| Przesunięty przez: Freeman 21 Cze 2014,  19:12
 | [MK4] Nieprawidłowa praca silnika 1.25 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Przemas107   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Przemek
 Wiek: 34
 Dołączył: 05 Wrz 2009
 Posty: 70
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Kwi 2010,  14:16 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Krzysiekkk napisał/a: |  	  | Tyle czasu było dobrze a teraz znowu problem z obrotami mam, mianowicie przy włączonej klimatyzacji obroty nie spadają jak kiedyś, na światłach obroty wzrastają do ok 2000, problem tylko przy włączonej klimatyzacji, jak są podwyższone i wyłacze klime to problem zanika. i tu pytanie:
 
 jaki element wykonawczy odpowiada za podnoszenie obrotów podczas pracy klimatyzacji??
 
 silniczek krokowy, co jeszcze ?
 | 
 U mnie z klimą obroty sobie skaczą od 500 do 1200, nie wiem czy to normalne.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzysiekkk   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.25i/75KM
 Wiek: 40
 Dołączył: 23 Mar 2008
 Posty: 94
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Kwi 2010,  14:59 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Przemas107 napisał/a: |  	  | U mnie z klimą obroty sobie skaczą od 500 do 1200, nie wiem czy to normalne. | 
 Tak to norma miałem podobnie przez cały czas korzystania z klimy, teraz coś powariowało
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tamatho82   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Michał
 Wiek: 43
 Dołączył: 17 Kwi 2013
 Posty: 11
 Skąd: Wawa- Wawer
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Maj 2013,  15:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ech u mnie to samo... tak czytam od początku i 8.05 się okaże mam nadzieje, co jej przeszkadza. Na zimnym chodzi idealnie (po nocy) jak się nagrzeje szarpie ... |  
				| _________________ "Zanim wymienisz pół samochodu sprawdź cewkę"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kenczorf   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Grzegorz
 Wiek: 40
 Dołączył: 12 Kwi 2007
 Posty: 1874
 Skąd: Tarnów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2013,  08:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | tamatho82, ty masz calkiem inna kjonstrukcje silnika niz tutaj omawiana |  
				| _________________ Cichociemna
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tamatho82   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Michał
 Wiek: 43
 Dołączył: 17 Kwi 2013
 Posty: 11
 Skąd: Wawa- Wawer
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2013,  10:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Domyślam się  bo to nie zetec, ale przeczytałem całość i zaczynam śledzić co to może być u mnie... nie chce kolejnego tematu zakładać   |  
				| _________________ "Zanim wymienisz pół samochodu sprawdź cewkę"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.