąbelków" i kombinacji.

Szyby boczne dostały też nowe, zewnętrzne "grzybki" wykonane ze stali nierdzewnej, wcześniej zakupione na forum, ponieważ stare rdzewiały i robiły się brzydkie zacieki na szybie :)

Proszę nie zwracać uwagi na pomarańczowe kierunki boczne :)
Wcześniej były białe, ale ubiłem jednego i musiałem założyć komplet starych, ale na dniach dojdą białe :)
 
 
kmb 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 37
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 150
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Maj 2008, 17:27   

Musze przyznac ze jestem pełen podziwu. Widać ze wychodzi to wszystko swietnie. I tak jak nie podobaja mi sie futury to w tym srebrnym wykonaniu wyszlo to naprawde super. Zastanawiam sie tylko jak to jest na parkingu bez listew bocznych (auto wyglada o wiele lepiej) ale czy nie obijaja ci drzwi?
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 20 Maj 2008, 17:35   

kmb napisał/a:
Zastanawiam sie tylko jak to jest na parkingu bez listew bocznych (auto wyglada o wiele lepiej) ale czy nie obijaja ci drzwi?

normalnie listwy i tak sa na takiej wysokosci ze jakiekolwiek wyzsze auto obije ci drzwi ponad nimi...
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
amokk
[Usunięty]

Wysłany: 20 Maj 2008, 17:37   

Fabrycznie Fiesta nie posiadała nigdy listew :)
Staram się parkować w miejscach gdzie nie ma możliwości obicia drzwi :)
Mi podoba się bez listew bocznych.
Z czegoś trzeba być zadowolonym :)
 
 
kmb 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 37
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 150
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Maj 2008, 18:32   

no to kto w we wszystkich fiestach je podoklejał?
A co do podobania sie to mi tez o wiele bardziej podoba sie bez listew:) Moja fiesta tez jest srebrna, jak patrze to mam cel do ktorego dązyc:)
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 20 Maj 2008, 22:20   

Nie wkladaj silnika 1.6 16v... to by była glupota.... Jak juz masz sie bawic w swapa lepiej włoz odrazu 1.8 16V podobne spalanie, a moc spora wyzsza. A 1.6 16v to moze i fajnie jezdzi, ale w porownaniu do 1.8 to jest i tak niezły mullll

Co do szybek to moim zdaniem 280 zł to i tak za duzo. Ale nie zaprzecze ze pozadnie to napewno bylo zrobione :-) Co do listew u siebie tez zawsze je usuwałem :-P

A amokk bo chyba nie doczytałem, załozyłes juz stabilizator rozborke i ta cała reszte ?? ;/
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
amokk
[Usunięty]

Wysłany: 21 Maj 2008, 05:33   

FiFa napisał/a:
A amokk bo chyba nie doczytałem, załozyłes juz stabilizator rozborke i ta cała reszte ?? ;/

Jeszcze nie, bo czekam, aż listonosz wszystko dostarczy :)
Potem troszkę potrwa, aż wszystko zostanie odnowione.
Na pewno będzie fotorelacja jak przystąpię do działania :)

[ Dodano: Czw Maj 22, 2008 14:41 ]
Poniej kilka "rarytasów" do mojej Fiesty :ra:



Czekam jeszcze na rozpórkę, hamulce przednie i na pogodę :)
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 24 Maj 2008, 15:50   

widze tylnia belka ze stabem i hebelki:D najs...
widze zdesia z futerka, loteczke i nakladki-najss....
ale jak juz zalozysz te hamulce przod i rozpierdaka to zrob ze ten swap...
bo jak swap bedzie taki dokladny jak cala reszta to bedzie...najsss...:D
pozdro
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 6 Cze 2008, 15:58   

po pierwsze primo:

amokk napisał/a:

[ Dodano: Sob Cze 30, 2007 21:55 ]
Postanowiłem przylepić nowe uszczelki piankowe do kratek nadmuchowych, bo stare zaczynały się kruszyć :ra:

skąd wziąłeś nowe gąbki?

po drugie primo w jaki sposób wyczysciles wykladzine do takiego stanu???
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 6 Cze 2008, 17:09   

Wypierz ja najzwyczajniejszym Vanishem do prania dywanów...Efekt moze byc nadspodziewanie dobry:)- sam wypralem tak cale wnetrze jak robilem blache...
_________________
HyHy:)
 
 
 
amokk
[Usunięty]

Wysłany: 6 Cze 2008, 19:29   

stafcio napisał/a:
po pierwsze primo: skąd wziąłeś nowe gąbki?

po drugie primo w jaki sposób wyczysciles wykladzine do takiego stanu???


Gąbki kupisz w Castoramie, gdzie masz do wyboru wiele szerokości i grubości, a wykładzinę miałem raczej w świetnym stanie, ale i tak ją wyprałem na myjni Karcher-em z dodatkiem środków piorących :)

Jak chcesz to sprzedam Ci tę widoczną na zdjęciu.
Ona ciągle jest w takim stanie, bo po praniu założyłem wykładzinę z XR2i :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.