Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:55 |
MK3 by amokk |
Autor |
Wiadomość |
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17 Lut 2008, 10:52
|
|
|
Danio napisał/a: | no i prawidłowe podejście do tematu....ja też miałem niedawno taki obrazek u siebie...ja z tego oleju byłem bardzo zadowolony i fofka też ....a lotos jest smacznym olejem i nie opłaca sie go lać bo fofi jest nałogowcem na jego punkcie | No u mnie było podobnie w zesżłym tygodniu także... Tyle, że olej inny, bo Castrol GTX High Mileage 15W40, a cała reszta, czyli: świece, filtr powietrza, filtr oleju to Motorcraft. Nie to auto po wymianie.
Amokk, którędy ciągłeś kabelek do przycisku klapy?
Pytam, bo może w końcu założę... |
|
|
|
|
amokk [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Lut 2008, 12:18
|
|
|
SpiderMAN napisał/a: | Amokk, którędy ciągłeś kabelek do przycisku klapy?
Pytam, bo może w końcu założę... |
Wzdłuż oryginalnej wiązki, która biegnie po lewej stronie. |
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18 Lut 2008, 07:39
|
|
|
Widze, ze nie do konca mnie rozumiesz. Do przycisku w konsolce ktoredy, pod dywanem, w desce, czy gdzie? |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18 Lut 2008, 11:55
|
|
|
orginalnie idzie wzdluz deski, cala wiazka jest przyczepiona do tego stalowego preta wzmacniajacego deske |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
amokk [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Lut 2008, 19:15
|
|
|
squadak napisał/a: | orginalnie idzie wzdluz deski, cala wiazka jest przyczepiona do tego stalowego preta wzmacniajacego deske |
Dokładnie tak
A potem wiązka przechodzi przez ten otwór w konsolce.
U mnie instalacja prowadząca do konsolki i sterownika Magicar 820 wygląda tak
Oczywiście siłownik tylnej klapy jest na przekaźniku, ponieważ sterowanie z Magicar'a 820 oparte jest na "masach", a oryginalnie przewód biegnący do przycisku jest "plusowy".
Zobacz sobie cały ten temat.
[ Dodano: Czw Kwi 17, 2008 21:06 ]
Wczoraj Fiesta otrzymała nowe "buty"
Muszę dokupić jeszcze dekielki
Poniżej całkowity kosztorys
- opony Firestone Firehawk TZ 200 Fuel Saver 185/55/14 - 400 zł
- felgi aluminiowe 14" z Escorta XR3i (wypiaskowane) - 200 zł
- malowanie alufelg - 200 zł
- oryginalne nakrętki Ford (nowe) - 120 zł
- ukryte wentyle - 50 zł
- zakładanie i wyważanie opon - 50 zł
Całość więc wyszła 1020 zł
Tutaj zdjęcia oryginalnych nakrętek Ford z ruchomym pierścieniem
Szczegółowe dane
Model: MK3 1.1i
Rocznik: 1989
Zawieszenie: seria
Opony: 185/55/14
Felgi: 6J ET41
Uwagi: nic nie obciera/przód - ok. 1cm od amortyzatorów/tył - ok. 2cm od amortyzatorów
Obecnie posiadam przeznaczoną gotówkę na zakup sportowych sprężyn zawieszenia
Jamex-y odpadają, więc albo używane Eibach-y (-35mm), albo nowe GT Cupline.
Z tyłu od opony do rantu błotnika mam 10 cm, a z przodu 8 cm.
Wziąść komplet -40mm czy lepiej na tył -60, a na przód -40
Czy seryjnie zawsze tył jest wyżej jak u mnie
[ Dodano: Pon Kwi 28, 2008 19:08 ]
W końcu wziąłem się za malowanie zderzaka przedniego z Futury.
Chciałem to zrobić jak najmniejszym kosztem, ale gdy napłynie gotówka to pewnie oddam go do lakiernika.
Pomalowałem go w warunkach garażowych produktami akrylowymi MOTIP-a.
Końcowo został przeszlifowany papierem o ziarnistości 500, potem 2 x podkład , 2 x baza i na koniec 3 x lakier.
Został już założony, jednak czeka go polerka pastą TEMPO, albo jeszcze przed polerką szlifowanie papierem o ziarnistości 2000, bo powstał "wykusz".
Przy doborze bazy dużo nie kombinowałem, bo wybrałem standardowy kolor do malowania felg i jakoś to mniej więcej spasowało
Na błotniku widać gotowe dziury na dokładki przednie, które już wcześniej zostały pomalowane przez lakiernika
No i powoli się zabieram za zderzak tylni i lotkę z RS oraz lusterka.
[ Dodano: Czw Maj 15, 2008 18:55 ]
Tydzień temu moja Fiesta przeszła wymianę uszczelniaczy półosi.
Zakupiłem 2 sztuki, oczywiście oryginały MOTORCRAFT-a
A dzisiaj dotarły do mnie sprężyny progresywne Eibach Ford RS -35mm
Powoli rozglądam się za amortyzatorami
[ Dodano: Nie Maj 18, 2008 12:27 ]
Moja Fiesta siedzi już na Eibach-ach
Potwierdzam zdania innych, że jeździ się na nich "zajedwabiście"
Ogólnie najlepszy zakup do Fiesty
Na odnowę i założenie czekają stabilizator przedni z XR2i, rozpórka dolna z RS, belka tylna z stabilizatorem z RST i hamulce tylne z XR2i |
Ostatnio zmieniony przez amokk 18 Maj 2008, 16:41, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 18 Maj 2008, 12:48
|
|
|
No no konkretne zmiany Jeszcze troche i jedyne co bedzie cie wkurzac to silnik |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 18 Maj 2008, 12:56
|
|
|
amokk napisał/a: | Na odnowę i założenie czekają stabilizator przedni z XR2i, rozpórka przednia z RS, tylna belka z stabilizatorem z RS i tylne hamulce z RS |
zakladaj jak najszybciej, najelipej załoz jak razem jak bedziesz zakladc amorki... poprostu roznica jest kolosalna, zobaczysz jak Ci sie auto bedzie super prowadziło... i tedy juz tylko bedziesz myslał nad lepyszm silnikiem aby moc to wykozystac |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
amokk [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Maj 2008, 16:35
|
|
|
FiFa napisał/a: | i tedy juz tylko bedziesz myslał nad lepyszm silnikiem aby moc to wykozystac |
Nie zaprzeczam
Zapomniałem dodać, że również na przodzie zagoszczą u mnie hamulce z XR2i czyli wentylowane |
|
|
|
|
Tommy
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 20 Maj 2008, 08:07
|
|
|
Amokk - ogromny szcunek ode mnie masz Nawet nie wiesz jak mi się humor poprawił z rana, kiedy zobaczyłem tak pięknie dopracowaną fiestkę Stylistyka nie tylko świetnie zgrana ale i wykonana wręcz perfekcyjnie (widziałem Twoją fiestę na żywo i wiem, że wszystkie mody są robione bardzo skrupulatnie i precyzyjnie;) Teraz jeszcze załóż sprężyny, hamulce i masz praktycznie ideał Będę musiał chyba Cię znów w najbliższym czasie odwiedzić, żeby sobie obejrzeć furę live
Gratuluję |
_________________
|
|
|
|
|
amokk [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Maj 2008, 16:39
|
|
|
Wielkie, wielkie dzięki za pochwały, na pewno mnie zmobilizują do dalszej pracy
Jak wszystkie zakupione elementy zostaną odnowione i założone to zacznę się rozglądać za silnikiem.
Na początku myślałem o 1.8 16V z XR2i, ale pewnie ciężko go dostać i pewnie lubi dużo "papać".
Obecnie mam na oku 1.6 16V z Futury (z "anglika"), ale fundusze na razie nie pozwalają
Poniżej fotki, jak Fiesta siedzi już na Eibach-ach
Jak widać boczne tylne szyby i tylna zostały przyciemnione
Mam to zrobione w tym zakładzie, który również wystawił odpowiednią homologację
Za całość płaciłem 280 zł, ale przynajmniej zero "bąbelków" i kombinacji.
Szyby boczne dostały też nowe, zewnętrzne "grzybki" wykonane ze stali nierdzewnej, wcześniej zakupione na forum, ponieważ stare rdzewiały i robiły się brzydkie zacieki na szybie
Proszę nie zwracać uwagi na pomarańczowe kierunki boczne
Wcześniej były białe, ale ubiłem jednego i musiałem założyć komplet starych, ale na dniach dojdą białe |
|
|
|
|
kmb
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 37 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 150 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Maj 2008, 17:27
|
|
|
Musze przyznac ze jestem pełen podziwu. Widać ze wychodzi to wszystko swietnie. I tak jak nie podobaja mi sie futury to w tym srebrnym wykonaniu wyszlo to naprawde super. Zastanawiam sie tylko jak to jest na parkingu bez listew bocznych (auto wyglada o wiele lepiej) ale czy nie obijaja ci drzwi? |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 20 Maj 2008, 17:35
|
|
|
kmb napisał/a: | Zastanawiam sie tylko jak to jest na parkingu bez listew bocznych (auto wyglada o wiele lepiej) ale czy nie obijaja ci drzwi? |
normalnie listwy i tak sa na takiej wysokosci ze jakiekolwiek wyzsze auto obije ci drzwi ponad nimi... |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
amokk [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Maj 2008, 17:37
|
|
|
Fabrycznie Fiesta nie posiadała nigdy listew
Staram się parkować w miejscach gdzie nie ma możliwości obicia drzwi
Mi podoba się bez listew bocznych.
Z czegoś trzeba być zadowolonym |
|
|
|
|
kmb
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 37 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 150 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Maj 2008, 18:32
|
|
|
no to kto w we wszystkich fiestach je podoklejał?
A co do podobania sie to mi tez o wiele bardziej podoba sie bez listew:) Moja fiesta tez jest srebrna, jak patrze to mam cel do ktorego dązyc:) |
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 20 Maj 2008, 22:20
|
|
|
Nie wkladaj silnika 1.6 16v... to by była glupota.... Jak juz masz sie bawic w swapa lepiej włoz odrazu 1.8 16V podobne spalanie, a moc spora wyzsza. A 1.6 16v to moze i fajnie jezdzi, ale w porownaniu do 1.8 to jest i tak niezły mullll
Co do szybek to moim zdaniem 280 zł to i tak za duzo. Ale nie zaprzecze ze pozadnie to napewno bylo zrobione Co do listew u siebie tez zawsze je usuwałem
A amokk bo chyba nie doczytałem, załozyłes juz stabilizator rozborke i ta cała reszte ?? |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
amokk [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Maj 2008, 05:33
|
|
|
FiFa napisał/a: | A amokk bo chyba nie doczytałem, załozyłes juz stabilizator rozborke i ta cała reszte ?? |
Jeszcze nie, bo czekam, aż listonosz wszystko dostarczy
Potem troszkę potrwa, aż wszystko zostanie odnowione.
Na pewno będzie fotorelacja jak przystąpię do działania
[ Dodano: Czw Maj 22, 2008 14:41 ]
Poniej kilka "rarytasów" do mojej Fiesty
Czekam jeszcze na rozpórkę, hamulce przednie i na pogodę |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 24 Maj 2008, 15:50
|
|
|
widze tylnia belka ze stabem i hebelki:D najs...
widze zdesia z futerka, loteczke i nakladki-najss....
ale jak juz zalozysz te hamulce przod i rozpierdaka to zrob ze ten swap...
bo jak swap bedzie taki dokladny jak cala reszta to bedzie...najsss...:D
pozdro |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 6 Cze 2008, 15:58
|
|
|
po pierwsze primo:
amokk napisał/a: |
[ Dodano: Sob Cze 30, 2007 21:55 ]
Postanowiłem przylepić nowe uszczelki piankowe do kratek nadmuchowych, bo stare zaczynały się kruszyć
|
skąd wziąłeś nowe gąbki?
po drugie primo w jaki sposób wyczysciles wykladzine do takiego stanu???
|
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 6 Cze 2008, 17:09
|
|
|
Wypierz ja najzwyczajniejszym Vanishem do prania dywanów...Efekt moze byc nadspodziewanie dobry:)- sam wypralem tak cale wnetrze jak robilem blache... |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
amokk [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Cze 2008, 19:29
|
|
|
stafcio napisał/a: | po pierwsze primo: skąd wziąłeś nowe gąbki?
po drugie primo w jaki sposób wyczysciles wykladzine do takiego stanu??? |
Gąbki kupisz w Castoramie, gdzie masz do wyboru wiele szerokości i grubości, a wykładzinę miałem raczej w świetnym stanie, ale i tak ją wyprałem na myjni Karcher-em z dodatkiem środków piorących
Jak chcesz to sprzedam Ci tę widoczną na zdjęciu.
Ona ciągle jest w takim stanie, bo po praniu założyłem wykładzinę z XR2i |
|
|
|
|
|